Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Listeledim zaten. Garanti bittikten sonra götür istediğin işlemleri söyle sadece onu yapsınlar. Bı benzinliyle kiyaslanamaz

Evet hocam listeledinizde yani dikkat çekmek istediğim termik bir aracın yıllık bakımında tutup makjaj aydınlatması falan kontrol edildiğini hiç sanmıyorum.

Türkiye nasıl yapıyorlar bilmiyorum da avrupada anladığım kadarıyla bakım fiyatı sabitmiş. Yani bir şey yapılsada yapılmasada alınacak. Tesla kullanıcıları sabit 200€ diyorlar. Volkswagen ve BMW 260-280€ civarı galiba.
 

Evet hocam listeledinizde yani dikkat çekmek istediğim termik bir aracın yıllık bakımında tutup makjaj aydınlatması falan kontrol edildiğini hiç sanmıyorum.

Türkiye nasıl yapıyorlar bilmiyorum da avrupada anladığım kadarıyla bakım fiyatı sabitmiş. Yani bir şey yapılsada yapılmasada alınacak. Tesla kullanıcıları sabit 200€ diyorlar. Volkswagen ve BMW 260-280€ civarı galiba.
Evet orasi öyle ama zaten dedim bu bakımlar olmasa da olacak bakımlar götürmeseniz de olur garanti sonrası
 
2 yıl legal garanti bittikten sonra elektrikli bir bmw yi sanayide bakıma götürebilecek biri olabilirmi.

Elektrikli araç alan kullandığı süre boyunca yetkilye gitmek zorundadır.(Bataryam+elektrik motorum cortlarsa korkusuna)
https://x.com/evclinic?s=21&t=DjLZKTv0xsnPGINQCaGVPw

Al hocam bu sene bakım için götürebilirsin “sanayiye”. İstanbul’a 2-3 ay içerisinde açacaklar batarya bakım merkezlerini. Servisin 8000 Euro çıkardığı batarya onarımlarına 800 Euro fiyat çıkarıyorlar. Elektriklinin avantajlarını inkar etmek rüzgara karşı işemek gibi bir şey, gerçi hoş insanlar sigara lobisi için doktorlara sigara sağlığa faydalıdır dedirtti tarihte… bu durum da biraz böyle.
 
https://x.com/evclinic?s=21&t=DjLZKTv0xsnPGINQCaGVPw

Al hocam bu sene bakım için götürebilirsin “sanayiye”. İstanbul’a 2-3 ay içerisinde açacaklar batarya bakım merkezlerini. Servisin 8000 Euro çıkardığı batarya onarımlarına 800 Euro fiyat çıkarıyorlar. Elektriklinin avantajlarını inkar etmek rüzgara karşı işemek gibi bir şey, gerçi hoş insanlar sigara lobisi için doktorlara sigara sağlığa faydalıdır dedirtti tarihte… bu durum da biraz böyle.

Şu an TR de ki toplam motorlu taşıtlar olarak %1 lik bir kesimi temsil eden EV araçlar icin

Geriye kalan %99 luk kitlenin gelecek öngürüleri (daha yüksek menzil / daha kısa şarj süreleri /hafifleyen bataryalar/ 2. el değer kaybı ) bunların hepsi tetiği çekmek yada beklemek icin önemli kriterler.

Primer bir kriter var ki ?

a)Evimden sarj imkanım yok (elektrikli araç bana uygun değil)

b) evimden sarj imkanım var (elektrikli araç tam bana göre)

c) evimden sarj imkanım yok ama elektrikli araç almayı tabiki düşünürüm


Bu 3 seçenek üzerinden bir anket açsak burda (c) seçeneği için oy atacak bir kitle göremiyorum ben

Elektrikli araç kriterleri üzerine yazıp geçiyoruz işte.
Yoksa gaita at kaç gibi bir niyetimiz yok tabi.
 
Şu an TR de ki toplam motorlu taşıtlar olarak %1 lik bir kesimi temsil eden EV araçlar icin

Geriye kalan %99 luk kitlenin gelecek öngürüleri (daha yüksek menzil / daha kısa şarj süreleri /hafifleyen bataryalar/ 2. el değer kaybı ) bunların hepsi tetiği çekmek yada beklemek icin önemli kriterler.

Primer bir kriter var ki ?

a)Evimden sarj imkanım yok (elektrikli araç bana uygun değil)

b) evimden sarj imkanım var (elektrikli araç tam bana göre)

c) evimden sarj imkanım yok ama elektrikli araç almayı tabiki düşünürüm


Bu 3 seçenek üzerinden bir anket açsak burda (c) seçeneği için oy atacak bir kitle göremiyorum ben

Elektrikli araç kriterleri üzerine yazıp geçiyoruz işte.
Yoksa gaita at kaç gibi bir niyetimiz yok tabi.
%99 Luk kısımda olma sebebim para denklestiremeyecek olmam.

Kıcı kırık Opel mokka Corsa elektrikli almak çok komik olurdu çünkü.

Doğuştan elektrikli olmayan arabalar sorunlu arabalar oluyor. O zaman 1700 üm olsaydı düşünmeden Tesla alırdım 1250 golfle yetindik.
 
%99 Luk kısımda olma sebebim para denklestiremeyecek olmam.

Kıcı kırık Opel mokka Corsa elektrikli almak çok komik olurdu çünkü.

Doğuştan elektrikli olmayan arabalar sorunlu arabalar oluyor. O zaman 1700 üm olsaydı düşünmeden Tesla alırdım 1250 golfle yetindik.
Actım hocam anketi , milli iradenizi kullanıp atın oyunuzu o zaman
 
Şu an TR de ki toplam motorlu taşıtlar olarak %1 lik bir kesimi temsil eden EV araçlar icin

Geriye kalan %99 luk kitlenin gelecek öngürüleri (daha yüksek menzil / daha kısa şarj süreleri /hafifleyen bataryalar/ 2. el değer kaybı ) bunların hepsi tetiği çekmek yada beklemek icin önemli kriterler.

Primer bir kriter var ki ?

a)Evimden sarj imkanım yok (elektrikli araç bana uygun değil)

b) evimden sarj imkanım var (elektrikli araç tam bana göre)

c) evimden sarj imkanım yok ama elektrikli araç almayı tabiki düşünürüm


Bu 3 seçenek üzerinden bir anket açsak burda (c) seçeneği için oy atacak bir kitle göremiyorum ben

Elektrikli araç kriterleri üzerine yazıp geçiyoruz işte.
Yoksa gaita at kaç gibi bir niyetimiz yok tabi.
Hocam tam olarak size uygun değil, yorumlarınız ise kimseye uygun olmadığı, işe yaramaz olduğu yönünde genelde. Bende şunu diyorum haftada bir Ankara Antep giden adama da uygun değil, 200 sabit kesintisiz 5 saatte Antep Ankara gidemezsiniz. Ancak bu yetenekleri zayıf diye işe yaramaz bir teknoloji olmuyor. İçten yanmalı çöp deyip atan bir elektrikli kullanıcısı forumda yok, ancak aksi mevcut. İhtiyaçlar durumu belirliyor. Ancak yadsınamaz gerçek, içten yanmalının 1000’den fazla hareketli parçasının varlığı, yüksek çalışma sıcaklıklarının getirdiği stresin oluşturduğu parça yıpranmaları vs ömür, maliyet, problem gibi konularda içten yanmalıyı elektrikle rekabet edemez hale getiriyor. Bunun üzerine bizim ülkemizde bulunan vergi sistemini eklediğimizde elektrikli tüketici için çok daha mantıklı hale geliyor.

Öte yandan şarj imkanlarından bahsediyorsunuz; evde şarj imkanı olmadığını belirtiyorsunuz, ancak epey fazla şarj uygulamasında bir konumu ev olarak atadığınızda o istasyondan indirimli kw başına ev şarjından 1-2 tl fazlası fiyatlara dahi şarj alabiliyorsunuz. Ancak siz konudaki yazılardan gözlemlediğim kadarıyla bu tip yeniliklere toptan karşı olduğunuz için bunu araştırma eğiliminde dahi değilsiniz gibi duruyor. Umarım bu ön yargıları kırarsınız.
 
@Kaaan95.ky

Bir sarj istasyonunu ev olarak atama olayı nedir? İlgili firmanın ilgili web linkini atabilirmisiniz ?
 
@Kaaan95.ky

Link icin tesekkürler

Hocam birde ,

Benim gibi bir önceki aracına 15 yıl (astra g)
Su anki (tdi golf) aracıyla 8 yıla yaklaşan ve görünürde 15 yıl dalyasını yine tamamlayacak olan birine

Ayrıca kendi biraderim sıfırdan aldıgı 2012 passat tdi aracına 470 bin km binme ısrarını göstermisken

Bu örneklemelerdeki insanlar elektrikli, hidrojenli , uranyumlu yeni teknolojiler gelse bile eski karadüzen aracından vazgecemiyor.

Bendeki en iyisi dermişim 😇😇
 
Son düzenleme:
@Kaaan95.ky

Link icin tesekkürler

Hocam birde ,

Benim gibi bir önceki aracına 15 yıl (astra g)
Su anki (tdi golf) aracıyla 8 yıla yaklaşan ve görünürde 15 yıl dalyasını yine tamamlayacak olan birine

Ayrıca kendi biraderim sıfırdan aldıgı 2012 passat tdi aracına 470 bin km binme ısrarını göstermisken

Bu örneklemelerdeki insanlar elektrikli, hidrojenli , uranyumlu yeni teknolojiler gelse bile eski karadüzen aracından vazgecemiyor.

Bendeki en iyisi dermişim 😇😇

Bu süreçte sembolik rakamlarla, adeta elinizi cebinize atmadan sürdürüp; Uygun maliyete bataryanızı eski kondisyona getirebileceğiniz az önce paylaştığım gibi batarya onarım firmaları var. Dediğim gibi yerleşikleri değiştirmek zor olacaktır ama inanın sonrası daha konforlu oluyor.
 
Son düzenleme:
Merhaba değerli form üyeleri. Chery tiggo 7 pro hakkında düşünceleriniz nelerdir ? Sizce alınır mı ?
 

Merhaba değerli form üyeleri. Chery tiggo 7 pro hakkında düşünceleriniz nelerdir ? Sizce alınır mı ?
Kronik sorunları var mı, çözüm bulunuyor mu?
Servis yaklaşımı nasıl?
Kullanıcıların genel memnuniyeti nedir?
Kullanıcı gruplarını/forumlarını baştan sona tarar okur, öyle karar verirdim hocam.
 

Geri
Üst