Golf 8 Tavan aydınlatma ve direksiyon sorunu


yektadogan

Yeni Üye
Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
22
Tepkime puanı
12
Konum
ankara
Araç
Golf 8
Arkadaşlar herkese merhaba öncelikle. 3 aylık bir golf8 aracım var sıfır almıştım. 3 adet problem yaşıyorum, süreçle ilgili fikirlerinizi almak istedim. İlk olarak klasik pek çok kişinin yaşadığı bileşen koruma sorununu yaşıyorum. Bu sorun devreye girdikten bir süre sonra park sistemi vs hata veriyor. İkinci sorunum taban aydınlatması. Aydınlatma araç çalışmadan önce çalışıyor diyelim ki çoğu zaman takılı kalıyor. Yarım saat yolculuktan sonra park ettiğimde aydınlatma dokunmatiği algılamıyor ve yanmıyor. Servise gittiğim zaman bu iki sorun içinde yazılım güncellemesi beklemem gerektiğini söylediler. Bileşen koruma için mantıklı geldi ama taban aydınlatma için bilemedim.

En önemli sorunum arkadaşlarım direksiyon problemi. Aracı kullanmaya başladığımdan beri bir sert bir yumuşak çok dengesiz. Otoparka girdim diyelim 10km/h ile giderken bile park esnasında bazen çok sert oluyor direksiyon, bazen ise yumuşacık oluyor. Aynı gün içerisinde aynı yerde belli aralıklarla bekleyince bile bu şekilde olduğu oldu. Aracın elektiriksel sıkıntısı olduğu bariz. Direksiyon da ne olmuş olabilir fikriniz veya daha önce yaşayan var mıdır? Servis yazılım güncellemesi gelince hepsine bir bakalım dedi geçiştirdi ama çok büyük ihtimal bir şey yok deyip gönderecekler gibi geliyor. Yorumlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim..
 

@yektadogan
Elektrik destekli direksiyon olması sebebiyle, eğer ki elektrik ihtiyacı fazla oluyorsa yeterli gücü sağlayamıyor olabilir. Tamamen varsayım olduğunu söylemeliyim.

Elektriksel ya da yazılımsal bir sorun olmaması durumunda direksiyon, kullanılan zemine, kuru ve yaş olmasına göre sürtünmeye bağlı değişken olabiliyor. Ama bu durumu hissedersiniz diye düşünüyorum.
 
Upvote 0
Arkadaşlar herkese merhaba öncelikle. 3 aylık bir golf8 aracım var sıfır almıştım. 3 adet problem yaşıyorum, süreçle ilgili fikirlerinizi almak istedim. İlk olarak klasik pek çok kişinin yaşadığı bileşen koruma sorununu yaşıyorum. Bu sorun devreye girdikten bir süre sonra park sistemi vs hata veriyor. İkinci sorunum taban aydınlatması. Aydınlatma araç çalışmadan önce çalışıyor diyelim ki çoğu zaman takılı kalıyor. Yarım saat yolculuktan sonra park ettiğimde aydınlatma dokunmatiği algılamıyor ve yanmıyor. Servise gittiğim zaman bu iki sorun içinde yazılım güncellemesi beklemem gerektiğini söylediler. Bileşen koruma için mantıklı geldi ama taban aydınlatma için bilemedim.

En önemli sorunum arkadaşlarım direksiyon problemi. Aracı kullanmaya başladığımdan beri bir sert bir yumuşak çok dengesiz. Otoparka girdim diyelim 10km/h ile giderken bile park esnasında bazen çok sert oluyor direksiyon, bazen ise yumuşacık oluyor. Aynı gün içerisinde aynı yerde belli aralıklarla bekleyince bile bu şekilde olduğu oldu. Aracın elektiriksel sıkıntısı olduğu bariz. Direksiyon da ne olmuş olabilir fikriniz veya daha önce yaşayan var mıdır? Servis yazılım güncellemesi gelince hepsine bir bakalım dedi geçiştirdi ama çok büyük ihtimal bir şey yok deyip gönderecekler gibi geliyor. Yorumlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim..
Tavan aydınlatma sorununu geçtiğimiz ay yaşadım. Tavan lambası değişti. Değişim olmadan yazılım vs. çözüm olmuyormuş. Mutlaka değiştirtin. Evrakları imzalarken gördüm, ufacık şeyin parça fiyatı 9400 tl gibi bir şeydi.
 
Upvote 0
@yektadogan
Elektrik destekli direksiyon olması sebebiyle, eğer ki elektrik ihtiyacı fazla oluyorsa yeterli gücü sağlayamıyor olabilir. Tamamen varsayım olduğunu söylemeliyim.

Elektriksel ya da yazılımsal bir sorun olmaması durumunda direksiyon, kullanılan zemine, kuru ve yaş olmasına göre sürtünmeye bağlı değişken olabiliyor. Ama bu durumu hissedersiniz diye düşünüyorum.
Merhaba, özellikle aynı zemin üzerinde çok benzer hava koşullarında hatta aynı gün içerisinde deneme yapıyorum bu sebeple. Başka neden olabilir hiçbir fikrim yok açıkcası. Serviste büyük ihtimalle bir şey yok deyip geçiştirecektir gibime geliyor.
 
Upvote 0
Tavan aydınlatma sorununu geçtiğimiz ay yaşadım. Tavan lambası değişti. Değişim olmadan yazılım vs. çözüm olmuyormuş. Mutlaka değiştirtin. Evrakları imzalarken gördüm, ufacık şeyin parça fiyatı 9400 tl gibi bir şeydi.
Bana doğuş oto, üretici firmanın bileşen koruma ve taban aydınlatması için değişim yapmayın yazılım güncellemesini bekleyin dediğini söyledi ama geçiştirmek istiyorlar sanırım.
 
Upvote 0
Merhaba, özellikle aynı zemin üzerinde çok benzer hava koşullarında hatta aynı gün içerisinde deneme yapıyorum bu sebeple. Başka neden olabilir hiçbir fikrim yok açıkcası. Serviste büyük ihtimalle bir şey yok deyip geçiştirecektir gibime geliyor.
Tabii ki kullandığınız aracı siz daha iyi bilirsiniz. Yaşadığınız tecrübe önemli .
Servis bunu tecrübe edemeyince ya da çözüm sağlayamayacağı için normal diyerek garanti süresini geçirme durumu yaşatabiliyor. Bir bakıyorsunuz normal diyen teknisyen sonraki gittiğinizde işten ayrılmış oluyor ve sorunu ücretli yapmaya çalışıyorlar.. bunu hiç etik bulmuyorum..

Kullanıcıların yaşadığı tecrübeler önemlidir.
Siz bir sorun görüp bildirdiğizde normal denmesi büyük ayıptır.
Bundan fırsat sağlayıp geçiştirip garanti süresini doldurup ücretli onarım yapmaya çalışmak ya da sorunu tespit edememek, son teknoloji ekipmanlarımız ile hizmet veriyoruz diyip kullanmasını bilmeyen ve de soruna çözüm olamayan durumları yaşatarak mağdur ediyorlar.

Yağ filtre değiştir gönder, her kullanıcı kendi yapabilir. Esas olan müşterinin ne dediğidir. Sizden gelen geri dönüşler bizler için çok önemlidir diyip normal diyerek sorunları daha da büyütüyorlar.

https://www.golftutkusu.com/topic/21184-yetkili-serviste-yasanan-durumlar-eko-yedek-parca-tercihi-anket
 
Upvote 0
Aynen çok doğru
Tabii ki kullandığınız aracı siz daha iyi bilirsiniz. Yaşadığınız tecrübe önemli .
Servis bunu tecrübe edemeyince ya da çözüm sağlayamayacağı için normal diyerek garanti süresini geçirme durumu yaşatabiliyor. Bir bakıyorsunuz normal diyen teknisyen sonraki gittiğinizde işten ayrılmış oluyor ve sorunu ücretli yapmaya çalışıyorlar.. bunu hiç etik bulmuyorum..

Kullanıcıların yaşadığı tecrübeler önemlidir.
Siz bir sorun görüp bildirdiğizde normal denmesi büyük ayıptır.
Bundan fırsat sağlayıp geçiştirip garanti süresini doldurup ücretli onarım yapmaya çalışmak ya da sorunu tespit edememek, son teknoloji ekipmanlarımız ile hizmet veriyoruz diyip kullanmasını bilmeyen ve de soruna çözüm olamayan durumları yaşatarak mağdur ediyorlar.

Yağ filtre değiştir gönder, her kullanıcı kendi yapabilir. Esas olan müşterinin ne dediğidir. Sizden gelen geri dönüşler bizler için çok önemlidir diyip normal diyerek sorunları daha da büyütüyorlar.

https://www.golftutkusu.com/topic/21184-yetkili-serviste-yasanan-durumlar-eko-yedek-parca-tercihi-anket
Aynen gerçekten çok doğru. Ustaya başka golf8 kullandım hiç böyle değil diyorum. 2023'de üretilenler böyle, fark var diyorki servis danışmanı ustayı aradı telefonda söyledi bunu araca dahi bakmadı. Yani bu kadar fark olması abes. Gerçekten geçiştirmeye çalıştıklarını çok iyi hissettim. Gene randevu alıp hem cam taban aydınlatması hem de direksiyon için bırakacağım. Bakalım ne diyecekler incelemeler sonucunda.
 
Upvote 0
Bana doğuş oto, üretici firmanın bileşen koruma ve taban aydınlatması için değişim yapmayın yazılım güncellemesini bekleyin dediğini söyledi ama geçiştirmek istiyorlar sanırım.
Sallamışlar hocam. Bırktığımda farlarım da ayarsızdı, sağa kayık ve aşağı gösteriyordu. Açık açık kağıda yazdım. Yine sağa kayık duruyor, azcık yükseltmişler.
Çok bir şey beklemeyin servislerden.
 
Upvote 0
Sallamışlar hocam. Bırktığımda farlarım da ayarsızdı, sağa kayık ve aşağı gösteriyordu. Açık açık kağıda yazdım. Yine sağa kayık duruyor, azcık yükseltmişler.
Çok bir şey beklemeyin servislerden.
Aracınız Life paket ise (impressionda yok fakat styleden emin değilim) farlardan birisi diğerine göre daha alçak durur. Multimedyadaki far ayarları kısmında trafiğin sağdan veya soldan akışını seçmeniz ile hangi far'ın daha alçak duracağını değiştirebilirsiniz. Türkiyede sağdan trafik olduğu için sol far daha alçak durur. Bahsettiğiniz far kayıklığının sebebi bu olabilir.
 
Upvote 0
Merhabalar, ben de 2023 style paket araca sahibim. Aracım 6 aylık ve bende bileşen koruması etkin hatası aldım. Servise başvurdum güncelleme beklendiği söylendi 25 Aralıkta yayınlanan güncelleme için servise davet edildim. Güncellemeyi yaptıktan sonra park sistem hatası uyarısı aldım ve tekrar servis ile iletişime geçip servise gittim. Bilgisayara bağlanıp sorunun çözüldüğünü söylediler ki 2 gündür park sistem hatasını almıyorum fakat tekrar multimedya sisteminde bileşen koruma hatasını almam durumumda fotoğraf ile görüntülemem gerektiğini ve ekranın değişim yapılacağı söylendi.
Ayrıca benim aracımda da 2 defa sunroof paneli kilitlendi aracın lambaları ve sunroff açıp kapatma bölümü etkisizleşti. Servise gittiğim de 1 saat test vs yapıldı ve herhangi takılma yapmadı ama servise aracı götürdüğüm de servis danışmanı sunroff panelinin kilitlendiğini görmüştü neyse ki bu durum içinde olayın tekrar etmesi durumunda video kaydı almam gerektiği söylendi. Serviste ki usta da sunroff panelinin yazılımsal olmayıp donanımsal olduğunu aktardı bana. Tekrar etmesi durumunda muhtemelen sunroff paneli de değişecek.
Anladığım kadarıyla genel olarak bu sorunlar ile karşı karşıya kalıyor golf8 kullanıcıları…
 
Upvote 0
Aracınız Life paket ise (impressionda yok fakat styleden emin değilim) farlardan birisi diğerine göre daha alçak durur. Multimedyadaki far ayarları kısmında trafiğin sağdan veya soldan akışını seçmeniz ile hangi far'ın daha alçak duracağını değiştirebilirsiniz. Türkiyede sağdan trafik olduğu için sol far daha alçak durur. Bahsettiğiniz far kayıklığının sebebi bu olabilir.
İmpression hocam, ben kendim kurcalarken bozmustum ayarini
 
Upvote 0
Merhabalar, ben de 2023 style paket araca sahibim. Aracım 6 aylık ve bende bileşen koruması etkin hatası aldım. Servise başvurdum güncelleme beklendiği söylendi 25 Aralıkta yayınlanan güncelleme için servise davet edildim. Güncellemeyi yaptıktan sonra park sistem hatası uyarısı aldım ve tekrar servis ile iletişime geçip servise gittim. Bilgisayara bağlanıp sorunun çözüldüğünü söylediler ki 2 gündür park sistem hatasını almıyorum fakat tekrar multimedya sisteminde bileşen koruma hatasını almam durumumda fotoğraf ile görüntülemem gerektiğini ve ekranın değişim yapılacağı söylendi.
Ayrıca benim aracımda da 2 defa sunroof paneli kilitlendi aracın lambaları ve sunroff açıp kapatma bölümü etkisizleşti. Servise gittiğim de 1 saat test vs yapıldı ve herhangi takılma yapmadı ama servise aracı götürdüğüm de servis danışmanı sunroff panelinin kilitlendiğini görmüştü neyse ki bu durum içinde olayın tekrar etmesi durumunda video kaydı almam gerektiği söylendi. Serviste ki usta da sunroff panelinin yazılımsal olmayıp donanımsal olduğunu aktardı bana. Tekrar etmesi durumunda muhtemelen sunroff paneli de değişecek.
Anladığım kadarıyla genel olarak bu sorunlar ile karşı karşıya kalıyor golf8 kullanıcıları…
Öncelikle baya aksilik olmuş umarım kısa zamanda düzelir her şey. Acaba bu tavan ışıklarının bir süre sonra yanmaması yazılımsal mı yoksa donanımsal mı bu konu hakkında bilginiz var mıdır?
 
Upvote 0
Öncelikle baya aksilik olmuş umarım kısa zamanda düzelir her şey. Acaba bu tavan ışıklarının bir süre sonra yanmaması yazılımsal mı yoksa donanımsal mı bu konu hakkında bilginiz var mıdır?
Bana serviste bu konu hakkında yazılımsal olmayıp donanımsal olduğu söylenmişti ama başka servisler de yazılımsal olduğunu söyleyenler de varmış. Ben sürekli deniyorum tekrar ederse video kaydı alıp panelin değişimini talep edeceğim araç garanti süresi içerisindeyken aksaklıkları gidermek en mantıklısı ki Diyarbakır Dicle bayi çok ilgili bu konularda sürekli geri dönüş yaparak geri bildirim alıyorlar.
 
Upvote 0
Bana serviste bu konu hakkında yazılımsal olmayıp donanımsal olduğu söylenmişti ama başka servisler de yazılımsal olduğunu söyleyenler de varmış. Ben sürekli deniyorum tekrar ederse video kaydı alıp panelin değişimini talep edeceğim araç garanti süresi içerisindeyken aksaklıkları gidermek en mantıklısı ki Diyarbakır Dicle bayi çok ilgili bu konularda sürekli geri dönüş yaparak geri bildirim alıyorlar.
Anladım hocam. Bu arada yeni yazılım gelmiş sanırım. Bende 2 hafta sonra bir bırakacağım aracı randevu alıp bakalım yazılımla çözecekler mi yoksa değişimemi gidecekler.
 
Upvote 0

Anladım hocam. Bu arada yeni yazılım gelmiş sanırım. Bende 2 hafta sonra bir bırakacağım aracı randevu alıp bakalım yazılımla çözecekler mi yoksa değişimemi gidecekler.
Evet hocam geldi bileşen koruma etkin hatası problemi vardı çözüldü fakat yaptırırken bu güncellemeden sonra park destek sistemi hatası almış kullanıcılar diye belirtin onunla alakalı da işlemleri yapsınlar sonra tekrar gitmek zorunda kalmayın servise.
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt