Alınmış alınmıştır, hayırlı olsun inşallah.
İnsan VAG grubuna bulaştı mı hep aynı markadan devam etmek istiyor. Ben de çevremde araba arayan herkese Volkswagen telkini yapıyorum.
Tayron kendine has iç ve dış tasarımı, gösterişli, karizmatik ve lüks görüntüsü ile çok dikkat çekici bir araç.
Ancak Türkiye şartlarında binici iseniz sadece hislerle değil birazda mantıkla hareket etmek bence uzun vadeli daha iyi olacaktır. Öncelikle araçtan kesinlikle zarar etmezsiniz. Bugün 3'e aldıysanız yarın 3.5'a satabilirsiniz. Maalesef ülkemizde durum böyle.
Babanız için bu boyutlar da bir araç gereklimiydi? Türkiye de TDI olsa idi bu aracın gideri ancak bir TDI olabilirdi. 1.5 benzinli bir araç, boşu 1800kg dan fazla. Bu durumda Golf kullanıcılarnın yakıt verilerinin üzerine en az 2,5lt eklemek lazım. Bu aracın yurt dışında ana satış hedefi 7 kişilik araç olması. Ancak yurt dışında hybride, TDI gibi seçenekleri aracı daha makul hale getiriyor.
Donanım konusunda bu modele özgü değil genel olarak Volkswagen artık oldukça tutumlu davranıyor. İnsanların, "olmasada olur" diyebileceği şeyleri ince eleyip sık dokuyor ve kesiyor. Elektrikli bagaj mesela Volkswagen gibi bir aile markası hele de tayron gibi sözde geniş ailelerin aracı için utanç. Ama böyle, gülü seven dikenine katlanıyor.
Zaten böyle büyük SUV olsun, gideri olsun deyince de pek seçeneğiniz yoktu. Tekrar hayırlı uğurlu olsun.