- Katılım
- 31 Mar 2023
- Mesajlar
- 37
- Tepkime puanı
- 24
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Burak
- Araç
- Vw golf 7.5 1.4 tsi 125hp
Aynen öyleChery .ikko modelleri ile tayron kıyaslanır mı yahu.
boşverin
her şey ıvır zıvır donanım değil.
Aynen öyleChery .ikko modelleri ile tayron kıyaslanır mı yahu.
boşverin
her şey ıvır zıvır donanım değil.
Aynen öyle hocam güle güle kullanın. Bende de 2018 model 2019 trafiğe çıkışlı Golf 7.5 1.4 tsi highline cam tavan manuel vites var ilk sahibiyim şuan 82700km de hiç bir sorun çıkarmadı 7 yaşına girdi hala yepyeni duruyorBenim param istesem çıkardı ona rağmen impression aldım. Donanım olsa da kaç kere kullanacaktım? Donanımla işim yok. eTSI ve DSG ile de uğraşmak istemedim. Zaten manuelciyim. Herkes ihtiyacına göre alıyor işte
Tiguan ve tayron rline 3.550-3600 arasına satılıyor şu an bayilerde. Zaten kampanyalardan sonra da 2. El rline ilanları 3milyona kadar çekildi.Çok teşekkür ederim, amin. Allah cümlemizi kazalardan ve nazarlardan korusun.
Evet, gönül isterdi ki araç daha dolu olsun; ama Chery, Kia, Hyundai dolusu değil, VAG grubunun dolusu olsun.
Aldığımız dönemde 2.720.000 – 2.750.000 TL arasında Cupra Terramar (Impulse paket) de vardı. Hem daha uygundu hem de yine VAG grubu bir araçtı. Üstelik cam tavan, anahtarsız giriş-çıkış, elektrikli bagaj gibi özellikleri vardı. Belki ben olsam onu alırdım. Ancak babam Tayron’u heybetinden, büyüklüğünden, D sınıfı veya D sınıfına yakın duruşundan dolayı tercih etti.
Bugün kalan evrakları teslim etmek için Doğuş Oto’ya gittik. Kasko ve sigorta anlaşmasını da uygun fiyata yaptık. Aracın içine tekrar oturma fırsatım oldu; içine oturunca, eksik olan 3-5 özelliği gerçekten unutuyorsunuz.
Chery sevmiyorum; alana saygım var, hayrını görsünler. Ama dediğim gibi, biz telefon almıyoruz, otomobil alıyoruz. Her ne kadar bütün markalar kalitesini düşürse de VW hâlâ cezbedici kalitede araç üretiyor. Yazılımsal birkaç sorunu var ama emin olun, her markada bunlar var. Çoğu aracı araştırdım; fakat sırf donanım için araç alamazdım.
Chery şasi sağlamlığı o kadar iyi değil, kazalarda airbag problemleri var. 20.000 km’de araç çürüme sorunları çıkıyor. Evet, dolu ama bu tarz problemleri mevcut. VW ise köklü bir firma. Chery’yi BMW, Mercedes ile kıyaslayın, aynı özellikler var ama fiyat üç katı. Neden acaba?
Yani önceki paylaşımınızda da söylediğim gibi, Chery ile Volkswagen’i kıyaslayamazsınız; Volkswagen ile BMW–Mercedes’i de kıyaslayamazsınız. Örneğin Tayron R-Line’da hemen hemen her şey var. Ama 4 milyon civarı. BMW X3 ise 6 milyon. Gidip “BMW’ye 6 milyon vereceğime 4 milyona Tayron alırım” diyebilir misin? Onun yeri başka, bunun yeri başka.
Uzun oldu ama detaylı anlatmak istedim.
Herkes gönlünce araç alsın. İyi günleriniz olsun.![]()
Hocam nerede o fiyatlar ki olsada alamazdık. Geçen 3 hafta önce elegance orta pakete 3450 vermişlerdiTiguan ve tayron rline 3.550-3600 arasına satılıyor şu an bayilerde. Zaten kampanyalardan sonra da 2. El rline ilanları 3milyona kadar çekildi.
O paraya 2. El xxx arabasını alırdın diyenlere de böyle diyorum. 0 aldım yıllarca binecem sorunsuz inşallah. Sizinki donanımlıymış daAynen öyle hocam güle güle kullanın. Bende de 2018 model 2019 trafiğe çıkışlı Golf 7.5 1.4 tsi highline cam tavan manuel vites var ilk sahibiyim şuan 82700km de hiç bir sorun çıkarmadı 7 yaşına girdi hala yepyeni duruyor
Aynen öyle kampanyalı bir kaç araç vardı. Yeni gelen araçlar 3.130.000 tl opak renkli fiyatı sonra tekrar indirime giderler mi bilmiyorum. Bugün esenyurt doğuş oto ya gittim kampanyalı önceki gelen araç showroom daydı beyaz rengi 2.839.000 tl idiHayırlı olsun güle güle kullanın. İşin garip yanı sarı sitede life paketler 2.9m-3.2m arasında ilana girilmiş ki çoğu kullanılmış![]()
Hocam sıfır aracın kalitesine göre şasi yorumu yapılıyor. Ben sevmiyorum almam ailem aldırmam alan hayrını görsünBiz de herkes bu çinlilerin malzeme kalitesini yeriyor ama bu işte çelişki var sanki.
Chery henüz fransada satılmıyor bu yüzden görüp, dokunup, koltuğuna oturduğum bir araç değil. Ancak avrupalı testçilerin söylemine göre örneğin Tiggo 8, fiyatı Peugeot/Citroen ile yarışırken. Kabin malze kalitesi, ses yalıtımı, konforu Mercedes, Audi ile yarışıyor diyorlar. Bunu da biri, beşi değil hepsi söylüyor. Hal böyle olunca insan garipsiyor. Acaba İphoncular, Samsungcular gibi markacılıkmı yapıyoruz bazen
Şasi olayı konusunda da hiç kendimizi kandırmayalım. Volkswagen araçlar güzel bakılıp hoş tutulmazsa en hızlı paslanan araçlar. Benim şirkette kullandığım Doblonun tavanına adam malzeme taşırken forklifti taktı. Tavanın köşeyi yırttı. O yırtık ve boya atması 2 seneden fazladır var, kar gördü, yağmur gördü henüz iğne ucu kadar pas yok. Çünkü şasi galvaniz. Galvaniz şasi ise bildiğim kadarıyla Volkswagen de her araçta, her seride olan bir şey değil. Kaputa taş gelse senesi gelmeden pas atmaya başlıyor. Bağımsız süspansiyon cabası. Koca Combi Dobloyla 130-140 da Golfle girmeye çekindiğim otoban virajlarına giriyorum kamyonet resmen virajda yapışıyor asfalta hiç frene asılmaya gerek yok.
Şöylede bir şey var bizde eskiden beri kötü olan bir şeye çin malı diye lakap takarız. Bende halen öyleyim. Fakat günümüzde çin malı denilen şey öyle yabana atılacak bir şey değil. Bazen mesela çinden takım, taklavat vs. şeyler sipariş ediyorum gelen ürün alman/fransız markalarının kalitesinden farksız. Aliexpress den bile sipariş ettiğim bazı lokma yada anahtarlar süper kalitede çıkıyor ve facom, knipex, wiha gibi markalarla karşılaştırınca bedava.
TeşekkürlerO paraya 2. El xxx arabasını alırdın diyenlere de böyle diyorum. 0 aldım yıllarca binecem sorunsuz inşallah. Sizinki donanımlıymış da. Nice kilometrelere inşallah
Hayırlı olsun hocam, iyi günlerde kullanın.![]()
Bu araçta 3,5 özellik dışında eksik yok sayılır şerit takip adaptif hız sabitleme kör nokta otomatik park hayalet ekran büyük dokunmatik multimedia 12’9 civarı sanırım tabi ki özellik olsa çok daha iyi olurdu ama 600.000 daha nakit çıkaramazdık benim aracı satsak alabilirdik ozamanda bmw X1 alırdıkdonanım önemli dostlar insan arıyor yani bizde ambition rapid vardı Volkswagen opsiyonculuğu işte bomboş arabaydı tek artısı otomatikti 2015 yılında 50 bin lira para saydık,5 daha koyamadık koysak style alabilirdik alamadık hayatımızın en büyük pişmanlığı olabilir bir kolçak arıyorsun far sensörü arıyorsun yav adamlar direksiyona tuş koymayacak neredeyse,benim şu anki 2010 symbolden farkı otomatik ve yol bilgisayarı olması yani benim fikrimce donanım önemli dostlar alabiliyorsanız bütçe varsa almışken donanımlı alın,ben sonuna kadar zorlamayı sevmem krediyi zorlayayım ha 3 koyayım ha 5 daha koyayım gibisinden ama sonrada çok pişman oluyorum.
Hocam sıfır aracın kalitesine göre şasi yorumu yapılıyor. Ben sevmiyorum almam ailem aldırmam alan hayrını görsün20.000km de çürüyen vw görmedim 1 yıllık araba samanlığa bataklığa koymadı yaa adam ve bir araçta yok bir kaç araçta var bu sorun. Araç daha yeni geldiğinde benim 2018 model golfüm 1.200.000 tl civarı ediyordu chery 1.100.000 tl idi oturdum koltukları direksiyon çok güzeldi hayran oldum açıkçası ama disklerine baktım aracı biraz yakımdan inceledim bu araç alınmaz dedim almadım şuan chery daha pahalı benim aracım 1.500.000 tl ama yine almam alanada mani olmam
Alan arkadaş hayrını görsün vw sorunları var yok değil ama köklü firma bir şekilde düzeltilir her araçta sorun var dediğim gibi
Çok teşekkür ederim, amin. Allah cümlemizi kazalardan ve nazarlardan korusun.
Evet, gönül isterdi ki araç daha dolu olsun; ama Chery, Kia, Hyundai dolusu değil, VAG grubunun dolusu olsun.
Aldığımız dönemde 2.720.000 – 2.750.000 TL arasında Cupra Terramar (Impulse paket) de vardı. Hem daha uygundu hem de yine VAG grubu bir araçtı. Üstelik cam tavan, anahtarsız giriş-çıkış, elektrikli bagaj gibi özellikleri vardı. Belki ben olsam onu alırdım. Ancak babam Tayron’u heybetinden, büyüklüğünden, D sınıfı veya D sınıfına yakın duruşundan dolayı tercih etti.
Bugün kalan evrakları teslim etmek için Doğuş Oto’ya gittik. Kasko ve sigorta anlaşmasını da uygun fiyata yaptık. Aracın içine tekrar oturma fırsatım oldu; içine oturunca, eksik olan 3-5 özelliği gerçekten unutuyorsunuz.
Chery sevmiyorum; alana saygım var, hayrını görsünler. Ama dediğim gibi, biz telefon almıyoruz, otomobil alıyoruz. Her ne kadar bütün markalar kalitesini düşürse de VW hâlâ cezbedici kalitede araç üretiyor. Yazılımsal birkaç sorunu var ama emin olun, her markada bunlar var. Çoğu aracı araştırdım; fakat sırf donanım için araç alamazdım.
Chery şasi sağlamlığı o kadar iyi değil, kazalarda airbag problemleri var. 20.000 km’de araç çürüme sorunları çıkıyor. Evet, dolu ama bu tarz problemleri mevcut. VW ise köklü bir firma. Chery’yi BMW, Mercedes ile kıyaslayın, aynı özellikler var ama fiyat üç katı. Neden acaba?
Yani önceki paylaşımınızda da söylediğim gibi, Chery ile Volkswagen’i kıyaslayamazsınız; Volkswagen ile BMW–Mercedes’i de kıyaslayamazsınız. Örneğin Tayron R-Line’da hemen hemen her şey var. Ama 4 milyon civarı. BMW X3 ise 6 milyon. Gidip “BMW’ye 6 milyon vereceğime 4 milyona Tayron alırım” diyebilir misin? Onun yeri başka, bunun yeri başka.
Uzun oldu ama detaylı anlatmak istedim.
Herkes gönlünce araç alsın. İyi günleriniz olsun.![]()
Sonradan anladım ama dediğim gibi aynı görüşteyim atalarımızın sözü ucuz etin yahnisi yavan olur bunu unutmaYok hocam yanlış anlamayın size özel yazmadım. Bir insan için en iyi araç sevdiği araçtır. Bu benim için de öyle ki zaten sahip olduğum araç içinde geçerli, kitlesi neredeyse olmayan bir araç.
Genel olarak konuşuyorum ben yeri gelmişken.
Çürüme 1 milyonda bir midir, 1 milyonda bin midir bilmem ama her araçta yoktur tabii ki. Orası öyle; bir kazada araba karalanmaz. Ben tercih etmem, edene de mani olmam. Şu an 1.5 milyon TL değerinde Golf 7.5 aracım var. “Etmez demeyin” ediyor o fiyatı.Çürüme konusunda belki 1 milyon araçta 1 tanedir diye düşünüyorum. Çinde üretilip getirilen araçlar. Okyanusta illa ki su teması oluyor. Airbag konusunda ise klasik sensör muhabbetini yapmak istemiyorum ama kaza yapıp açmadı diyenlerin çoğunun tampon tırnakları bile sağlam duruyor
Fiyat farkı olarak şunu söyleyebilirim çindeki işçilik ve teknoloji maliyeti ile Almanyadaki maliyet asla bir olamaz. Çinlilerin iş gücü oldukça ucuz. Bu yüzden ucuza mal ediyorlar.