Hangi Golf'ü alırdınız?


Hangi Golf'ü alırdınız?


  • Kullanılan toplam oy
    84
Tam da ilgilendiğim grupta bir araç düştü ilana.
Ancak fotoğrafların uyumsuzluğundan huylanıp plaka ile araştırma yaptığımda
aracın 2024 Kasım ayında icradan ihale ile satıldığı bilgisine ulaştım, anahtarı yokmuş ve o zamanlar ön tamponu hasarlıymış.

Normalde batıl inanışlarım yoktur ama büyüklerimizin sözü kulağımda çınlar
"Ağlayanın malı güleni ondurmaz" diye.

İlan sahibini henüz aramadım
Aynı araç farklı hesaptan geri geldi
Fiyat: 1745
 

2023 model Golf 8 1.0 etsi R line sahibiyim, geçen hafta İzmir Vosmer Gaziemirde 30 bin km bakımını yaptırdım, gittiğimde golf 8.5 R line vardı 3 bin km de henüz sıfır araç, merak ettim test sürüşü istedim, maksadım makyajda neler değişmiş farklı araca biniyorum hissini alabilecekmiyim idi. Ne zamandır kafamda soru işaretleri vardı şu 1.0 dan kurtulsam yeni makyajlı kasa 150 lik r Line,a geçsem mi diye düşünüyordum, benim aracım 1.7 milyon civarı etse yenisi 2024 8.5 r line 2.25-2.3 civarı arada 550-600 bin lira fark var. Test sürüşünden sonra tamamen değişimden vazgeçtim yani okadar fiyat farkı gereksiz gördüm, nerdeyse tamamen aynı aracı sürüyormuşum gibi hissettim, beklentim sanırım aşırı yüksekti ancak 1.0 motorun o kadar da kötü olmadığını anladım, hızlanma tork farkı elbette hissediliyor ancak sıradan bir kullanıcı anlamayabilir bile. Gelelim farklı olan şeylere 1. Multimedya ekran daha büyük daha hoş kablosuz Carplay var oda hoş ancak multimedya ekranının fps sorunu var gibi beklediğimden daha ağır çalışıyor, başta kasıyor gibi sonra alışıyor, bu arada bendeki araçtaki multimedya ekran golf 8 deki giriş seviyesi multimedya ekran iki tarafında çevirip ayar yaptığımız tuşlardan var ancak ben öyle donma kasma sorunu yaşamadım 21 ve 22 modellerde bu daha çok oluyor diyorlar. Ancak bendekinin de işlemcisi çok iyi değil bunu hissediyorum golf 8.5 da daha iyisini beklerdim en azından Formentor deki ekranı beklerdim. Gelelim yalıtım ve konfora, burada neredeyse hiç fark yok, 8.5 r line 150 lik motor kasislerde bozuk yollarda arkaların bağımsız olmasıyla daha çok konfor bekledim ama benim aracımla arasında belirgin bir fark yoktu, yalıtım dönemeçlerdeki direksiyon hissiyatı tamamen aynı hatta motor sesi 8.5 da 2500 devirden sonra daha belirgin geliyor kabine 1.0 da ses gelmiyor. 8.5’un Artıları yok mu elbette var özellikle park etmek esnasında rolantiye yakın devirde 1.0 daki o titreşim yok, şerit takip travel asist cabası çok iyi çalışıyor. Hayalet ekran grafikleri daha canlı daha güzel geldi gözüme. Ancak genel olarak aynı araca biniyormuşum hissine kapıldım, 1.0 etsi motorun öyle kötü bir motor olmadığını anladım. Bu ekonomik şartlarda 600 bin fark verip geçmeyi mantıksız buldum. Son olarak Gaziemir - İzmir Bayındır arasındaki bakımdan sonraki 50 Km. lik ortalama tüketimimin ekran görüntüsünü atayım, Gaziemir-Torbalı arasındaki trafikli 6-7 tane yoğun trafiği olan ışıklı kavşaklara rağmen 4.0 litre ortalama tüketim ile günümü tamamladım.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_7121.jpeg
    IMG_7121.jpeg
    224.3 KB · Görüntüleme: 15
Son düzenleme:
2023 model Golf 8 1.0 etsi R line sahibiyim, geçen hafta İzmir Vosmer Gaziemirde 30 bin km bakımını yaptırdım, gittiğimde golf 8.5 R line vardı 3 bin km de henüz sıfır araç, merak ettim test sürüşü istedim, maksadım makyajda neler değişmiş farklı araca biniyorum hissini alabilecekmiyim idi. Ne zamandır kafamda soru işaretleri vardı şu 1.0 dan kurtulsam yeni makyajlı kasa 150 lik r Line,a geçsem mi diye düşünüyordum, benim aracım 1.7 milyon civarı etse yenisi 2024 8.5 r line 2.25-2.3 civarı arada 550-600 bin lira fark var. Test sürüşünden sonra tamamen değişimden vazgeçtim yani okadar fiyat farkı gereksiz gördüm, nerdeyse tamamen aynı aracı sürüyormuşum gibi hissettim, beklentim sanırım aşırı yüksekti ancak 1.0 motorun o kadar da kötü olmadığını anladım, hızlanma tork farkı elbette hissediliyor ancak sıradan bir kullanıcı anlamayabilir bile. Gelelim farklı olan şeylere 1. Multimedya ekran daha büyük daha hoş kablosuz Carpley var oda hoş ancak multimedya ekranının fps sorunu var gibi beklediğimden daha ağır çalışıyor, başta kasıyor gibi sonra alışıyor, bu arada bendeki araçtaki multimedya ekran golf 8 deki giriş seviyesi multimedya ekran iki tarafında çevirip ayar yaptığımız tuşlardan var ancak ben öyle donma kasma sorunu yaşamadım 21 ve 22 modellerde bu daha çok oluyor diyorlar. Ancak bendekinin de işlemcisi çok iyi değil bunu hissediyorum golf 8.5 da daha iyisini beklerdim en azından Formentor deki ekranı beklerdim. Gelelim yalıtım ve konfora, burada neredeyse hiç fark yok, 8.5 r line 150 lik motor kasislerde bozuk yollarda arkaların bağımsız olmasıyla daha çok konfor bekledim ama benim aracımla arasında belirgin bir fark yoktu, yalıtım dönemeçlerdeki direksiyon hissiyatı tamamen aynı hatta motor sesi 8.5 da 2500 devirden sonra daha belirgin geliyor kabine 1.0 da ses gelmiyor. 8.5’un Artıları yok mu elbette var özellikle park etmek esnasında rolantiye yakın devirde 1.0 daki o titreşim yok, şerit takip travel asist cabası çok iyi çalışıyor. Hayalet ekran grafikleri daha canlı daha güzel geldi gözüme. Ancak genel olarak aynı aynı araca biniyormuşum hissine kapıldım, 1.0 etsi motorun öyle kötü bir motor olmadığını anladım. Bu ekonomik şartlarda 600 bin fark verip geçmeyi mantıksız buldum. Son olarak Gaziemir - İzmir Bayındır arasındaki bakımdan sonraki 50 Km. lik ortalama tüketimimin ekran görüntüsünü atayım, Gaziemir-Torbalı arasındaki trafikli 6-7 tane yoğun trafiği olan ışıklı kavşaklara rağmen 4.0 litre ortalama tüketim ile günümü tamamladım.
Deneyimlerinizi aktardığınız için teşekkür ederim.

Ben de 1.0 la alakalı olumlu düşünenlerdenim. 1.2 tsi dan sonra daha ekonomik ve daha verimli gelmişti. Elbette yüksek hız ve ivmelenme isteyenlere 1.4 1.5 ler daha uygun, onlar ile kıyaslamak hata olur, bunun bilincinde olarak tercih etmek gerekir.

Ekran boyutu; evet biraz kafamı karıştırıyordu. Eşimin araçta 10" harita ve spotify yanyana kullanıyorum. Kablosuz olması ve bağlantıyı kendi otomatik yapması çok pratik.
Golf 8'de ek kablosuz aparat satın almak gerekecek. Harita ve spotify yanyana açmak da çok şart değil artık napalım.
20250501_220118.jpg

Rline 8.5 Trde nadir araçlar sınıflamasına girer bu gidişle.
Yeni A3 gördüm buralarda 2-3 defa hiç Rline 8.5 denk gelmedi.
 
Deneyimlerinizi aktardığınız için teşekkür ederim.

Ben de 1.0 la alakalı olumlu düşünenlerdenim. 1.2 tsi dan sonra daha ekonomik ve daha verimli gelmişti. Elbette yüksek hız ve ivmelenme isteyenlere 1.4 1.5 ler daha uygun, onlar ile kıyaslamak hata olur, bunun bilincinde olarak tercih etmek gerekir.

Ekran boyutu; evet biraz kafamı karıştırıyordu. Eşimin araçta 10" harita ve spotify yanyana kullanıyorum. Kablosuz olması ve bağlantıyı kendi otomatik yapması çok pratik.
Golf 8'de ek kablosuz aparat satın almak gerekecek. Harita ve spotify yanyana açmak da çok şart değil artık napalım.
Ekli dosyayı görüntüle 83878

Rline 8.5 Trde nadir araçlar sınıflamasına girer bu gidişle.
Yeni A3 gördüm buralarda 2-3 defa hiç Rline 8.5 denk gelmedi.
2023 model Golf 8 1.0 etsi R line sahibiyim, geçen hafta İzmir Vosmer Gaziemirde 30 bin km bakımını yaptırdım, gittiğimde golf 8.5 R line vardı 3 bin km de henüz sıfır araç, merak ettim test sürüşü istedim, maksadım makyajda neler değişmiş farklı araca biniyorum hissini alabilecekmiyim idi. Ne zamandır kafamda soru işaretleri vardı şu 1.0 dan kurtulsam yeni makyajlı kasa 150 lik r Line,a geçsem mi diye düşünüyordum, benim aracım 1.7 milyon civarı etse yenisi 2024 8.5 r line 2.25-2.3 civarı arada 550-600 bin lira fark var. Test sürüşünden sonra tamamen değişimden vazgeçtim yani okadar fiyat farkı gereksiz gördüm, nerdeyse tamamen aynı aracı sürüyormuşum gibi hissettim, beklentim sanırım aşırı yüksekti ancak 1.0 motorun o kadar da kötü olmadığını anladım, hızlanma tork farkı elbette hissediliyor ancak sıradan bir kullanıcı anlamayabilir bile. Gelelim farklı olan şeylere 1. Multimedya ekran daha büyük daha hoş kablosuz Carpley var oda hoş ancak multimedya ekranının fps sorunu var gibi beklediğimden daha ağır çalışıyor, başta kasıyor gibi sonra alışıyor, bu arada bendeki araçtaki multimedya ekran golf 8 deki giriş seviyesi multimedya ekran iki tarafında çevirip ayar yaptığımız tuşlardan var ancak ben öyle donma kasma sorunu yaşamadım 21 ve 22 modellerde bu daha çok oluyor diyorlar. Ancak bendekinin de işlemcisi çok iyi değil bunu hissediyorum golf 8.5 da daha iyisini beklerdim en azından Formentor deki ekranı beklerdim. Gelelim yalıtım ve konfora, burada neredeyse hiç fark yok, 8.5 r line 150 lik motor kasislerde bozuk yollarda arkaların bağımsız olmasıyla daha çok konfor bekledim ama benim aracımla arasında belirgin bir fark yoktu, yalıtım dönemeçlerdeki direksiyon hissiyatı tamamen aynı hatta motor sesi 8.5 da 2500 devirden sonra daha belirgin geliyor kabine 1.0 da ses gelmiyor. 8.5’un Artıları yok mu elbette var özellikle park etmek esnasında rolantiye yakın devirde 1.0 daki o titreşim yok, şerit takip travel asist cabası çok iyi çalışıyor. Hayalet ekran grafikleri daha canlı daha güzel geldi gözüme. Ancak genel olarak aynı aynı araca biniyormuşum hissine kapıldım, 1.0 etsi motorun öyle kötü bir motor olmadığını anladım. Bu ekonomik şartlarda 600 bin fark verip geçmeyi mantıksız buldum. Son olarak Gaziemir - İzmir Bayındır arasındaki bakımdan sonraki 50 Km. lik ortalama tüketimimin ekran görüntüsünü atayım, Gaziemir-Torbalı arasındaki trafikli 6-7 tane yoğun trafiği olan ışıklı kavşaklara rağmen 4.0 litre ortalama tüketim ile günümü tamamladım.
Bi dakka bı dakka kablosuz carplay android auto yok mu 8 de 😮😮

Buna hazirliksiz yakalandım. Koymamalari komik olmuş açıkçası.

Ayrıca harita ile Spotify yan yana ben de kullanıyorum da başka kombinasyon yapiliyor mu yapılıyorsa nasıl oluyor
 
Bi dakka bı dakka kablosuz carplay android auto yok mu 8 de 😮😮

Buna hazirliksiz yakalandım. Koymamalari komik olmuş açıkçası.

Ayrıca harita ile Spotify yan yana ben de kullanıyorum da başka kombinasyon yapiliyor mu yapılıyorsa nasıl oluyor
Var mı yoksa 🤔 inşallah yanlış biliyorumdur.
 
8.5 daki composition media plus hepsinde aynı sanırım. Bunların bir farkı var mı life style arasında?

Bu ekranlarda harita ve diğer uygulamalar yan yana gözüküyordur herhalde değil mi
 
Kablosuz sadece mib3 lerde var bildiğim kadarıyla. Diğerleri mib2.5. Forumda metinkar adlı arkadaşımız aracına taktırmıştı mib3 ünite.


Ekran bölme olayı ise kablolu/kablosuz farletmeksizin Android Auto 'nun bir işlevidir.
 
8.5 daki composition media plus hepsinde aynı sanırım. Bunların bir farkı var mı life style arasında?

Bu ekranlarda harita ve diğer uygulamalar yan yana gözüküyordur herhalde değil mi
Ekran aynı yazılım sadece ımpressionda farklı

Dandirik, özelliksiz, animasyonların esgeçilip her şeyin cumburlop ekrana düştüğü, dandik yazılımı koymuşlar impressiona 😔😔 İmpression en çok satan model bunu haketmemişti😭😭

Saka bı yana evet android auto ya girersen harita Spotify falan yan yana oluyor evet. İmpression da bile kablosuz bağlantı var en azından.
 
Astra L de vites seçici D konumunda iken sürücü kapısını açtığımda araç P konumuna otomatik olarak geçiyor.

Mk8 yada Mk8.5 ta da bu güvenlik önlemi var mı? Geçen sene sordum sanki bir konuda cevap geldi mi bulamıyorum.

Araçtan aniden indiğim zamanlarda dalgınlıkla vitesi unutuyorum çünkü, beni büyük sıkıntıdan kurtarıyor bu güvenlik önlemi.
 
Astra L de vites seçici D konumunda iken sürücü kapısını açtığımda araç P konumuna otomatik olarak geçiyor.

Mk8 yada Mk8.5 ta da bu güvenlik önlemi var mı? Geçen sene sordum sanki bir konuda cevap geldi mi bulamıyorum.

Araçtan aniden indiğim zamanlarda dalgınlıkla vitesi unutuyorum çünkü, beni büyük sıkıntıdan kurtarıyor bu güvenlik önlemi.
Var, auto hold açık konumda iken kapıyı açınca direk çekiyor. Kapalıyken oluyor mu bilmiyorum ama kayınca çekiyor olabilir belki. Denemeye çekindim açıkçası
 
2013 Midline Manuel de AutoHold kapalı ise elfrenini çekmiyor.

Açık ise kapıyı açtığınızda el frenini çekiyor
 

Bence sadece el freni çekmeyi biber gazi bile sıkabilir D aşağı yemeğe kalkarsanız :)
 

Geri
Üst