Kaza yaptık. :(


Salih_Sayin

Katılımcı Üye
 
Katılım
30 Ocak 2016
Mesajlar
745
Tepkime puanı
490
Konum
Samsun
İsim
Salih
Yaklaşık 5 gün önce bir kaza yaptık. Ben önde giderken arkadan gelen araç sağa dönerken arka kapıdan çarptı. Resimleri ekledim.
Rs ye gösterdim arka kapı ve ön kapı düzeltilip boyanacak . Boya şart boyada çatlama var.
Servise gösterdim arka kapı değişir ön kapı boyanır diyor . Arka kapıyı istersen boyarım ancak çok macun çekilir sonrasında kullanıcıysan sorun yaşarsın diyor. Ne yapmalıyım. Gönlüm servisten yana.
 

Ekli dosyalar

  • 20211103_165934.jpg
    20211103_165934.jpg
    109 KB · Görüntüleme: 216
  • 20211103_165939.jpg
    20211103_165939.jpg
    124.4 KB · Görüntüleme: 215
  • 20211101_192614.jpg
    20211101_192614.jpg
    258.5 KB · Görüntüleme: 217


Geçmiş olsun 🙏 resimlerden görüldüğü kadarıyla pek bişey yok zaten aracınızda dışarıda iyi bir yerde yaptırmak mantıklı görünüyor zaten ki öyle yapmışsınız inşallah güzel bir işçilikle iyi sonuç alırsınız da tekrar uğraşmak durumunda kalmazsınız
 
Son düzenleme:
Upvote 0
Çok geçmiş olsun, ben de benzer bir kaza yaşadım, bulunduğum ildeki boyasız göçük servisi hemen halletti.
 
Upvote 0
Yapacağınız tek şey.Acenteniz sigorta şirketine bilgi verip hemen itiraz etmelerini sağlayacaksınız ama öncesnde sizdeki tutanağı kontrol edin.Araç harfleri hem beyan hem de krokide tutarlı mı diye.Acil yapın zira 5günlük zamanınız var
 
Upvote 0
Öncelikle geçmiş olsun. Servis düşük maaşla ucuza işçiler çalıştırır. Usta bile denilmez çoğuna zaten usta olan servisten ayrılır. Ben serviste çalışan kalifiye eleman görmedim. Kesinlikle dışarıda referans aldığınız ustaya götürün derim. Tekrar geçmiş olsun.
 
Upvote 0
Yaptığımız kaza ile ilgili olarak komisyon karar vermiş. Bunlar nasıl karar veriyorlar anlamış değilim.
Tutuğumuz tutanakta ben A aracıydım. Bana çarpan B aracıydı. Komisyon sonucu B aracı hatalı ama B aracı plakası ben görünüyorum . Böyle bir şey olabilir mi? Bunun için ne yapılmalı?

Geçmiş olsun hocam Sigorta Tahkim Komisyonu maalesef şaşırtmıyor :( Bedeni tahkim kısmında bile öyle baştan savma iş yapıyorlar ki hasar kısmındaki hatalar küçük kalıyor. İşini düzgün yapan STK üyelerini tabiki tenzih ederim. SBM’den bana gelen mesajlarda sigorta şirketi aracılığıyla 5 gün içinde itiraz edilebileceği yazıyor.

3390BEC9-CFA5-48F1-B8D4-788DBA806A88.png
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt