Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Kaç araçta böyle ama. MK 8 de oran epey yüksekti. Bundaki oran nedir? Foruma gelip alternatorum patladı diyen görmedim henüz. Tabi bu görmeyeceğimiz anlamına da gelmez. Umarım görmeyiz.

Üstte yazdığınız gibi aynı paraya eski kasa almak yerine 100-150 bin fazla düşünüp en azından yeni kasa almak daha mantıklı. Ya da 8.5 impression alıp retrofit ile istediğin özellikleri eklemek falan.
Forumda 8.5 sahibi çok yaygın olmadığı içindir sanırım. Bir de süre faktörü tabi ki. Ağırlıklı son birkaç ayda life ile forumda birkaç kullanıcı belirdi.


Hocam yıl 2025
Şanzıman manual
Donanım ekletmek eşşek-semer ilişkisi olacak
Olası Retrofit girişimleri de zor gözüküyor zaten makyajsız 8 dönemindeki gibi parçalar erişilebilir değil o döneme nazaran çok daha maliyetli her şey.

Impression bence ağzının tadını bilenler için gurme bir araç. Ne dsg ne eTsi hiçbir dert tasa yok. Donanım olmasa da olur. Ben 2 ımpressionu Farklı zamanlarda 0 almıştım. İki aracıda teslim almadan ender elektronikten park sensörü randevusunu aracın bayi çıkış gününe +1/2 şeklinde almıştım. İhtiyacım olan tek şey sensördü. Güncel ımpressionda sensör de eklendiğine göre benim için ful deluxe premium executive pakettir. Hız sabitlemesiz golf mü olur falan çok eleştiriliyordu. Şu anki aracımda koltuk soğutmasına kadar var kullanmıyorum. İmpression sahibi olsam aracımda eksikliğini hissedeceğim tek şey Ambiyans aydınlatma olur sanırım…
 
Forumda 8.5 sahibi çok yaygın olmadığı içindir sanırım. Bir de süre faktörü tabi ki. Ağırlıklı son birkaç ayda life ile forumda birkaç kullanıcı belirdi.


Hocam yıl 2025
Şanzıman manual
Donanım ekletmek eşşek-semer ilişkisi olacak
Olası Retrofit girişimleri de zor gözüküyor zaten makyajsız 8 dönemindeki gibi parçalar erişilebilir değil o döneme nazaran çok daha maliyetli her şey.

Impression bence ağzının tadını bilenler için gurme bir araç. Ne dsg ne eTsi hiçbir dert tasa yok. Donanım olmasa da olur. Ben 2 ımpressionu Farklı zamanlarda 0 almıştım. İki aracıda teslim almadan ender elektronikten park sensörü randevusunu aracın bayi çıkış gününe +1/2 şeklinde almıştım. İhtiyacım olan tek şey sensördü. Güncel ımpressionda sensör de eklendiğine göre benim için ful deluxe premium executive pakettir. Hız sabitlemesiz golf mü olur falan çok eleştiriliyordu. Şu anki aracımda koltuk soğutmasına kadar var kullanmıyorum. İmpression sahibi olsam aracımda eksikliğini hissedeceğim tek şey Ambiyans aydınlatma olur sanırım…
Evet haklısıniz aslında. Maaliyet de epey fazla.

Şuan bizim araclarda hız sabitleme de var şerit takip de var. Kullanmıyorum ki. Hatta otobana cikacaksam şerit takibi kapıyorum. Dediğiniz gibi keşke dediğim 3 şey var: Life paket koltuğu, ambiyans ve şu nalet kadran. Çok trafikli şehirde değilim sanayi şehri, iş çıkışları sadece çekilmez oluyor. İş çıkışı da kendim servis çektiğim için arabamı kullanamam istesem de. Manuel de sorun olmuyor

Forumda 8.5 sahibi çok yoksa sorun olmadığına dolaylı yoldan bir işaret bu. Neden mi? Benim gibiler yüzünden 🙃. Ama az satması daha çok etken tabi kendimizi de kandırmaya gerek yok.

Ben bu forumu basit sorunlarına çözüm ararken buldum. Forumun yarısı da böyledir muhtemelen. Sorun olmayan adam "Alternatör 48v sorunu" falan diye Google dan aratmaz ve bu forumu bulmaz.

İnternette şu araç şöyle bu araç böyle diyenlere bu yüzden direk inanmam. Milyonda bir olan bir şey denk gelince hemen internete yazıyorlar çünkü. Genele bakmak gerek doğru sonuç için. Eğer sorun çıkmazsa kimse internete girip şöyle iyi aracım böyle iyi yazmıyor, sorun çıkınca haldır haldır koşup çözüm arayıp şikayet ediyorlar. Klasik insanoğlu :)
 
2 milyona hala eli yuzu duzgun highline 1.5tsi tiguan bulunabiliyor 2019-2020

1,8tl ye 7,5golf anlamsiz
1,5tan fazla verilmez
 
Alternatör arızasının en önemli sebebi Stop Start durumu. Ona göre bir elektronik devre tasarlayamamış alternatör üreticisi. Bir Toyota değiller maalesef.
 
Evet haklısıniz aslında. Maaliyet de epey fazla.

Şuan bizim araclarda hız sabitleme de var şerit takip de var. Kullanmıyorum ki. Hatta otobana cikacaksam şerit takibi kapıyorum. Dediğiniz gibi keşke dediğim 3 şey var: Life paket koltuğu, ambiyans ve şu nalet kadran. Çok trafikli şehirde değilim sanayi şehri, iş çıkışları sadece çekilmez oluyor. İş çıkışı da kendim servis çektiğim için arabamı kullanamam istesem de. Manuel de sorun olmuyor

Forumda 8.5 sahibi çok yoksa sorun olmadığına dolaylı yoldan bir işaret bu. Neden mi? Benim gibiler yüzünden 🙃. Ama az satması daha çok etken tabi kendimizi de kandırmaya gerek yok.

Ben bu forumu basit sorunlarına çözüm ararken buldum. Forumun yarısı da böyledir muhtemelen. Sorun olmayan adam "Alternatör 48v sorunu" falan diye Google dan aratmaz ve bu forumu bulmaz.

İnternette şu araç şöyle bu araç böyle diyenlere bu yüzden direk inanmam. Milyonda bir olan bir şey denk gelince hemen internete yazıyorlar çünkü. Genele bakmak gerek doğru sonuç için. Eğer sorun çıkmazsa kimse internete girip şöyle iyi aracım böyle iyi yazmıyor, sorun çıkınca haldır haldır koşup çözüm arayıp şikayet ediyorlar. Klasik insanoğlu :)
Birkaç ay öncesine kadar elimde style 0 koltuk takımı vardı denk gelememişiz hocam :)

48v keşke bahsettiğimiz milyonda bir gibi olsa. Aslında sorun yeterince yaygın sık ancak keşke çözümü de yaygınlaşsa. Hala alternatör değişenler var bu arıza yüzünden. Biz haziran ayında yakınımın başına geldiğinde kodlama+48v aküsünün içini açtırmıştık sadece. 40.000tlye yakın bir fatura çıkarmışlardı 12v akü de değişmişti.

Şuan servis dışında alternatif onarım sunan her yer yine parça değiştirerek bunu yapıyor. Tıpkı vites kolu arızası gibi başta parça değişimi sonrası temizlenme veya kodlama ile sorunun çözen işletmeler aynı alternatifi 48v için de yapsa bence bu sorun göz korkutmaz.
 
Birkaç ay öncesine kadar elimde style 0 koltuk takımı vardı denk gelememişiz hocam :)

48v keşke bahsettiğimiz milyonda bir gibi olsa. Aslında sorun yeterince yaygın sık ancak keşke çözümü de yaygınlaşsa. Hala alternatör değişenler var bu arıza yüzünden. Biz haziran ayında yakınımın başına geldiğinde kodlama+48v aküsünün içini açtırmıştık sadece. 40.000tlye yakın bir fatura çıkarmışlardı 12v akü de değişmişti.

Şuan servis dışında alternatif onarım sunan her yer yine parça değiştirerek bunu yapıyor. Tıpkı vites kolu arızası gibi başta parça değişimi sonrası temizlenme veya kodlama ile sorunun çözen işletmeler aynı alternatifi 48v için de yapsa bence bu sorun göz korkutmaz.
Sanki forumda paylaşmıştınız. Hanım cam filmi yaptım diye kızdı sizce koltuk alsam o paralara ne der😀. Ben söyleyeyim: Sanki arabanın koltukları yoktu😆

Yeni nesillerde devam ediyor mu yaygın şekilde 48v sorunu? 2023 sonrası düzeldi dediler ya. Ne kadar doğru bilmiyorum
 
Sanki forumda paylaşmıştınız. Hanım cam filmi yaptım diye kızdı sizce koltuk alsam o paralara ne der😀. Ben söyleyeyim: Sanki arabanın koltukları yoktu😆

Yeni nesillerde devam ediyor mu yaygın şekilde 48v sorunu? 2023 sonrası düzeldi dediler ya. Ne kadar doğru bilmiyorum
Hocam ben 2023'de düzeldi lafını hatta parçanın 2024 de revize edildiğini forum aracılığıyla öğrendim. Açıkçası içime su serpilmişti taaa ki 2024 modellerde de yaşanmaya başladığını duyana kadar. Sosyal medyada, araç gruplarında ve çevremde örnek gördükçe yine ürperdim. 2024 modelde de varmış tamam dedim, Adana'da a3 8v sahibi bir arkadaşım var eniştesine de 2025 model a3 sportback s-line aldılar. Araba daha kilometre yapmamışken 48v alternatör arızası verdi. Araç daha birkaç aylık olduğu için değişim talep ettiler kabul olmadı. Bu sefer üstüne fark ödeyip sedan s line aldılar yine aynı bayiiden. Şu anlık yeni araçta sorun problem yok ama ihtimali korkutuyor.

Ben kendi başıma geleni normal gördüm akü çok zayıf kullandım dedim veya bahsettiğim 40.000 tl ye onarımını yaptırdığımız araç forum üyesinin aracı 2022 model servis bakımlı oda low aküyle gezmiş oda normal diyorum ama sıfır araçta nasıl olabilir aklım almıyor
 


Geri
Üst