Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Doğuş zaten çok ayrı bir kafada, Manuel istiyorsan sana en boş donanımı satarım diye insanları mahkum ediyor,

Sunroof/Cam Tavana mahkumsun,,
eTSI motora mahkumsun,
DSG ‘ye mahkumsun

2-2,5 milyon verecem ama neyi isteyip-istemediğime sen karar vereceksin, Ne güzel dünya valla…
Kişisel görüşüm, çoğunluğun ulaşabildiği, ikonik hale gelmiş vw beetle gibi, bir anlamda onun yerine geçmiş vw golf gibi, corolla gibi araçların en makbulünün, manuel vitesli, en boş donanımda olanları olduğunu düşünüyorum. Bu tip araçlarda asıl olan; güncele göre eklenen ıvır zıvırlar değil, gerek dizayn, gerek mekanik anlamdaki işlevselliklerinin başarısıdır. Özetle; bana göre ulaşılabilir/ikonik araçlar manuel ve boş donanımlı olmalı.
 
Bir ay önce arkadaşım 2021 life eTSİ dsg yi 70 bin km de, geçen hafta ben aynısının 2022 model 47000 bin km de olanını sattık. Her iki aracın 12v aküsü yüzde 40 civarında değişti, her iki araçta da alternatör sorunu diye bir şey olmadı. Her iki araçta da 35/40 bin km civarlarında "hata: vites kolu" ikazı çıktı. Araçlar bakıma girdiğinde yetkiliye sorduk, bir sürü hikayenin ardından 45/50 bin tl gibi rakamlar ile parça değişikliğinin gerektiğini söylediler. Ben 10 bin km, arkadaşım 30 bin km bu ikazla bindik çünkü bunun bir sorun (bile) olmadığının farkındaydık. En nihayetinde iki üç ay kadar önce tanıdık bir elektrikçiye pinleri sıktırdık, 2000 tl verdik (iki aracın tamiri 2,5 saat sürdü), olay kapandı. İki üç ay da ikaz giderilmiş halde bindik ve araçları sattık. Ben 8,5 kasa life dsg, arkadaşım 8,5 style dsg (her ikisi de 116 hp) aldık. İki şeyi belirteyim, mk8 ve mk8.5, mk7.5 dan daha iyi araçlar. Asıl enteresan olan ise, mk8 1.0 ile mk8.5 1.5 (116hp) birbirinden çok farklı iki araç, hem de fazlasıyla farklı.
hocam 8 1.0 life kaça gitti. üstüne ne kadar eklediniz
 
hocam 8 1.0 life kaça gitti. üstüne ne kadar eklediniz
48000 km deki hatasız boyasız 2022 1.0 eTSİ life dsg aracımı 1.575.000 tl ye verdim. Üzerinde 4 adet yeni michelin lastik, yeni akü, yeni silecek takımı, dört adet yeni fren balatası vardı, muayenesini Mayıs ayında yaptırmıştım. Esnaftan uzak tutmaya çalıştım, genç bir karı kocaya verdim.
Üzerine 475 bin tl ekleyip sıfır km 1.5 eTSİ life dsg (116hp) aldım.
 
48000 km deki hatasız boyasız 2022 1.0 eTSİ life dsg aracımı 1.575.000 tl ye verdim. Üzerinde 4 adet yeni michelin lastik, yeni akü, yeni silecek takımı, dört adet yeni fren balatası vardı, muayenesini Mayıs ayında yaptırmıştım. Esnaftan uzak tutmaya çalıştım, genç bir karı kocaya verdim.
Üzerine 475 bin tl ekleyip sıfır km 1.5 eTSİ life dsg (116hp) aldım.
insallah zam gelmezse 1 ay içinde benim de planım bu şuanlık ama 2. el a3 2023 aklımı çekiyor
 
48000 km deki hatasız boyasız 2022 1.0 eTSİ life dsg aracımı 1.575.000 tl ye verdim. Üzerinde 4 adet yeni michelin lastik, yeni akü, yeni silecek takımı, dört adet yeni fren balatası vardı, muayenesini Mayıs ayında yaptırmıştım. Esnaftan uzak tutmaya çalıştım, genç bir karı kocaya verdim.
Üzerine 475 bin tl ekleyip sıfır km 1.5 eTSİ life dsg (116hp) aldım.
Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullanın. Yeni aracı ne zaman nereden kaça aldınız hangi renk?
 
48000 km deki hatasız boyasız 2022 1.0 eTSİ life dsg aracımı 1.575.000 tl ye verdim. Üzerinde 4 adet yeni michelin lastik, yeni akü, yeni silecek takımı, dört adet yeni fren balatası vardı, muayenesini Mayıs ayında yaptırmıştım. Esnaftan uzak tutmaya çalıştım, genç bir karı kocaya verdim.
Üzerine 475 bin tl ekleyip sıfır km 1.5 eTSİ life dsg (116hp) aldım.
Yeni aracınız hayırlı olsun.. 🧿

Eski aracınız ne kadar sürede satıldı..? Malum şuan için ikinci el satışlarda durgunluk var.
 
48000 km deki hatasız boyasız 2022 1.0 eTSİ life dsg aracımı 1.575.000 tl ye verdim. Üzerinde 4 adet yeni michelin lastik, yeni akü, yeni silecek takımı, dört adet yeni fren balatası vardı, muayenesini Mayıs ayında yaptırmıştım. Esnaftan uzak tutmaya çalıştım, genç bir karı kocaya verdim.
Üzerine 475 bin tl ekleyip sıfır km 1.5 eTSİ life dsg (116hp) aldım.
Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
En güzelini yapmışınız.
3 sene kullanıp, yenilemek mantıklı bu devirde.
Aksi taktirde yeni ile eski arasında uçurum fiyat farkı oluyor.
Mk8 maliyeti = 2 x Mk7 maliyeti olmuştu benim için.
 
Yeni aracınız hayırlı olsun.. 🧿

Eski aracınız ne kadar sürede satıldı..? Malum şuan için ikinci el satışlarda durgunluk var.
Bir haftada satıldı. Kurumsallar iyi fiyat veriyor, bazen biri, bazen diğeri. Şu sıralar en iyi fiyatı Trinksat veriyor. Genelde expertizden sonra ilk verdikleri teklifin yüzde 3/5 altını söylüyorlar. İlginç şekilde modeli düşük araçlara daha iyi fiyat veriyorlar. Benim araca ilk teklif olarak 1560 verdiler, sanırım expertiz sonrası 1500 e alırlardı.
 
Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.
En güzelini yapmışınız.
3 sene kullanıp, yenilemek mantıklı bu devirde.
Aksi taktirde yeni ile eski arasında uçurum fiyat farkı oluyor.
Mk8 maliyeti = 2 x Mk7 maliyeti olmuştu benim için.
Alıcı, satıcı ve tamircilerle uğraşmamak, değer kaybını en azda tutmak için genelde ilk muayene zamanı gelirken satıyorum araçlarımı. Bu defa 3,5 yılda elden çıkardım, araç kiralamışım gibi oluyor, 3,5 yıla 475 bin tl ödemiş oldum.
 
Son karar istiridye gri olur.

İstiridye gri OLED gibi her havada gecede gündüz canlı

Anemon çok karanlık bir renk vazgectim.

Style manuel 1.5 tsi 116 lık sunroofsuz golf 8,5 a evet derim.
Ben de çok az farkla sizin kafadayım. Bana göre ideal kombin şu şekilde; Beyaz Renk + Sunroof + Style Donanım + Manuel Vites + 150 HP
 
bu araçlara 22 Kasım'da 600k-1000k arası zam gelecekmiş(%25 gümrük vergisi), polo, corolla cross gibi araçların Türkiye'de satışının durdurulması bekleniyormuş (polonun fiyatı golf'ü geçiyor)
2.jpg
 

bu araçlara 22 Kasım'da 600k-1000k arası zam gelecekmiş(%25 gümrük vergisi), polo, corolla cross gibi araçların Türkiye'de satışının durdurulması bekleniyormuş (polonun fiyatı golf'ü geçiyor)
2.jpg
Jazz cı arkadaştan kurtuluruz bu sayede,
Aa gerçi o burada değildi dimi 🤣
 

Geri
Üst