1.330+++ civarı 208 satar diye düşünüyorum hatasız ise. 320i ed ile 316i aynı motor. 316i de egzoz çapı daha dar ve yağ soğutucusu yok harici ikisi de aynı N13 motor.
Buradaki tek fark yağ soğutucusuymuş olarak bakmak doğru değil konuya çünkü N13 zaten sıcak çalışmayı sever, yağ yakmayı sever üstüne yağ soğutucusu olmayan 316i modelinde kilometre düşük olsa bile kronik olan hastalığa sahiptir eksiltir.
Bir de satış konusu da var ki , 316i modelinin orta-yüksek kilometreli ve hatasız olmayan araçların fiyatları uygunluğu sebebiyle çok fazla tercih ediliyor. Ancak düşük kilometre hatasız araçlar fiyatlarının yükseliği sebebiyle, Lci 320ied, ve yine makyajlı 318i 3 silindirli kombinasyonlar tercih edilebiliyor yakın kilometrelerde.
Yerinizde olsam eğer bütçe 1350+420 gibi bir konumdaysa f30 almayı düşünüyorsam makyajlı 320i ed, mümkünse de recaro takıntısından sebep sportline tercih ederdim yakın kilometrelerde. 2.opsiyon da gerek makyajdan gerek onarım maliyeti daha düşük olduğundan 318i olabilir
318i için ön yargı çok fazla ancak kroniği sadece turbo daha doğrusu manifold. 2015-2016 arasında turbo ve manifold tek bir parça halindeydi, 2017-18 de manifold ve turboları farklı 2 parça haline geldi onarım maliyeti düştü nispeten turbo arızası da azaldı. Ara motor olsa da "B" kodlu bmw motorudur. 320i ed ve 316i N kodlu peugeot tabanlı bir motor.