2016 Golf 7 1.4 Tsi DSG Alınır mı?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan emre3416
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Katılım
5 Ara 2025
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Konum
İstanbul
İsim
Emre
Araç
Yok
Merhaba iyi günler ilk araç olarak bu aracı almayı düşünüyorum da dsgli olduğu için 100 bin km geçtiği için etrafımdakiler çok fazla önermediler. Sizce aracın fiyatı uygun mu bir sorun yaşar mıyım? Aranızda kullanıp önerenler var mı acaba?

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...k-comfortline-takas-destegi-1285809048/detay/

2.olarak da ilk araç olarak golf yerine daha düşük ibiza önerdiler, içimden golf almayı planlıyordum, sizce ilk araç için arasındaki farkı vermeye değer mi?

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-ecotsi-style-takas-destegi-1285479495/detay/

Golf almak için 400 bin TL kredi kullanmam gerekiyor. İbizayı borçlanmadan nakit olarak alabilirim ama aradaki farka değerse kredi düşünüyorum.
 

Birisi bana 2016 model arabayı 150 bin km nin altında satmaya çalışırsa almam, yatan hareket etmeyen araba alınmaz, dsg li olandan çekiniyorsanız dsg sisz olanı alın hocam😊
 
Merhaba iyi günler ilk araç olarak bu aracı almayı düşünüyorum da dsgli olduğu için 100 bin km geçtiği için etrafımdakiler çok fazla önermediler. Sizce aracın fiyatı uygun mu bir sorun yaşar mıyım? Aranızda kullanıp önerenler var mı acaba?

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...k-comfortline-takas-destegi-1285809048/detay/

2.olarak da ilk araç olarak golf yerine daha düşük ibiza önerdiler, içimden golf almayı planlıyordum, sizce ilk araç için arasındaki farkı vermeye değer mi?

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-ecotsi-style-takas-destegi-1285479495/detay/

Golf almak için 400 bin TL kredi kullanmam gerekiyor. İbizayı borçlanmadan nakit olarak alabilirim ama aradaki farka değerse kredi düşünüyorum.
Benim aracım da 2016 model 125 binde aldım. Oradan buradan borç+kredi+tüm birikimimi satarak. Dsg Li aynı şekilde. Çevreye bakarsanız sizi at arabasına layık görürler ondan dolayı çevreyi pek kaale almamak gerekiyor kendi içinizden ve maddiyatınızın el verdiği kadarını tercih etmek en doğru seçimdir.

Dsglerde 1.4 tsi da mekatronikle alakalı sıkıntılar 1.0 tsi ve 1.2 tsi dan daha fazla. Performansı gerçekten iyi ve harika yürüyen bir araç. Yakıtı da bence bir tık fazla.

Ancak aldıktan sonra hem motor için hem de şanzıman için bakım parası ayırmanız gerekebilir. Çünkü araç 114 binde ve triger değişme vakti gelmiş sayılır.

Dsg için de mekatronik bakımı yapan şanzıman ustaları var cüzi paralara mekatronik tüpü kontrolü yağı gibi değişim ve kontrolleri yapışabilir. Ek olarak kavrama için de İstanbul arabası olduğunu varsayarsak ömrünün azaldığını söyleyebiliriz (durumunu bilmiyorum varsayımlar üzerinden konuşuyoruz) ondan dolayı ekstra olarak kavrama değişim masrafınız da çıkabilir.

Bu dediklerimin hepsinin allahtan çözümü var biraz maddiyat gerektiren işler sadece onu da benim gibi riski göze alırsanız halledersiniz bir şekilde. Ben iyiki de son paramla almışım diyorum en ufak bir pişmanlığım yok.
 
Ben 6 ay önce 150 bin km de 125 lik 2015 model aldım. Alırken hiçbir şey yoktu kullandım ettim. Ama tecrübeli de değildim ilk dsg aracımdı çünkü. Alır almaz 2cr de yazılıma girdim. Gayet iyiydi. 1 hafta sonra araç düşük devirde gaza basınca kaçırmaya başladı. Kavrama değişti ama değiştiren usta gerçek bir usta olmadığı için asıl hatayı farketmemiş. Kavrama keçelerim yağ kaçırıyormuş. Balataya yağ kaçtığı için kaçırıyormuş. Kavramam değiştikten 6 bin km sonra aynı problemi yaşadım. İyi bir usta buldum o tespi etti arızayı ama malesef tekrardan kavrama değiştirmek zorunda kaldım. Bir de işin mekatronik kısmı var. Araç şuan yazılımın da ekstra tork vermesiyle çok nadir 4 ten 5 e atarken eğer gaza yüklenirsem kaçırır gibi vites atıyor. Muhtemelen tüp veya komple mekatronik üniteyle ilgili problem var. Param kalmadı ve araçtan soğudum o yüzden biraz ekonomik olarak toparlandığım zaman götüreceğim. Özet olarak konuşmak gerekirse önceden 1.3 mjet egeam vardı hiç böyle dertlerim yoktu. Yol sesi alıyodu, konforsuzdu, kalitesizdi ama binip kontağı çevirdiğim zaman aklımda hiç araçla ilgili soru işareti bırakmıyordu keyfimce istediğim yere istediğim şekilde gidiyordum. Golf'ü aldıktan sonra bu yaşadığım olaylar resmen travma oldu bende ve hiçbir zaman aracımı rahat bir şekilde kullanamıyorum her an başıma bir şey gelecek diye korkar oldum. Benim bu olaydan aldığım ders şudur. 10 YAŞINDA VE 150KM DSG ARAÇ HER TÜRLÜ ARIZAYA AÇIKTIR VE NE KADAR TEMİZ VE KAZASIZ OLURSA OLSUN ARIZAYA MÜSAİTTİR. (KENDİ ARACIM HATASIZ BOYASIZ).

Umarım senin için bir ışık olur. Allah gönlüne göre versin. Allah utandırmasın.
 
Ben 6 ay önce 150 bin km de 125 lik 2015 model aldım. Alırken hiçbir şey yoktu kullandım ettim. Ama tecrübeli de değildim ilk dsg aracımdı çünkü. Alır almaz 2cr de yazılıma girdim. Gayet iyiydi. 1 hafta sonra araç düşük devirde gaza basınca kaçırmaya başladı. Kavrama değişti ama değiştiren usta gerçek bir usta olmadığı için asıl hatayı farketmemiş. Kavrama keçelerim yağ kaçırıyormuş. Balataya yağ kaçtığı için kaçırıyormuş. Kavramam değiştikten 6 bin km sonra aynı problemi yaşadım. İyi bir usta buldum o tespi etti arızayı ama malesef tekrardan kavrama değiştirmek zorunda kaldım. Bir de işin mekatronik kısmı var. Araç şuan yazılımın da ekstra tork vermesiyle çok nadir 4 ten 5 e atarken eğer gaza yüklenirsem kaçırır gibi vites atıyor. Muhtemelen tüp veya komple mekatronik üniteyle ilgili problem var. Param kalmadı ve araçtan soğudum o yüzden biraz ekonomik olarak toparlandığım zaman götüreceğim. Özet olarak konuşmak gerekirse önceden 1.3 mjet egeam vardı hiç böyle dertlerim yoktu. Yol sesi alıyodu, konforsuzdu, kalitesizdi ama binip kontağı çevirdiğim zaman aklımda hiç araçla ilgili soru işareti bırakmıyordu keyfimce istediğim yere istediğim şekilde gidiyordum. Golf'ü aldıktan sonra bu yaşadığım olaylar resmen travma oldu bende ve hiçbir zaman aracımı rahat bir şekilde kullanamıyorum her an başıma bir şey gelecek diye korkar oldum. Benim bu olaydan aldığım ders şudur. 10 YAŞINDA VE 150KM DSG ARAÇ HER TÜRLÜ ARIZAYA AÇIKTIR VE NE KADAR TEMİZ VE KAZASIZ OLURSA OLSUN ARIZAYA MÜSAİTTİR. (KENDİ ARACIM HATASIZ BOYASIZ).

Umarım senin için bir ışık olur. Allah gönlüne göre versin. Allah utandırmasın.
Bütçe elveriyor ve BMW/VAG grubundan bir araç alınacaksa; ikinci elini almaktansa, gerekirse segment düşerek ya da daha alt donanımlısına razı olarak mümkün mertebe sıfırını almak lazım. Birinci derece bir yakınınız bu araçların tamirini profesyonel olarak yapmıyor ya da yetkili servis sahibi değilse ve eliniz de bazı şeyleri onarmaya yatkın değilse maddi, manevi çok yıpranırsınız.
 
insanların cahilliği, hiç bir şey bilmeden biliyorum edasıyla herşeyi konuşmaları beni deli ediyor. 100 binde diye dsg önermeyen dct ect falan önerir. C segment arabayla b yi kıyaslar at konuşulurken eşek güzellemesi yapar. Cahillerden uzak durun
 

Geri
Üst