Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Doğuş oto Esenyurt ID4 - 1.717 ₺ . Elektrikli düşünenler için makul fiyat.
Yalnız Doğuş'un showroom'unda 1 adet bile Golf olmaması çok ilginç geldi. Çakma Suv furyası öyle bir patlamış ki hatchback olarak sadece polo kalmış yazık olmuş.
1930 liraya 500 bin tl 0 faiz Togg t10f varken ID4'ün olması gereken en fazla 1600 tl civarı bence. Id4 aynı kasa ile 5 yılı dolduracak yakında.
 

2025 Audi A5 Avant TDI Quattro Sline
6300
2025 Cupra Formentor VZLine
2890
2025 Cupra Leon
2700 civarları

Ayrıca görmek isteyenler için Doğuş Oto Ankara'da 2025 Audi RS3 var, o da 10350 :).
 
Tayron R-line 3.560.000
Elegance 3.270.000
Çankaya Doğuş
 
Kimse kusura bakmasın bunun sebebi VW’nin kendisi mi yoksa distribütör firma mı bilmiyorum ama, artık VAG grubu araçlar eskisi kadar insanların gözünde bambaşka seviyelerde falan değil, hatta birçok markanın model dolululuğu çok daha uygun fiyata rağmen daha fazla. İnsanlarda ki marka algısı kırılmış durumda, o eskiden olduğu gibi ben almana binerim, vw’den başka birşeye binmem vs diyen tayfa yok artık. İnsanlar elindeki parayla en lüks araca binmek istiyor, o yüzden chery, mg, byd gibi marka araçlar çatır çatır satış yapıyor ülkemizde. Bunun daha teslası toggu var. Örneğin Peugeot markasına eskiden olan bakış açısıyla bugün kü bir mi. Hatta daha da ileriye gideyim VW, Skoda gibi araçlar şuan biraz eskilerin tabiriyle “kara şanzıman” olma yolunda ilerliyor. Herşeyi kırpılmış hiçbir özellik eklenmemiş hep aynı kasaları makyajlayarak satma peşindeler. Bu araçlara yönelik varolan algının git gide azalması ve diğer markaların yaptıkları atılımlar ile seçeneklerdeki fazlalığın sonucu orta uzun vadede tercih edilme oranları kaçınılmaz olarak düşecektir. Mesela ben eskiden golf7 ve şuan a3 kullanıcısı olarak bir sonraki arabamı vag grubundan almayı düşünmüyorum. Beni cezbedecek heyecanlandıracak hiçbir vag grubu araçta piyasada yok.
 
Kimse kusura bakmasın bunun sebebi VW’nin kendisi mi yoksa distribütör firma mı bilmiyorum ama, artık VAG grubu araçlar eskisi kadar insanların gözünde bambaşka seviyelerde falan değil, hatta birçok markanın model dolululuğu çok daha uygun fiyata rağmen daha fazla. İnsanlarda ki marka algısı kırılmış durumda, o eskiden olduğu gibi ben almana binerim, vw’den başka birşeye binmem vs diyen tayfa yok artık. İnsanlar elindeki parayla en lüks araca binmek istiyor, o yüzden chery, mg, byd gibi marka araçlar çatır çatır satış yapıyor ülkemizde. Bunun daha teslası toggu var. Örneğin Peugeot markasına eskiden olan bakış açısıyla bugün kü bir mi. Hatta daha da ileriye gideyim VW, Skoda gibi araçlar şuan biraz eskilerin tabiriyle “kara şanzıman” olma yolunda ilerliyor. Herşeyi kırpılmış hiçbir özellik eklenmemiş hep aynı kasaları makyajlayarak satma peşindeler. Bu araçlara yönelik varolan algının git gide azalması ve diğer markaların yaptıkları atılımlar ile seçeneklerdeki fazlalığın sonucu orta uzun vadede tercih edilme oranları kaçınılmaz olarak düşecektir. Mesela ben eskiden golf7 ve şuan a3 kullanıcısı olarak bir sonraki arabamı vag grubundan almayı düşünmüyorum. Beni cezbedecek heyecanlandıracak hiçbir vag grubu araçta piyasada yok.
Yazdıklarınıza katılıyorum bir sonra ki aracım ya honda civic eco veya h-rv ya da toyota c-hr olacak. Golf life parasına saydığım modellerin full pakete yakın varyasyonları alınıyor. Biz ise 1 milyonluk araca biniyoruz ama hız sabitleme otomatik far yağmur sensörü yok güler misin ağlar mısın.
 
Kimse kusura bakmasın bunun sebebi VW’nin kendisi mi yoksa distribütör firma mı bilmiyorum ama, artık VAG grubu araçlar eskisi kadar insanların gözünde bambaşka seviyelerde falan değil, hatta birçok markanın model dolululuğu çok daha uygun fiyata rağmen daha fazla. İnsanlarda ki marka algısı kırılmış durumda, o eskiden olduğu gibi ben almana binerim, vw’den başka birşeye binmem vs diyen tayfa yok artık. İnsanlar elindeki parayla en lüks araca binmek istiyor, o yüzden chery, mg, byd gibi marka araçlar çatır çatır satış yapıyor ülkemizde. Bunun daha teslası toggu var. Örneğin Peugeot markasına eskiden olan bakış açısıyla bugün kü bir mi. Hatta daha da ileriye gideyim VW, Skoda gibi araçlar şuan biraz eskilerin tabiriyle “kara şanzıman” olma yolunda ilerliyor. Herşeyi kırpılmış hiçbir özellik eklenmemiş hep aynı kasaları makyajlayarak satma peşindeler. Bu araçlara yönelik varolan algının git gide azalması ve diğer markaların yaptıkları atılımlar ile seçeneklerdeki fazlalığın sonucu orta uzun vadede tercih edilme oranları kaçınılmaz olarak düşecektir. Mesela ben eskiden golf7 ve şuan a3 kullanıcısı olarak bir sonraki arabamı vag grubundan almayı düşünmüyorum. Beni cezbedecek heyecanlandıracak hiçbir vag grubu araçta piyasada yok.
Chery ,mg ,byd fransiz arabalarindan gordugum kadariyla kullandigim kismiyla daha iyi . Bir alman araci degiller . Ancak R line tayron ile tiggo 8 pro max arasinda 1.3 milyon fark var ve bu fark en fazla 500 gibi olursa tayron alirim. Gerisi peri masali volsvagen icin. Cok surmez en fazla 10 yil icinde volsvagen ayni paraya satacak kadar duser dusecek. Cinlilerin araclari gercekten kotu degil. Tek sorun giderler mi ? Bu algi kirilirsa kimse 3.5 milyona kolay kolay tayron almaz 1.3 milyon cebimde kalirsa totalde daha iyi arac olan tiggo 8 pro max alir gecerim.
 
Kimse kusura bakmasın bunun sebebi VW’nin kendisi mi yoksa distribütör firma mı bilmiyorum ama, artık VAG grubu araçlar eskisi kadar insanların gözünde bambaşka seviyelerde falan değil, hatta birçok markanın model dolululuğu çok daha uygun fiyata rağmen daha fazla. İnsanlarda ki marka algısı kırılmış durumda, o eskiden olduğu gibi ben almana binerim, vw’den başka birşeye binmem vs diyen tayfa yok artık. İnsanlar elindeki parayla en lüks araca binmek istiyor, o yüzden chery, mg, byd gibi marka araçlar çatır çatır satış yapıyor ülkemizde. Bunun daha teslası toggu var. Örneğin Peugeot markasına eskiden olan bakış açısıyla bugün kü bir mi. Hatta daha da ileriye gideyim VW, Skoda gibi araçlar şuan biraz eskilerin tabiriyle “kara şanzıman” olma yolunda ilerliyor. Herşeyi kırpılmış hiçbir özellik eklenmemiş hep aynı kasaları makyajlayarak satma peşindeler. Bu araçlara yönelik varolan algının git gide azalması ve diğer markaların yaptıkları atılımlar ile seçeneklerdeki fazlalığın sonucu orta uzun vadede tercih edilme oranları kaçınılmaz olarak düşecektir. Mesela ben eskiden golf7 ve şuan a3 kullanıcısı olarak bir sonraki arabamı vag grubundan almayı düşünmüyorum. Beni cezbedecek heyecanlandıracak hiçbir vag grubu araçta piyasada yok.

Böyle düşünüyorum ben de ama tucson, austral, 3008, 5008 v.s. derken dönüş dolaşıp yine kendimi tiguan bakarken buluyorum. ön yargımı kırıp çinli ya da elektrikli araç bakmak gerekiyor.

vw'de sorun talep kaynaklı, pandemi öncesi bilen bilir vw liste fiyatından araç satmazdı, sürekli bir şey adında indirim yapardı. şimdi talebi gördükleri için böyle yapıyorlar.
 
Nerdeyse 500bin lira artmış. O kadar para veriyorsun araçlarda Matrix far bile yok.
sadece matrix olsa keşke
360 kamera yok
15" ekran yok
travel asist yok
özel ses sistemi v.b yok

bunların dışında yıl 2025 hala vw araçlarda tesla gibi uzaktan erişim yok kontrol yok.
tesla'da mesela hava sıcak araça gitmeden önce klimayi açıp aracı soğutabiliyorsunuz, bunun gibi bir sürü basit ama günümüzde artık olması gereken özellikler uzaktan erişim olmadığı için yapılamıyor.
 
Arkadaslar , sıfır araç konusunda tarafıma sormak ıstedıgınız varsa sorabılırsınız. Yakınım dogus personelı son fıyatları alabılırız kendısınden
 
sadece matrix olsa keşke
360 kamera yok
15" ekran yok
travel asist yok
özel ses sistemi v.b yok

bunların dışında yıl 2025 hala vw araçlarda tesla gibi uzaktan erişim yok kontrol yok.
tesla'da mesela hava sıcak araça gitmeden önce klimayi açıp aracı soğutabiliyorsunuz, bunun gibi bir sürü basit ama günümüzde artık olması gereken özellikler uzaktan erişim olmadığı için yapılamıyor.
Travel assist , 15inç multimedya opsiyon olarak geliyor ama 3560 lık fiyatın içinde yoksa diyecek bir şey bulamıyorum. 4 milyona yanaşır demek ki.
 
Arkadaslar , sıfır araç konusunda tarafıma sormak ıstedıgınız varsa sorabılırsınız. Yakınım dogus personelı son fıyatları alabılırız kendısınden
Seat Ibiza Fr sormak mümkün mü tanıdığım için soruyorum ben de
 

Arkadaslar , sıfır araç konusunda tarafıma sormak ıstedıgınız varsa sorabılırsınız. Yakınım dogus personelı son fıyatları alabılırız kendısınden
Merhaba,
Ozel mesaj atamiyrum.
Tiguan veya tayron rline en son kactan veriyorlar?
 

Geri
Üst