Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Şöyle farklı: 1.5'in altları çok dolu, alt devirlerde dizel araç gibi torklu hareket ediyor, sanki şanzıman uzatılmış gibi daha geç üst vitese geçiyor, üst devirlerde ve son hızda ise benzinli araç gibi davranıyor, rahatça kesiciye kadar ilerliyor (215km/h), rölanti ve alt devirlerde 1.0 gibi titreşim yok, 15dk stop edip çalıştırsanız dahi coldstart yapıyor, bir sürü inciği boncuğu (asistanları) var ve hepsi de kusursuz çalışıyor, enteresan şekilde 1.0 dan az tüketiyor, yine enteresan şekilde (yüksek devirlerde) 1.0 dan daha sesli çalışıyor. Araca alışamadığımdan dolayı mı, yoksa gerçekten mi böyle tam çıkaramadım ama 1.0 daha rafine ilerliyordu gibi geliyor bana. Bir başka fark da, 1.0 geri kalkarken sanki bir yerlerden extra güç alıyor gibiydi, bunu hissederdim ve hafif zorlanırdı, sanırım dört silindirli olmasında dolayı yeni araç geri kalkışlarda çok çok rahat. Şimdilik aklıma gelenler bunlar, hatırladıkça, aklıma geldikçe paylaşırım. Şunu da not düşeyim, vw araçları otomatik vitesli ve sadece sıfır olarak alır, 80/100 bin km civarlarında yeni sahibine teslim ederim. Benim gözümde DSG, bir mühendislik harikası, adeta düşünce gücü ile çalışıyor ve çok konforlu.
Evet. Arada dip gaz yapıyorum 2. Viteste falan, 3 bin devir sonrası turbo doluyor acayip gidiyor. Bacanakta ki 1.0 da öyle olmuyor dip gaz basınca. Düşük devirleri zaten dediğiniz gibi. 1.0 yerine bu motorun gelmesi çok çok iyi olmuş
 

Evet. Arada dip gaz yapıyorum 2. Viteste falan, 3 bin devir sonrası turbo doluyor acayip gidiyor. Bacanakta ki 1.0 da öyle olmuyor dip gaz basınca. Düşük devirleri zaten dediğiniz gibi. 1.0 yerine bu motorun gelmesi çok çok iyi olmuş

Bu aracın bence tek eksik yönü, 2 silindir modunun 100 km/s üzerindeki hızlarda da devreye girmesi gerektiği.
Şu an 12 km/s hızda bile 2 silindire geçiyor.

Bunun dışında C segmentinin en iyisi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Sonuçta aracı bir “ev” gibi kullanmıyorum; içinde yatıp kalkmıyorum.
Günlük ortalama 40–50 dakika kullandığım bir taşıt.


1000 hp de olsa İstanbul trafiğinde bana ekstra bir avantaj sağlamayacak.
Aynı trafikte en lüks araç da ilerlemiyor, ben de ilerlemiyorum.
Bu nedenle güvenli ve kaliteli bir yolculuk için bu araç benim için ideal.
 
Bu aracın bence tek eksik yönü, 2 silindir modunun 100 km/s üzerindeki hızlarda da devreye girmesi gerektiği.
Şu an 12 km/s hızda bile 2 silindire geçiyor.

Bunun dışında C segmentinin en iyisi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Sonuçta aracı bir “ev” gibi kullanmıyorum; içinde yatıp kalkmıyorum.
Günlük ortalama 40–50 dakika kullandığım bir taşıt.


1000 hp de olsa İstanbul trafiğinde bana ekstra bir avantaj sağlamayacak.
Aynı trafikte en lüks araç da ilerlemiyor, ben de ilerlemiyorum.
Bu nedenle güvenli ve kaliteli bir yolculuk için bu araç benim için ideal.
Arada boş olunca insan gazlamadan duramıyorum. Tabi yarış yapmıyoruz anlık heves için yetiyor.

2 silindire geçemez ki her yerde. Sonuçta güç lazım olan yerler var. 2 silindirde o gücün yetmeyeceğine kanaat getirmişler ki böyle
 
Arada boş olunca insan gazlamadan duramıyorum. Tabi yarış yapmıyoruz anlık heves için yetiyor.

2 silindire geçemez ki her yerde. Sonuçta güç lazım olan yerler var. 2 silindirde o gücün yetmeyeceğine kanaat getirmişler ki böyle
2 silindir 116 hp için bence yakışmıyor
150 lik olan modellerde çok daha sessiz ve daha stabil
t-roc'tan biliyorum bunu
 
2 silindir 116 hp için bence yakışmıyor
150 lik olan modellerde çok daha sessiz ve daha stabil
t-roc'tan biliyorum bunu
Bunun tek amacı yakıt verimliliği. 116, 150 ye göre çok daha verimli. Bence bunun üzerinde düşünmeye gerek yok bu yüzden. İlk aldığımızda titreşim hissediliyordu. Sonradan o titreşim kayboldu rahatsız edici bir yönü de yok şuan
 
Kullanıcı bilinçli olup , @Terkene hocamın belirttiği gibi akü kontrolü hatta değişimini erken periyodda yapıp aracı çook yoğun yelken modunda kullanmazsa bence yaşanacak senaryonun önüne geçilir. Sonraki araç için makyajsız a3 s line de radarımda seçenekler arasında. Eğer o araca geçersem ilk işim muhtemel değişmemiş olan aküyü değiştirmek olur. Ne olur ne olmaz kafam rahat olsun diyerekten yaparım. Geçen sefer kodlatmamıştım aküyü bir problem yaşamadım bu sefer onu da aracın kendini dengelemesini bekletmez kodlatırım direk. Bu şekilde vicdanımı rahatlatmış olurum diye düşünüyorum


Kocaman bir 🧿 hocam
Şimdi olayı kendi açımdan yorumluyorum. Araçlarımıza bakacağız bunda hemfikiriz. Ancak gel gelelim DSG yi söyle kullan, vites kolu için şunu yap, alternatör için böyle kullan şunu yap . Nerede kaldı konforlu araç sürme. Ben aklımda hep bunlarla mı uğraşacağım. Bu alternatör arızası neden diğer firmalarda yok. Vites kolu arızası da yok. DSG ye tamam alıştık ta. Birde yazılım ve mültimedya sorunları var. Onlar için ne yapacağız? Nasıl kullanalım? Bunları volsvagene ve doğuşa kızdığım için yazıyorum. Size söylenmiş bir söz değil.
Çalışmayan araçlar için servis ne der acaba. Neyi yanlış yaptık ta çalışmadı araç. Multimedya yı nasıl kullanmalıyız ki bozulmasın ekran kapanmasın. Tayron olayını duydunuz mu bilmiyorum. Yolun ortasında durdu arkadan güm diye girmişlerdi . Servis ne demiş bunun için asıl o önemli .Efendim sistemi kapatsaydınız kullanmasaydınız bu olay başınıza gelmezdi. Servislerden duyulan ve okuduğum o kadar çok saçma şey var ki. Yeni tiguan çalışmıyor. Servis hocam çalışmayaınca aracı kapatın yarım saat sonra falan düzelir öyle kullanın. Çok can yakacak bu yeni yazılımlı ,alternatörlü, vites kollu araçlar. İyi niyeti unuttu doğuş sanırım.Garanti bile işe çok yaramazken iyi niyet ne yapsın.
 
Şimdi olayı kendi açımdan yorumluyorum. Araçlarımıza bakacağız bunda hemfikiriz. Ancak gel gelelim DSG yi söyle kullan, vites kolu için şunu yap, alternatör için böyle kullan şunu yap . Nerede kaldı konforlu araç sürme. Ben aklımda hep bunlarla mı uğraşacağım. Bu alternatör arızası neden diğer firmalarda yok. Vites kolu arızası da yok. DSG ye tamam alıştık ta. Birde yazılım ve mültimedya sorunları var. Onlar için ne yapacağız? Nasıl kullanalım? Bunları volsvagene ve doğuşa kızdığım için yazıyorum. Size söylenmiş bir söz değil.
Çalışmayan araçlar için servis ne der acaba. Neyi yanlış yaptık ta çalışmadı araç. Multimedya yı nasıl kullanmalıyız ki bozulmasın ekran kapanmasın. Tayron olayını duydunuz mu bilmiyorum. Yolun ortasında durdu arkadan güm diye girmişlerdi . Servis ne demiş bunun için asıl o önemli .Efendim sistemi kapatsaydınız kullanmasaydınız bu olay başınıza gelmezdi. Servislerden duyulan ve okuduğum o kadar çok saçma şey var ki. Yeni tiguan çalışmıyor. Servis hocam çalışmayaınca aracı kapatın yarım saat sonra falan düzelir öyle kullanın. Çok can yakacak bu yeni yazılımlı ,alternatörlü, vites kollu araçlar. İyi niyeti unuttu doğuş sanırım.Garanti bile işe çok yaramazken iyi niyet ne yapsın.
Haksız değilsiniz. Burda Volkswagen savunuculuğu yapmak istemiyorum da ama kalite olarak Fransız ve diğerlerinin önünde.

Bugün gidip araba baktığında bütün PSA grubu 1.2 yağlı kayışlı. Çözümü var mı? Yok. Anca kayışı erken değiştirirsin o da illa aşınma olup yağa karışıyor. Ne kadar erken yaparsan yap.

Reno bakayım desen kaliteliden bir haber arabalar. Elektronik sorunlar falan fistan. 1.0 tce bana göre sorunlu bir motor. 1.3 tce Megane alayım desen devir daim falan sorunları motor yemeye kadar gidiyor. 1.5 DCI bakayım desen fiyatları çok yükseliyor.

Fiat düzgün arabası kalmadı zaten. Bütçen düşükse 0 olsun dersen egea alırsın anca.

Japonları hiç saymıyorum. Şişik piyasa, 0 a yakın özellik ve konforsuzluk.

Vag a geldik yine. Alternatör sorunları falan fistan. Bu alternatör sorunlarını kullanıma dikkat ederek minimalize edebiliyorsun. Aşırı bir uğraş gerektirmiyor. Ama olursa masrafı da çok fazla. Bu da çok büyük eksi. Yazılım sorunu ufak tefek şeyler genelde.

Günümüzde sorunsuz araba yok. Sorunlarıni göze alıp araba alıyoruz artık.
 
Bunun tek amacı yakıt verimliliği. 116, 150 ye göre çok daha verimli. Bence bunun üzerinde düşünmeye gerek yok bu yüzden. İlk aldığımızda titreşim hissediliyordu. Sonradan o titreşim kayboldu rahatsız edici bir yönü de yok şuan
Bu 2 silindir modu kapatılamıyor mu..?
100 km üstü hızlarda da devreye giriyor mu.?
 
Bu 2 silindir modu kapatılamıyor mu..?
100 km üstü hızlarda da devreye giriyor mu.?
Yok üstad, kapatılmıyor. 15 km’de bile devreye giriyor.


Benim kullanım tecrübeme göre gaza az dokunduğumda 30, 50, 80, 150 hatta 200 km/s hızlarda bile 2 silindire alabiliyor.


Keşke 100 km/s hızdan sonra devreye girse.
 
Yok üstad, kapatılmıyor. 15 km’de bile devreye giriyor.


Benim kullanım tecrübeme göre gaza az dokunduğumda 30, 50, 80, 150 hatta 200 km/s hızlarda bile 2 silindire alabiliyor.


Keşke 100 km/s hızdan sonra devreye girse.

Eskiden Mk7 ve Mk7,5 kasada çalışma mantığı şu şekildeydi:
100 Nm ve daha düşük tork ihtiyacı olduğunda, 1.250-4.000 devir aralığında, 130 km hıza kadar devreye girer,

Benzer şekilde:
Bu Mk8 ve Mk8,5 ‘da (start-stop’u) ayarlardan kapatsan bile dikkate almıyor, motor yine kendini kapatıyor, Vitesi S moda almak gerekiyor,

Yahu üretici olarak sen bir teknoloji geliştirirsin, bunu kullanıp-kullanmamak araç sahibinin insiyatifinde olmalıdır.

Canım ister S-S ‘yi kapatırım, canım ister ACT modunu kapatırım, buna niye engel oluyorsun, Güzelim arabayı ne hale getirdiler.
 
Doğuş zaten çok ayrı bir kafada, Manuel istiyorsan sana en boş donanımı satarım diye insanları mahkum ediyor,

Sunroof/Cam Tavana mahkumsun,,
eTSI motora mahkumsun,
DSG ‘ye mahkumsun

2-2,5 milyon verecem ama neyi isteyip-istemediğime sen karar vereceksin, Ne güzel dünya valla…
 
Yok üstad, kapatılmıyor. 15 km’de bile devreye giriyor.


Benim kullanım tecrübeme göre gaza az dokunduğumda 30, 50, 80, 150 hatta 200 km/s hızlarda bile 2 silindire alabiliyor.


Keşke 100 km/s hızdan sonra devreye girse.
Sanki ilk aldığımda beyinden kapatıyorlar diye bir şey duymuştum. Ama hiç sorgulamadım. Bana da kapanmaz gibi geliyor
 
Yok üstad, kapatılmıyor. 15 km’de bile devreye giriyor.


Benim kullanım tecrübeme göre gaza az dokunduğumda 30, 50, 80, 150 hatta 200 km/s hızlarda bile 2 silindire alabiliyor.


Keşke 100 km/s hızdan sonra devreye girse.
dfy kodlu, 08.2020 ve 07.2023 tarihleri arasında üretilen eTsi araçlarda act kapanıyor. Hatta 2022 nin belirli bir ayına kadar olan seride 48V yazılımsal olarak iptal ediliyordu. 2023 araçlarda bildiğim kadarıyla olmamıştı.

Yazılım ile act sisteminin iptali mümkün diyebiliriz.

1.4 tsi act iptali yine yazılım ile yapılıyordu (2015/6-2018 arası actler)

1.5 tsi dad/dada/dadb/dpc kodlu araçlarda act iptali yine yapılabiliyor(2017-2020 arası)


Şuan protokolleri kapalı olduğundan 2024-2025 act iptali için bir netice yok diye biliyorum
 
dfy kodlu, 08.2020 ve 07.2023 tarihleri arasında üretilen eTsi araçlarda act kapanıyor. Hatta 2022 nin belirli bir ayına kadar olan seride 48V yazılımsal olarak iptal ediliyordu. 2023 araçlarda bildiğim kadarıyla olmamıştı.

Yazılım ile act sisteminin iptali mümkün diyebiliriz.

1.4 tsi act iptali yine yazılım ile yapılıyordu (2015/6-2018 arası actler)

1.5 tsi dad/dada/dadb/dpc kodlu araçlarda act iptali yine yapılabiliyor(2017-2020 arası)


Şuan protokolleri kapalı olduğundan 2024-2025 act iptali için bir netice yok diye biliyorum
hocam kuzeniniz 8.5 style icin garanti uzatmaya ne kadar verdi
 

Ulen araba ilk 40 a giremiyordu

3 gündür Yazılıp çizilenlerden sonra

Direk diskalifiye oldu.

"Derecesiz" yarışmayı tamamlar artık
 

Geri
Üst