- Katılım
- 17 May 2017
- Mesajlar
- 6,302
- Tepkime puanı
- 9,784
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Ahmet Çakmak
- Araç
- Q2 1.0 TFSI
İlk gün doğal olarak vardı ama sonra hepsi kayboldu hocam. 1-2 gün özellikle güneş altında beklettim.Ön camda herhangi en ufak noktasal iz-baloncuk var mı?