Golf 7 18" jant opsiyonu


hocam durbanlar ve dijonlar çok içerde duruyor kendi aracımda 17 istanbul passat jantları var ve tam çamurluk hizasında duruyor kesinlikle size tavsiye ederim . Aşağıya bir görsel ekledim gun metal renkle birlikte çok güzel bir uyum oldu çok pahalı bir jant değil dijondan çok daha iyi ve farklı duruyor bence
Yaydan sonra surusu oldukca begendim. Durban olmazsa baska jant aklimda yok. Ama sizin kombinasyonuda aklimda tutucam. Zaten namıssıza ne taksan yakışıyor. Selamlar
 
Son düzenleme:

arkadaşlar tekrar merhaba.. yaylar geldi ve taktirdim. ilk tepkilerim çok olumlu.. daha öncede presli yaya kullanmıştım. o sürüş ile alakası yok. presli olanlarda yerde sürünüyor hissi vardı bu spor yaylar çok farklı.
size sormak istediğim 18 jantlarda araç tekerler iz genişliği dahamı fazla , yani spacer etkisi oluyormu 18 jantlarda çünkü tekerlek özellikle arkalar fazla içerde geliyor. resimleri ekliyorum. aracımın yandan görünüşü ve arka çaprazdan görünüşünü ekliyorum. 18 jant çok iyi olurdu ama bunlarla devam edicem sanırım. yanlız tekerlekler fazla içerde değil dimi ? araç yere yaklaşınca biraz tuhaf geldi bana..
sormak istediğin,iz bişey varsa cevaplayabilirim.. selamlar.
Orjinal spor yaylara geçince hoşuna gitmesine sevindim. Ben spor yaylardan H&R yaylara geçince, ne kadar da fark etti. Daha gergin, ona rağmen konforlu demiştim. Presli yay mantık işi değil...
 
Yaydan sonra surusu oldukca begendim. Durban olmazsa baska jant aklimda yok. Ama sizin kombinasyonuda aklimda tutucam. Zaten namıssıza taksan yakışıyor. Selamlar
Hocam bende aynı yaydan var gerçekten çok başarılı hani 2 cm alçalttığını da düşünürsek gayet yeterli ve 17 jantlarla hem konfor hem de yol tutuş tatmin edici noktalara yaklaştı diyebilirim. Durban değilde ben olursa bi 18 msw düşünüyorum gun metal renkte
 
Hocam bende aynı yaydan var gerçekten çok başarılı hani 2 cm alçalttığını da düşünürsek gayet yeterli ve 17 jantlarla hem konfor hem de yol tutuş tatmin edici noktalara yaklaştı diyebilirim. Durban değilde ben olursa bi 18 msw düşünüyorum gun metal renkte
o cantlarda çok güzelmiş.. wrc cantlara benziyor. gunmetal de iyi bi tercih. bende gaza gelip 18 bakmaya başlıyacam heralde.. :)
Orjinal spor yaylara geçince hoşuna gitmesine sevindim. Ben spor yaylardan H&R yaylara geçince, ne kadar da fark etti. Daha gergin, ona rağmen konforlu demiştim. Presli yay mantık işi değil...
aynen presle uğraşmaya aracın geometrisini boş yere oılumsuz değiştirmeye değmez.. ama bu yayların presle uzaktan yakından alakası yok. yere yaklaşması dışında. konforu bozulmamasına rağmen virajda ve ani dönüşlerde sağa sola geri ve öne yığılmaması beni çok etkiledi. yani kalkışta düz hıızlanıp frende düz duruyor. çizgisi fazla bozulmuyor virajlarda aynen öyle. tabi bu söylediklerim bi önceki yaylara göre yorumum.. bi spor araba performansı anlatıyorum havası çıkmasın.. :)
bide benim üzerinden çıkan yayların et kalınlığı spordan daha fazla aslında spor yayların daha etli olması gerekmiyormu ?.. bendeki araca taktığım spor yaylar ince..
 
Son düzenleme:
fabrikasyon 18 jant alabilmek için golf 7’nin tüm modellerinde spor yay veya dcc almak zorunlu idi.
2016 da rline diye bi donanım olduğunu bilmiyordum.. bende 2016 ocakta 2015 model bi aracı sıfır olarak aldım , ozaman 3 donanım vardı , sonradan allstar çıktı.. belkide 2015 ten sonra 2016'dan itibaren eklenmış olabilir veya bi donanım değil de "opsiyon" olabilir..
@Utku_Lekesiz hocamın dediği gibi spor alt düzen ibaresiyle birlikte direkt amortisor kulesi farklı oluyor, ya da DCC geliyor. Aracınızın tekerlerinin bu kadar içeride olmasının sebeplerinden biri de bu, normal amortisörler bu yaylarla tam uymuyor, yaylar kısa ancak amortisör daha yumuşak olduğu için amortisör sıkılaşana kadar araç aşağıya iniyor. Bu yüzden içeride duruyor lastik, torsiyonsa bu durum daha da belli olur. Benim aracımda hem yere daha yakın, hem de amortisörleri çok sıkı, fabrika çıkışı olmasına rağmen alışkın olmayana rahatsız derecede sıkı. Bunun sebebi, jant ve kesit alanı büyüdükçe aracın normal yüksekliği bu tekerleri kaldıramaz, aynı zamanda tekerler de büyüdüğü için aerodinami büyük yönde etkilenir. Bu yüzden suspansiyon sıkılaştırılır ve aracın yerle olan mesafesi azaltılır. Sadece kısa yay olursa ancak amortisör normal olursa amortisör örneğin 3.5cm'i kaldıracak kadar sıkıdır. Ancak yay kısa olunca yayın sönümleyecek yeri kalmayacak ya da amortisör içi basınç artana kadar araç yere düşer. Hem kesit alanı düşük olduğundan hem de lastiğin kesit alanı küçük olduğundan içeride durur. Spacer vs. de durumu çok kurtarmaz.

Rline konusu ise araçlarda farklı bir donanımdı, ayrıca aracı sipariş etmiştim. Yani Türkiye Rline paketi değil. Türkiye Rline paketinde bazı donanımlar yoksunken veya eklenmişken benim aracımda Rline harici sadece istediğim donanımlar vardı. Mesela Rline standart opsiyonla yükseltilmiş ses sistemi geliyordu, ben 18'' jant ve spor alt düzen seçmiştim. 2016 3. aydı.
 
o cantlarda çok güzelmiş.. wrc cantlara benziyor. gunmetal de iyi bi tercih. bende gaza gelip 18 bakmaya başlıyacam heralde.. :)

aynen presle uğraşmaya aracın geometrisini boş yere oılumsuz değiştirmeye değmez.. ama bu yayların presle uzaktan yakından alakası yok. yere yaklaşması dışında. konforu bozulmamasına rağmen virajda ve ani dönüşlerde sağa sola geri ve öne yığılmaması beni çok etkiledi. yani kalkışta düz hıızlanıp frende düz duruyor. çizgisi fazla bozulmuyor virajlarda aynen öyle. tabi bu söylediklerim bi önceki yaylara göre yorumum.. bi spor araba performansı anlatıyorum havası çıkmasın.. :)
bide benim üzerinden çıkan yayların et kalınlığı spordan daha fazla aslında spor yayların daha etli olması gerekmiyormu ?.. bendeki araca taktığım spor yaylar ince..
:-) evet hesaplanmış doğru iş her zaman güzeldir. Benim golf 7 de fabrika fabrika çıkışlı aynı yaylar da çok kalın değildi. Hatırladığım kadarıyla H&R yaylarım biraz daha kalın diyebilirim. Araçlar ağır olmadıkları için çok ta fazla kalın yapmıyorlar sanırım. Şuan SUV kullanıyorum ve onun dahi çok ta kalın yayları var diyemem... Güle güle kullan inş.
 
@Utku_Lekesiz hocamın dediği gibi spor alt düzen ibaresiyle birlikte direkt amortisor kulesi farklı oluyor, ya da DCC geliyor. Aracınızın tekerlerinin bu kadar içeride olmasının sebeplerinden biri de bu, normal amortisörler bu yaylarla tam uymuyor, yaylar kısa ancak amortisör daha yumuşak olduğu için amortisör sıkılaşana kadar araç aşağıya iniyor. Bu yüzden içeride duruyor lastik, torsiyonsa bu durum daha da belli olur. Benim aracımda hem yere daha yakın, hem de amortisörleri çok sıkı, fabrika çıkışı olmasına rağmen alışkın olmayana rahatsız derecede sıkı. Bunun sebebi, jant ve kesit alanı büyüdükçe aracın normal yüksekliği bu tekerleri kaldıramaz, aynı zamanda tekerler de büyüdüğü için aerodinami büyük yönde etkilenir. Bu yüzden suspansiyon sıkılaştırılır ve aracın yerle olan mesafesi azaltılır. Sadece kısa yay olursa ancak amortisör normal olursa amortisör örneğin 3.5cm'i kaldıracak kadar sıkıdır. Ancak yay kısa olunca yayın sönümleyecek yeri kalmayacak ya da amortisör içi basınç artana kadar araç yere düşer. Hem kesit alanı düşük olduğundan hem de lastiğin kesit alanı küçük olduğundan içeride durur. Spacer vs. de durumu çok kurtarmaz.

Rline konusu ise araçlarda farklı bir donanımdı, ayrıca aracı sipariş etmiştim. Yani Türkiye Rline paketi değil. Türkiye Rline paketinde bazı donanımlar yoksunken veya eklenmişken benim aracımda Rline harici sadece istediğim donanımlar vardı. Mesela Rline standart opsiyonla yükseltilmiş ses sistemi geliyordu, ben 18'' jant ve spor alt düzen seçmiştim. 2016 3. aydı.
2013 model 140lık golfümü satıp 2016 150 lik 18 durbanlı spor süspansiyonlu bi golf aldım..
öncelikle neredeyse 10 yıldır bağımsız düzenli golf 7 kullanan biri olarak şunu söyleyeyim.. bu spor süspansiyonlu golf'ün düz golflerle sürüş açısından hiç alakası yok. düz golf 7'den kastım dijonlu veya 16 inç cantlı golflerden bahsediyorum. bu zamana kadar kullandığım golfler highline dı.. ve hepsi yumuş yumuştu. özellikle son bindiğim 140lık olan.. bide lastikleri michelin primacy idi.. viraj dönerken içerdeki herkes birbirini kucaklıyordu neredeyse..
şu an kullandığım golfte durbanın haricinde lastiklerim de michelin pilot sport... yani "ray" hissi denen şeyi şimdi anladım.. :)..
normal golflere spor yay da taksan preste yapsan , istersen yayı tamamen iptal et genede bu hissi vereceğini sanmam... amortisör de yay kadar etkili !!!...
araç uzun otoban virajlarını öyle güzel alıyorki , öyle iyi yol tutuyorki sanki yol dışına hiç çıkmayacakmış gibi bir his veriyor.. "güvensizlik" kelimesi hiç aklınıza gelmiyor bile..aynı alt düzen nasıl 300 leri görüyor anlaşılıyor.. burnu hiç oynamadığı gibi araç salınımı neredeyse hiç yok.. şasi burulması hiç hissedilmiyor.. gaz verince burun kaldırmıyor , frene basınca burun gömülmüyor.. araç düz kalkıyor , düz duruyor.. çok eğlenceli.. :) :) çok mutlu etti beni. paylaşmak istedim..
eğer bi yerlerde denk gelirseniz mutlaka deneyin.. bu durum beni ne zaman canımı sıkar bilmem ama ben "sert golf" severmişim dedirtiyor..
çok ilginç bişey daha ; rüzgar sesi ciddi şekilde düşük.. altına falan baktım rüzgar için plastik aksam veya başka bir aparat mı var dedim ama yok.. normal golflerle arasında görünüşte hiç fark yok..diğer golfü de yere yaklaştırmıştım ama onda rüzgar sesi arttı gibi gelmişti bana.. tabi eminim bağlantı burçları (yay , amortisör zaten kesin) falan mutlaka değişiktir diye düşünüyorum..


kötü tarafları kişiden kişiye değişecektir (ben seven taraftayım) lastik sesi rulman bozuk hissi verecek kadar sesli, yol düz değilse "konfor çok düşük değil" ama içerde zıplama hissi alınabiliyor... yol düzse zaten raydasın.. 200'ün üstü direksiyonu bıraktıracak kadar stabil.. bide yakıtı fazla ... 0.5 ile 1.0 arası gibi.. önceki aracımda bir depo ile 1000 km görmüşlüğüm var ama bunda 800 belki.. bi würth enjektör temizleyici falan kullanacam bakalım değişekmi .. başka da kötü bişey yok..
servis bakımından sordum donanımı bu şekildeymiş.. bide bonus oldu bana.. dinamik viraj farı var xenonlar direksiyonla beraber sağa sola dönüyor.. gerçekten keyifli..
selamlar...
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20250428_093738_edit_949821879014439 (1).jpg
    IMG_20250428_093738_edit_949821879014439 (1).jpg
    537.5 KB · Görüntüleme: 21
ozaman bir kaç madde de bene eklemeyeyim, bu üçüncü gol ilki life paket idi ve yumoş yumuş 16inç jant ile gidiyordum sert virajlarda çok güven vermiyordu, ardında 1.0 golf 8rline kullandım onda arkada bağımsız süspansiyon yoktu , şimdi 1.5 rline 150 hp bağımsız süspansiyon lu var biraz sert konfor azaldı fakat viraja kaçla girersen gir korkmadan aynı şekilde savrulmadan çıkıyorsun. bir adım ötesinde sürüş modlarında sport seçtiğinde araba daha da agresif oluyor tabiki istanbulda performanslı kullanacağın yolda yok heryer kamera ceza yeme riski de var
 
2013 model 140lık golfümü satıp 2016 150 lik 18 durbanlı spor süspansiyonlu bi golf aldım..
öncelikle neredeyse 10 yıldır bağımsız düzenli golf 7 kullanan biri olarak şunu söyleyeyim.. bu spor süspansiyonlu golf'ün düz golflerle sürüş açısından hiç alakası yok. düz golf 7'den kastım dijonlu veya 16 inç cantlı golflerden bahsediyorum. bu zamana kadar kullandığım golfler highline dı.. ve hepsi yumuş yumuştu. özellikle son bindiğim 140lık olan.. bide lastikleri michelin primacy idi.. viraj dönerken içerdeki herkes birbirini kucaklıyordu neredeyse..
şu an kullandığım golfte durbanın haricinde lastiklerim de michelin pilot sport... yani "ray" hissi denen şeyi şimdi anladım.. :)..
normal golflere spor yay da taksan preste yapsan , istersen yayı tamamen iptal et genede bu hissi vereceğini sanmam... amortisör de yay kadar etkili !!!...
araç uzun otoban virajlarını öyle güzel alıyorki , öyle iyi yol tutuyorki sanki yol dışına hiç çıkmayacakmış gibi bir his veriyor.. "güvensizlik" kelimesi hiç aklınıza gelmiyor bile..aynı alt düzen nasıl 300 leri görüyor anlaşılıyor.. burnu hiç oynamadığı gibi araç salınımı neredeyse hiç yok.. şasi burulması hiç hissedilmiyor.. gaz verince burun kaldırmıyor , frene basınca burun gömülmüyor.. araç düz kalkıyor , düz duruyor.. çok eğlenceli.. :) :) çok mutlu etti beni. paylaşmak istedim..
eğer bi yerlerde denk gelirseniz mutlaka deneyin.. bu durum beni ne zaman canımı sıkar bilmem ama ben "sert golf" severmişim dedirtiyor..
çok ilginç bişey daha ; rüzgar sesi ciddi şekilde düşük.. altına falan baktım rüzgar için plastik aksam veya başka bir aparat mı var dedim ama yok.. normal golflerle arasında görünüşte hiç fark yok..diğer golfü de yere yaklaştırmıştım ama onda rüzgar sesi arttı gibi gelmişti bana.. tabi eminim bağlantı burçları (yay , amortisör zaten kesin) falan mutlaka değişiktir diye düşünüyorum..


kötü tarafları kişiden kişiye değişecektir (ben seven taraftayım) lastik sesi rulman bozuk hissi verecek kadar sesli, yol düz değilse "konfor çok düşük değil" ama içerde zıplama hissi alınabiliyor... yol düzse zaten raydasın.. 200'ün üstü direksiyonu bıraktıracak kadar stabil.. bide yakıtı fazla ... 0.5 ile 1.0 arası gibi.. önceki aracımda bir depo ile 1000 km görmüşlüğüm var ama bunda 800 belki.. bi würth enjektör temizleyici falan kullanacam bakalım değişekmi .. başka da kötü bişey yok..
servis bakımından sordum donanımı bu şekildeymiş.. bide bonus oldu bana.. dinamik viraj farı var xenonlar direksiyonla beraber sağa sola dönüyor.. gerçekten keyifli..
selamlar...
Hocam spor süspansiyonlu Golf'lerin acayip bir tutuşu var. Ne arabalarla oynadım virajlarda, A7 3.0TDI, E350 CDI, A5 45TFSI, Q8, Jaguar F-Pace ve çok daha fazlası. Ankara çevre yolunun Konya merkez istikametine bağlanırken bir viraj var bilen bilir belki. Ne zaman oradan geçsem biraz daha hızlı biraz daha içeri dönüyorum. İçeri kırdıkça bana mısın demiyor, diğerleri şeritte zar zor tutunurken virajda aralarından geçiyorum. Otobanda köprü bağlantıları, yolun bozuk kısımlarında gram yaylanma sekme yapmıyor, 210-220 km/h sıkıntısız geçiyorum.

Spor süspansiyonu bir de büyük lastikle eşleyince acayip oluyor, 235/35/19, launch control ESC ASR kapalı kalksam bile sıfır sarma, burun kaldırma vs. hiçbir şekilde olmuyor

Rüzgar sesi ise araç yere daha yakın olduğundan sürtünme azalıyor, bir de benim aracın tamponu RLine olduğundan mıdır bilmiyorum ancak geçen zamanlarda tamponu vurdum, braketlerden biri kırıldı. Ben de çok umursamadım içeride bir yerde diye lakin bir süre sonra araç tam olarak 160 km/h üzerine çıkınca tampon tak tak vurmaya başlıyor. 159 km/h da hiçbir şey olmuyor, 160 olduğu an bir şeyler değişiyor. Kocaman bir braket değişti. Ya belirli bir hızdan sonra araç kendini iyice yere basıyor ya da fren hava delikleri açılıyor.

Şu ana kadar aracımı satmadıysam spor süspansiyon güçlü bir etkendir. Umarım uzun süre daha keyfini sürersiniz, keyifli sürüşler :).
 
Hocam spor süspansiyonlu Golf'lerin acayip bir tutuşu var. Ne arabalarla oynadım virajlarda, A7 3.0TDI, E350 CDI, A5 45TFSI, Q8, Jaguar F-Pace ve çok daha fazlası. Ankara çevre yolunun Konya merkez istikametine bağlanırken bir viraj var bilen bilir belki. Ne zaman oradan geçsem biraz daha hızlı biraz daha içeri dönüyorum. İçeri kırdıkça bana mısın demiyor, diğerleri şeritte zar zor tutunurken virajda aralarından geçiyorum. Otobanda köprü bağlantıları, yolun bozuk kısımlarında gram yaylanma sekme yapmıyor, 210-220 km/h sıkıntısız geçiyorum.

Spor süspansiyonu bir de büyük lastikle eşleyince acayip oluyor, 235/35/19, launch control ESC ASR kapalı kalksam bile sıfır sarma, burun kaldırma vs. hiçbir şekilde olmuyor

Rüzgar sesi ise araç yere daha yakın olduğundan sürtünme azalıyor, bir de benim aracın tamponu RLine olduğundan mıdır bilmiyorum ancak geçen zamanlarda tamponu vurdum, braketlerden biri kırıldı. Ben de çok umursamadım içeride bir yerde diye lakin bir süre sonra araç tam olarak 160 km/h üzerine çıkınca tampon tak tak vurmaya başlıyor. 159 km/h da hiçbir şey olmuyor, 160 olduğu an bir şeyler değişiyor. Kocaman bir braket değişti. Ya belirli bir hızdan sonra araç kendini iyice yere basıyor ya da fren hava delikleri açılıyor.

Şu ana kadar aracımı satmadıysam spor süspansiyon güçlü bir etkendir. Umarım uzun süre daha keyfini sürersiniz, keyifli sürüşler :).
aynen dostum.. fazla şişirmeyeyim diyorum :) ama spor süspansiyon başkaymış kullanınca anladım..
size bi sorum olacak.. medya ekranı açılırken vw altında rline logosu çıkıyor.. acaba aldığım arkadaş gizli özellik ile beraber bunu kendi mi yaptı yoksa orjinalinde mi var diye merak ediyorum. lakin sizde aracım rline diyorsunuz ama ben 2016 yılının başında 2015 model sıfır golf aldım. o zamnlar rline diye bi donanım hatırlamıyorum. midline , comfortline ve higline vardı ve bunların üzerine opsiyon alınıyordu. sonradan bide ara donanım allstar çıktı..
bu rline neyin nesidir bu dönemde.. bi bilen varsa açıklarmı acaba..
 
ozaman bir kaç madde de bene eklemeyeyim, bu üçüncü gol ilki life paket idi ve yumoş yumuş 16inç jant ile gidiyordum sert virajlarda çok güven vermiyordu, ardında 1.0 golf 8rline kullandım onda arkada bağımsız süspansiyon yoktu , şimdi 1.5 rline 150 hp bağımsız süspansiyon lu var biraz sert konfor azaldı fakat viraja kaçla girersen gir korkmadan aynı şekilde savrulmadan çıkıyorsun. bir adım ötesinde sürüş modlarında sport seçtiğinde araba daha da agresif oluyor tabiki istanbulda performanslı kullanacağın yolda yok heryer kamera ceza yeme riski de var
ancak kuzeymarmara' ya çıkman lazım dostum anca keyfi çıkıyor.. ben çerkezdeyim, ara ara anneme gop'a giderim.. yada canım sıkılır edirne istikametine basar bulurum kendimi.. :)
 
aynen dostum.. fazla şişirmeyeyim diyorum :) ama spor süspansiyon başkaymış kullanınca anladım..
size bi sorum olacak.. medya ekranı açılırken vw altında rline logosu çıkıyor.. acaba aldığım arkadaş gizli özellik ile beraber bunu kendi mi yaptı yoksa orjinalinde mi var diye merak ediyorum. lakin sizde aracım rline diyorsunuz ama ben 2016 yılının başında 2015 model sıfır golf aldım. o zamnlar rline diye bi donanım hatırlamıyorum. midline , comfortline ve higline vardı ve bunların üzerine opsiyon alınıyordu. sonradan bide ara donanım allstar çıktı..
bu rline neyin nesidir bu dönemde.. bi bilen varsa açıklarmı acaba..
Sportif versiyonu. Koltuklar spor geliyor, pedallar krom spor oluyor, süspansiyonlar daha sert ve daha büyük jantlar. Kadranda da sportif gösterge oluyor ama bu gizli özellikle diğer paketlerde de açılıyor, mod seçme tuşu geliyor ( 1.0 larda yok ) , adaptif şasi opsiyonel nadir geliyor.

Uzun lafın kısası sportif gözüken versiyonu.
 
golf 8 ve 8.5 lerde zaten rline mevcut.. siz ondan bahsettini sanırım..
ben golf 7lerde 2016 ya kadar olanlarda rline nedir onu merak etmiştim.
biraz bakındım evet rline diye bi opsiyon var.. dış eklemeler şeklinde geliyormuş.. ön ve arka tampon , yan çıta falan..
bendeki , multimedia ekranında görünen rline logosu sonradan çakma sanırım.. :)
 
golf 8 ve 8.5 lerde zaten rline mevcut.. siz ondan bahsettini sanırım..
ben golf 7lerde 2016 ya kadar olanlarda rline nedir onu merak etmiştim.
biraz bakındım evet rline diye bi opsiyon var.. dış eklemeler şeklinde geliyormuş.. ön ve arka tampon , yan çıta falan..
bendeki , multimedia ekranında görünen rline logosu sonradan çakma sanırım.. :)
Pardon ben yanlış anladım.

Evet dış eklemeler ve benim saydıklarım ile r line oluyor. 8 öncesi yok diye biliyorum. İlanlarda 1.4 TSI r line bi tane gördüm sadece.

Ya arabaniz çok nadir ya da dönüşümdur. Sizin motor hangi motor
 

Pardon ben yanlış anladım.

Evet dış eklemeler ve benim saydıklarım ile r line oluyor. 8 öncesi yok diye biliyorum. İlanlarda 1.4 TSI r line bi tane gördüm sadece.

Ya arabaniz çok nadir ya da dönüşümdur. Sizin motor hangi motor
1.4 110 kw lık motor.. valla bende 2016ya kadar yani golf 7 rline hiç görmedim ama "alaras" arkadaşınki golf 7 rline olabilir eğer dönüşüm falan değilse.. oda ancak servise gidip opsiyonuna baktırır.. benim opsiyonda 18 durban ve spor süspansiyon görünüyor ama rline falan görünmüyor..
 

Geri
Üst