Golf 8 Sıfır Araçtaki Çizik Problemi


Chedjou

Üye
Katılım
18 Ocak 2024
Mesajlar
45
Tepkime puanı
32
Konum
İzmir
Araç
2023 Golf 8 Life DSG
Merhabalar, 3 Kasım 2023 tarihinde sıfır olarak Golf 8 Life DSG aracımı teslim aldım. Aracım 2800 km'de. Aracımı bugün ilk kez yıkattım. Yıkattığımda ise ön konsolun en sağ tarafında derin bir çizik gördüm. Önce yıkamacıya sinirlensem de sonradan aracı teslim aldığım gün çektiğim fotoğraflara baktığımda teslim alırken de oranın çizik olduğunu fark ettim. Muhtemelen araç yıkanınca parlatıcı sürüldüğünde çizik dikkatimi çekti. Konuyla ilgili ne yapabilirim? (Görselde küçük gibi dursa da resim daha uzaktan çekilmiş, yaklaştırıldığında görselde çizik daha hafif gibi duruyor. )Herhangi bir hak iddia edebilir miyim. Pazartesi günü bayiyi aramayı düşünüyorum. Ekteki görsel teslim aldığım güne aittir. Fikirlerinizi bekliyorum.

Ekran Alıntısı.JPG
 

Bugün dönüş geldi ve ben de kabul ettim. İlk bakımda ücretsiz işçilik + parçalarda %10 indirim verdiler. İkinci bakımda da toplamda %10 indirim verdiler. Ben de kabul ettim. Konuşmadan çıkarımım, ilk bir ay içinde fark ederek verseydim parça değişimi veya komple bakım hediyesi olabilirmiş. Parça değişimini düşünmüyorum zaten, 3-4 binlik bakım ücreti için de tartışmam veya uğraşmam. Zaten daha 9 ay var bakıma, o zamana fiyatlar daha da artar.
Böylece 2 bakım servise bağlamış oldular.

Aklıma gelen sorular..
Size, ilk bir ay içinde herhangi bir şey olursa gelin dediler mi? Ki bunu demediklerine göre ve elde kanıtlı fotoğraf da olduğuna göre yine kılıfına uydurmuşlar diyebilirim.
Bilinen mevcut sorunlara da haber bekliyoruz diyerek garantinin bitmesini bekliyorlar.

Araç gelince siz bu aracı kontrol etmiyor musunuz demediniz mi?

Sıfır çizik araç satmak..

Neyse ki normal dememişler ama derse iyi çalışmışlar.

Cana geleceğine mala gelsin de diyebilirlerdi. Gerçi çözüme de bakarsak, olsa da olur olmasa da..

Çözüm nasıl mı olmalı?
Ben bugün bu aracın herhangi bir parçasını çizdim ve serviste değişim ya da onarım yaptırmak istesem ne kadar ödeyeceğim?
İşte çözüm bu bedelle ortaya çıkar.

Diğer türlüsü bildiğimiz oyun düzen.
 
Son düzenleme:
Upvote 0

Sevindirici. Acaba araç o şekilde bayiye gelindiğinin bilincinde olduklarından mı böyle iyimser davranıldı?

Servis indirimi tüm yetkili servisleri kapsıyor mu yoksa sadece gidilen yetkili serviste mi?

Bayinin iyi niyeti kapsamında dediler, sanırım o bayiye özgü bir indirim olacak. Zaten evime yakın bayi orası, şehir dışına çok çıkmadığından oraya giderim. Önceki 2030 model Polo arabamın bakımlarında da oraya gidiyordum.
 
Upvote 0
Böylece 2 bakım servise bağlamış oldular.

Aklıma gelen sorular..
Size, ilk bir ay içinde herhangi bir şey olursa gelin dediler mi? Ki bunu demediklerine göre ve elde kanıtlı fotoğraf da olduğuna göre yine kılıfına uydurmuşlar diyebilirim.
Bilinen mevcut sorunlara da haber bekliyoruz diyerek garantinin bitmesini bekliyorlar.

Araç gelince siz bu aracı kontrol etmiyor musunuz demediniz mi?

Sıfır çizik araç satmak..

Neyse ki normal dememişler ama derse iyi çalışmışlar.

Cana geleceğine mala gelsin de diyebilirlerdi. Gerçi çözüme de bakarsak, olsa da olur olmasa da..

Çözüm nasıl mı olmalı?
Ben bugün bu aracın herhangi bir parçasını çizdim ve serviste değişim ya da onarım yaptırmak istesem ne kadar ödeyeceğim?
İşte çözüm bu bedelle ortaya çıkar.

Diğer türlüsü bildiğimiz oyun düzen.

İlk ay sorun olursa gelin demediler tabi ki. Açıkçası belki de biliyorlardı teslimat anında. Ama gidip kavga edip, dava edip vb uğraşacak vaktim yok. Bir de ben arabayı daha araç bayiye gelmeden faturasını kestirmiştim. Kısmet böyleymiş diyorum, mal canın yongası. Araçtan çok memnunum. Direksiyonda otururken göze de görünmüyor.
 
Upvote 0
Duruma sevindim, bize de örnek oldu aslında. Demek ki durumu kabullenmeden önce ortamı koklamak lazımmış.
 
Upvote 0
Aslında aracı alırken detaylıca incelemek lazım. Ben fotoğraflarını ve videolarını teslimat günü bolca çektim ancak bu ilginç şekilde gözümden kaçmış. Hiç yoktan fotoğrafta belli oluyor ve az da olsa faydalandım. Bizim teslimat biraz aceleye geldi ondan kaçırdım muhtemelen.
 
Upvote 0
Böylece 2 bakım servise bağlamış oldular.

Aklıma gelen sorular..
Size, ilk bir ay içinde herhangi bir şey olursa gelin dediler mi? Ki bunu demediklerine göre ve elde kanıtlı fotoğraf da olduğuna göre yine kılıfına uydurmuşlar diyebilirim.
Bilinen mevcut sorunlara da haber bekliyoruz diyerek garantinin bitmesini bekliyorlar.

Araç gelince siz bu aracı kontrol etmiyor musunuz demediniz mi?

Sıfır çizik araç satmak..

Neyse ki normal dememişler ama derse iyi çalışmışlar.

Cana geleceğine mala gelsin de diyebilirlerdi. Gerçi çözüme de bakarsak, olsa da olur olmasa da..

Çözüm nasıl mı olmalı?
Ben bugün bu aracın herhangi bir parçasını çizdim ve serviste değişim ya da onarım yaptırmak istesem ne kadar ödeyeceğim?
İşte çözüm bu bedelle ortaya çıkar.

Diğer türlüsü bildiğimiz oyun düzen.
Aynen sana katiyorum
Servis minimal 30 bin den kurtulmus oldu
Ve 2 servis bakimini da bayilerine baglamis oldu bence
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt