Ustam emin değilim başka yerede göstereyim ben .
		
		
	 
Aracınızda hiç bir sorun yoktur, TDI motor serin ve soğuk havalarda sabahları ilk çalıştırmada veya motor soğukken çalıştırınca 1.000 devirde çalışır, 
Normalde bir süre sonra diğer tüm araçlardaki gibi motor ısındıkça devirin düşmesi gerekir, 
Ancak TDI motorda VW böyle bir özelliği bizden esirgemiş, 500 km yol yapsanızda yukarda bahsettiğim şartlar mevcut ise devir hiç bir şekilde düşmüyor, Start-Stop aktif olsa bile motor ışıklarda beklerken stop edip ışıklar yeşile dönüp tekrardan haraket etseniz bile halen rolanti 1.000 devir olur, 
Bunun önüne geçmenin tek yolu, Aracı çalıştırın 5-10 dk. aracı sürün, motor bir miktar ısınınca anahtar ile motoru kapatıp, tekrardan anahtar ile marşa basıp motoru çalıştırın, bu sayade motor nornal çalışma devri olan 800 devire düşecektir, 
Bu bir arıza değildir, yalnızca vw bunu yazılımsal olarak araca bu özelliği koymamış, Yani kendimiz manuel olarak kontağı kapatıp tekrardan marşa basarak bunu yapmamız gerekiyor, hepsi bu, 
Aracı sıfır km aldığımdan beri bu şekilde, başka Golf TDI ‘larda da tecrübe ettim hepsinde durum aynı, 
Sabah hava serin ise veya soğuk ise ve motor bu esnada soğuk ise aracı çalıştırdığınızda 1.000 devirde çalışır ancak motor ısınınca devir normal çalışma devrine düşmez/düşmüyor, bunu dediğim şekilde kendiniz manuel olarak yapmanız gerekmektedir,.,
ANCAK 
bu söylediğim şekilde (motor bir miktar ısındıktan sonra) manuel olarak anahtar ile kontağı kapatıp motoru stop edip, anahtarı kontaktan çıkarıp, tekrardan kontağı açıp tekrardan marşa basıp motoru çalıştırdıktan sonra devir 800 devire düşmesi gerekir, Yok hayır halen rolanti 1.000 devirde çalışıyorsa o zaman araçta bir sıkıntı var demektir.