Golf 8 eTSI 12V ve 48V Sistem Gözlemlerim

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan omerg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Arada 12v aküyü söküp şarj aletiyle tam şarj etmek,
hybrid akünün sağlıklı olmasına fayda sağlar mı ?
ama şu var 48v akü lion olduğu icin 12v batarya mantığı ile ilerlemiyor. şarj etmeye gerek yok araç zaten onu kendi ayarlıyor. konuda gördüğünüz gibi hücreler icin en iyi düzey olan %50 seviyesinde tutuyor hep
 
ama şu var 48v akü lion olduğu icin 12v batarya mantığı ile ilerlemiyor. şarj etmeye gerek yok araç zaten onu kendi ayarlıyor. konuda gördüğünüz gibi hücreler icin en iyi düzey olan %50 seviyesinde tutuyor hep
Evet e-tsi alırsam ona göre kullanım alışkanlıklarımı düzenlemem gerekiyor.

Günlük 6 defa 1 km nin altında sürüşler yapıyorum.
Sattığım aracın aküsünü 2-3 ayda bir şarj ediyordum bu sebepten.
Hybrid akü & alternatör başıma bela olur mu endişesi var gibi..
 
Evet e-tsi alırsam ona göre kullanım alışkanlıklarımı düzenlemem gerekiyor.

Günlük 6 defa 1 km nin altında sürüşler yapıyorum.
Sattığım aracın aküsünü 2-3 ayda bir şarj ediyordum bu sebepten.
Hybrid akü & alternatör başıma bela olur mu endişesi var gibi..
En iyisi rolantide 10 15 dk çalışması sanırım
 
ama şu var 48v akü lion olduğu icin 12v batarya mantığı ile ilerlemiyor. şarj etmeye gerek yok araç zaten onu kendi ayarlıyor. konuda gördüğünüz gibi hücreler icin en iyi düzey olan %50 seviyesinde tutuyor hep
Hocam selamlar. Bende q3 ve golf 8.5 mild hybrid araçlar var. Bu araçların 48v akü yüzdelerini izlemek istiyorum. En kolay ve mantıklı yöntem nedir? Eskiden clio için kullandığım elm327 wifi modülden bu bilgiler görünmemekte. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
 
Hocam selamlar. Bende q3 ve golf 8.5 mild hybrid araçlar var. Bu araçların 48v akü yüzdelerini izlemek istiyorum. En kolay ve mantıklı yöntem nedir? Eskiden clio için kullandığım elm327 wifi modülden bu bilgiler görünmemekte. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
ben obdeleven kullanıyorum tavsiye ederim
 

Geri
Üst