Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Yeni ID3 aracında bildiğiniz sanki telefon faturası öder gibi abonelik parası ödemek zorunda kalacaksınız bu 3 opsiyon halinde Volkswagen tarafından kullanıcılara sunulmuş,16,5 pound fiyat ile aylık abonelik olarak karşımıza çıkıyor, 165 pound ise size 1 yıllık abonelik sunuyor, 649 pound ise life time yani ömür boyu abonelik sunuyor bu abonelik aracın diğer sahiplerine de geçiyor, BMW daha önce bu sistemi ısıtmalı koltuklarda denemişti ve gerçekten büyük sıkıntılar yaşamıştı, abonelik aldığınız zaman aracınız 201 beygirden 228 beygire çıkıyor,Avrupa'da şuan bu sistem var,isterseniz abonelik almama seçeneğiniz de var ama güçten feragat etmiş olursunuz ve bu bir söylenti değil yazılım destekli bir kısıtlama, Volkswagen tarafından resmi bir açıklama
 

Yeni ID3 aracında bildiğiniz sanki telefon faturası öder gibi abonelik parası ödemek zorunda kalacaksınız bu 3 opsiyon halinde Volkswagen tarafından kullanıcılara sunulmuş,16,5 pound fiyat ile aylık abonelik olarak karşımıza çıkıyor, 165 pound ise size 1 yıllık abonelik sunuyor, 649 pound ise life time yani ömür boyu abonelik sunuyor bu abonelik aracın diğer sahiplerine de geçiyor, BMW daha önce bu sistemi ısıtmalı koltuklarda denemişti ve gerçekten büyük sıkıntılar yaşamıştı, abonelik aldığınız zaman aracınız 201 beygirden 228 beygire çıkıyor,Avrupa'da şuan bu sistem var,isterseniz abonelik almama seçeneğiniz de var ama güçten feragat etmiş olursunuz ve bu bir söylenti değil yazılım destekli bir kısıtlama, Volkswagen tarafından resmi bir açıklama

Vay be süreyya hanımın muhteşem değişimi. :D
 
Ben beğendim bence alınabilir.

Elektriğin torku benzinin ruhunu almış oluyorsunuz güzel olmuş. Tesla benim otomobil algıma hitap etmiyor açıkçası. Sadece elektrik motorunun çok eksisi var bana göre. Şarj imkanının azlığı büyük problem. Gaza yüklenenince aldığım motor ses tepkisi güzel hissettiryor.

Elektrik desteğinin olması yakıtı gerçek dünya senaryosunda nasıl etkiler biraz görmek lazım tabi ama ben de beğendim özellik ve fiyat olarak.
 
Opak liste fiyatı %80 ötv ile 2354 iken metalik renk olursa %90 ötv ile liste fiyatı 2527 oluyor (net fiyat 1103.5 yani sınırı 3.5 geçiyor) şimdi 2065 e opak veriyor kabaca 300 bin indirim ile benzer indirimi metalik renk için yapsa bile 2200 küsür gibi fiyatı olur zaten çok satamıyor hiç satamaz acaba metalikleri %80 e sokarlar mı?
 
Elektriğin torku benzinin ruhunu almış oluyorsunuz güzel olmuş. Tesla benim otomobil algıma hitap etmiyor açıkçası. Sadece elektrik motorunun çok eksisi var bana göre. Şarj imkanının azlığı büyük problem. Gaza yüklenenince aldığım motor ses tepkisi güzel hissettiryor.

Elektrik desteğinin olması yakıtı gerçek dünya senaryosunda nasıl etkiler biraz görmek lazım tabi ama ben de beğendim özellik ve fiyat olarak.
2. el Formentor bakıyorum. 1 ay önce 1900 civarına temizini bulabilirken şimdi 2200'e kadar şişirdiler fiyatları.

Şimdi bu 204 beygirlik canavarı 2360'a veriyorlar. Bütün riskleri alıp bu aracı alasım geliyor.

Riskler ve kafamdaki sorular:
1-) 2. eli nasıl olacak? Phev teknolojisi yaygınlaşır mı? Yoksa son sahibi mi oluruz?
2-) Yetkile servise bağımlılık kesin gibi. Sanayideki ustanın bu teknolojiye erişmesi pek mümkün değil.
3-) Nmc bataryanın ömrü ne kadar?
8-10 yıl sonra değiştirmek isteyince bir araba parası mı harcayacağız? Yine 2. elde insanlar bu aracı bu yüzden almaktan çekinirler mi?
4-) Diyelim elektrikli araçlar çöp oldu. Enerji fiyatları uçtu. Şarj imkanıda kalmadı
Sadece 1.5 tsi ile hayata devam edilir mi?
 
2. el Formentor bakıyorum. 1 ay önce 1900 civarına temizini bulabilirken şimdi 2200'e kadar şişirdiler fiyatları.

Şimdi bu 204 beygirlik canavarı 2360'a veriyorlar. Bütün riskleri alıp bu aracı alasım geliyor.

Riskler ve kafamdaki sorular:
1-) 2. eli nasıl olacak? Phev teknolojisi yaygınlaşır mı? Yoksa son sahibi mi oluruz?
2-) Yetkile servise bağımlılık kesin gibi. Sanayideki ustanın bu teknolojiye erişmesi pek mümkün değil.
3-) Nmc bataryanın ömrü ne kadar?
8-10 yıl sonra değiştirmek isteyince bir araba parası mı harcayacağız? Yine 2. elde insanlar bu aracı bu yüzden almaktan çekinirler mi?
4-) Diyelim elektrikli araçlar çöp oldu. Enerji fiyatları uçtu. Şarj imkanıda kalmadı
Sadece 1.5 tsi ile hayata devam edilir mi?

1-) her araç satılır ama bu araç phev olduğu için cupra formentor olduğu için ikinci eli zayıf olur.
2-) vw phev bol getirirse bir süre sonra olur ama yine de risk.
4-) evet devam eder
 
tayron elegance 2534
tayron rline 2734

ben phevi bekleyeceğim ama 3,5-4m civarı gelecek o da en az, ben bu paraları bi araca bağlamak istemiyorum sanırım gidip tesla alacağım.
 
2. el Formentor bakıyorum. 1 ay önce 1900 civarına temizini bulabilirken şimdi 2200'e kadar şişirdiler fiyatları.

Şimdi bu 204 beygirlik canavarı 2360'a veriyorlar. Bütün riskleri alıp bu aracı alasım geliyor.

Riskler ve kafamdaki sorular:
1-) 2. eli nasıl olacak? Phev teknolojisi yaygınlaşır mı? Yoksa son sahibi mi oluruz?
2-) Yetkile servise bağımlılık kesin gibi. Sanayideki ustanın bu teknolojiye erişmesi pek mümkün değil.
3-) Nmc bataryanın ömrü ne kadar?
8-10 yıl sonra değiştirmek isteyince bir araba parası mı harcayacağız? Yine 2. elde insanlar bu aracı bu yüzden almaktan çekinirler mi?
4-) Diyelim elektrikli araçlar çöp oldu. Enerji fiyatları uçtu. Şarj imkanıda kalmadı
Sadece 1.5 tsi ile hayata devam edilir mi?
Kendimden örnek verirsem ben deneyimlemek isterim

  1. İkinci Elde her araç satılıyor amaç zarar etmememekse trendi takip etmek lazım. Yeni teknoloji bir trend oluşturmaz ama şarj problemleri ortada. Güzel bir alternatif olabilir. üstelik vag grubu 0 araçların fiyatlandırması ile ikinci elde değer kaybını minimuma indiriyor. Yıllardır böyle.
  2. Sanayide usta bulmanın problem olmadığı bir araç olduğunu düşünmüyorum maalesef pek çok tamirci fırsatçı. Servise bağımlı kalını
  3. Fikrim yok açıkçası
  4. Öyle olsa da 1.5 tsi hacim olarak çok iyi bir seçenek bence 1.0 da koyabilirlerdi
 

Geri
Üst