İstanbul içi cam filmi kaplaması yapılan yer

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan yusufacs
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Bende aradım abi daha önce işlem yaptırdığım yerden önce, 9 bin taksit yok dedi ben 8 bine taksitli yaptıracağım.
Kaç taksit yapıyorlar? Peşin fiyatına mı?

Benim de ön cam değiştiği için yaptırmam lazım tekrar, daha önce ön camda solargard up80 ve madico advanced 80 kullandım, solargard madicoya göre sanki ısı kalkanı olarak daha iyiydi ama polarize gözlükle renk değişimi yapıyor, madico ise polarize gözlükle çok daha iyi, netlik olaraksa madico sanki bir tık daha iyiydi.

Llumar air80 de polarize gözlükle sorun yapıyor diye okumuştum, ama fiyatı ve taksit nedeniyle avantajı güzel gibi, düşünebilirim ben de.
 
Arkadaşlar merhabalar herkese hayırlı günler istanbul içinde işciliği güzel sağlam kaliteli llumar marka kunllanan önerebileceğiz cam filmi yapacak bi yer varmıdır teşekkür ederim şimdiden

Llumar Maslak tavsiye edebilirim, ben yaptırdığım zaman kapı kartonları sökülüp sonrasında cam filmi yapmışlardı. Yapar yapmazda açabilirsiniz diyorlardı. Epey memnun kalmıştım, trim sesi vs olmamıştı sonrasında. Tavsiye edebilirim.

LLUMAR Maslak Osman Bey.

Oto Camcı.

Kapı camlarını tereyağından kıl çeker gibi söküyor kaplıyor ve takıyor.
İlk günden itibaren camları açıp kapayabiliyorsunuz.
Camlar sökülmüş olduğu için tümüyle film kaplanıyor.

Ben memnun kaldım.
 
LLUMAR Maslak Osman Bey.

Oto Camcı.

Kapı camlarını tereyağından kıl çeker gibi söküyor kaplıyor ve takıyor.
İlk günden itibaren camları açıp kapayabiliyorsunuz.
Camlar sökülmüş olduğu için tümüyle film kaplanıyor.

Ben memnun kaldım.
Aynı şekilde bende çok memnun kaldım camları bu kadar hızlı ve temiz sökmesine çok şaşırmıştım :)
 
Kaç taksit yapıyorlar? Peşin fiyatına mı?

Benim de ön cam değiştiği için yaptırmam lazım tekrar, daha önce ön camda solargard up80 ve madico advanced 80 kullandım, solargard madicoya göre sanki ısı kalkanı olarak daha iyiydi ama polarize gözlükle renk değişimi yapıyor, madico ise polarize gözlükle çok daha iyi, netlik olaraksa madico sanki bir tık daha iyiydi.

Llumar air80 de polarize gözlükle sorun yapıyor diye okumuştum, ama fiyatı ve taksit nedeniyle avantajı güzel gibi, düşünebilirim ben de.
Mail order ile çekiyorlar banka taksit yapıyor %5 komisyonla.
 
Kaç taksit yapıyorlar? Peşin fiyatına mı?

Benim de ön cam değiştiği için yaptırmam lazım tekrar, daha önce ön camda solargard up80 ve madico advanced 80 kullandım, solargard madicoya göre sanki ısı kalkanı olarak daha iyiydi ama polarize gözlükle renk değişimi yapıyor, madico ise polarize gözlükle çok daha iyi, netlik olaraksa madico sanki bir tık daha iyiydi.

Llumar air80 de polarize gözlükle sorun yapıyor diye okumuştum, ama fiyatı ve taksit nedeniyle avantajı güzel gibi, düşünebilirim ben de.
Solargard da polarize gözlükte ben bir sıkıntı yaşamadım hocam.
 
İlk gün doğal olarak vardı ama sonra hepsi kayboldu hocam. 1-2 gün özellikle güneş altında beklettim.
Benim galiba garantiden yine değiştirmem gerekecek. Ağustosta garantiden değiştirmiştim filmi. Bir yerinde kusur vardı. Yapıldıktan sonra Antalya sıcağına götürmüştüm. :) bazıları geçti bazıları duruyor. Araç dıştan camı silerken ve içten silerken bir iki yerde noktasal iz görüyorum. Neyseki garantisi var :D
 
Ön cam’da film riskini göze alarakmı yapıyoruz air80’i çok merak ettiğim birşey bu. Korkumdan ön cam hariç diğer camları yaptırdım bende. Diyelim air80 le çevirmeye girdik ve fark edildi.? Varmı yaşayan.? Taktırsam sorun olurmu.? Isıyı emdiğine göre tam şeffaf değil anladıgım kadarıyla.?
 
Air80 serileri kaliteli seriler evet, Ate Atc di herhalde bunlar normal seri…

Bu konuya istinaden Tanzeri aradım, forumdan giden olur ise beni de söyleyin unutmayın…

Ön Cam;
Air80 için 9000₺ (11000₺ olması gerek)
Atr-Atc için 6000₺
bu fiyat iyimiş. istanbula gidersem tanzer maslak da adını verip yaptırıcam abi. ön cam air80, diğer camlar atr15 planım var. senin dediğine göre total 15k tl çok iyi bence. ayrıca tanzer maslak aparat camı söküp yapması da çok iyi
 
Ön cam’da film riskini göze alarakmı yapıyoruz air80’i çok merak ettiğim birşey bu. Korkumdan ön cam hariç diğer camları yaptırdım bende. Diyelim air80 le çevirmeye girdik ve fark edildi.? Varmı yaşayan.? Taktırsam sorun olurmu.? Isıyı emdiğine göre tam şeffaf değil anladıgım kadarıyla.?

2-3 yildir on camda air80 var hocam

Cevirmelerde hiç sikinti yasamadim
 
Ön cam’da film riskini göze alarakmı yapıyoruz air80’i çok merak ettiğim birşey bu. Korkumdan ön cam hariç diğer camları yaptırdım bende. Diyelim air80 le çevirmeye girdik ve fark edildi.? Varmı yaşayan.? Taktırsam sorun olurmu.? Isıyı emdiğine göre tam şeffaf değil anladıgım kadarıyla.?
2 araca da yaptırdım.

Ne polis ne sen fark edebilirsin camda film olduğunu. Fark edilmiyor.
 
Solargard da polarize gözlükte ben bir sıkıntı yaşamadım hocam.

Önceki aracımda vardı, ön camdaki solargard up80 modeli polarize gözlükle kullanırken gökkuşağı efekti denilen renk yansıması yapabiliyor, ben epey kullandım bu şekilde. Genellikle seramik bazlı filmlerde karşılaşılıyor.
 
2 araca da yaptırdım.

Ne polis ne sen fark edebilirsin camda film olduğunu. Fark edilmiyor.
Valla sevindim. Diğer camları yaptırdım önler 2, arkalar 3 kalınlıkta. Ciddi oranda ısıyı kesiyor ama ön cam kavuruyor resmen. Yaptırmak çok mantıklı. Sıraya aldım.
 

Isı yalıtımı için esas önemli olan ön cam. Air80 epeyce azaltıyor.
 

Geri
Üst