Jump to content

AhmetCakmak

2019 Passat Geyik Testi - 2.0 TDI 4Motion

Recommended Posts


Bu test gercekci degil bence , arac ve test gercekci olsada su anki piyasada bu passattin satma ihtimalini cok dusuk goruyorum yeni bmw3 serisi audi a4 neredeyse bu araclarla ayni fiyat.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 dakika önce, ZITIPAŞA yazdı:

Bu test gercekci degil bence , arac ve test gercekci olsada su anki piyasada bu passattin satma ihtimalini cok dusuk goruyorum yeni bmw3 serisi audi a4 neredeyse bu araclarla ayni fiyat.

Hocam 4motion ve 2.0 tdi faktörü var. Yoksa normal Passat zaten böyle tepki vermez, videoda da söylüyor. Passat'ın bu versiyonu herkese satılsın diye hedeflediklerini sanmıyorum. Mesela ben de bu paralara bu arabayı almam ama Passat tutkunu olan adam alır. :)

ZITIPAŞA bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Geçen sene aynı motor şanzıman arteon almıştık sıfır olarak 320 bine güzel keyifli araç cidden. Bizde launch control vardı hatta sürekli yapmaktan sanırım daha 1500 km'deyken arka sağ amortisör değişti garantiden :)

_DSC0199.JPG

tarihinde Gökhan Bilgin tarafından düzenlendi
AhmetCakmak ve brave bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
6 dakika önce, Gökhan Bilgin yazdı:

Geçen sene aynı motor şanzıman arteon almıştık sıfır olarak 320 bine güzel keyifli araç cidden. Bizde launch control vardı hatta sürekli yapmaktan sanırım daha 1500 km'deyken arka sağ amortisör değişti garantiden :)

_DSC0199.JPG

Sürekli ne yapmaktan ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@ZITIPAŞA fiyat olarak aynı olabilir ama segment olarak passattan küçük arabalar 3 serisi ve a4. Passatı 5 serisi ve a6 ile kıyaslamak daha doğru olacaktır o zaman fiyat farkı daha net anlaşılacaktır. Kısacası aynı dolulukta passat ayarında bir alman almak neredeyse imkansız ( mercedes,bmw.audi)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Alkantra segmentleri hacim olarak kıyasladığımız zaman bu araçlar 5 serisi ve a6 dır. Zaten kalite olarak kıyaslayamadığımız için aralarında ki fark 100 bin liraları bulmaktadır yani passatın ederi pahalı olabilir ancak diğer araçları alırken de hatırı sayılır bir fark verileceği unutulmamalıdır.

tarihinde brt06 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
10 dakika önce, brt06 yazdı:

@Alkantra segmentleri hacim olarak kıyasladığımız zaman bu araçlar 5 serisi ve a6 dır. Zaten kalite olarak kıyaslayamadığımız için aralarında ki fark 100 bin liraları bulmaktadır yani passatın ederi pahalı olabilir ancak diğer araçları alırken de hatırı sayılır bir fark verileceği unutulmamalıdır.

Siz karşılaştırabilirsiniz de ben kıyas etmem. İngilizler tasarımları benzediği için Suzuki Jimny ile G Serisi'ni karşılaştırıyolar, bu onun gibi bir şey.

forzaGilles bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, Alkantra yazdı:

Siz karşılaştırabilirsiniz de ben kıyas etmem. İngilizler tasarımları benzediği için Suzuki Jimny ile G Serisi'ni karşılaştırıyolar, bu onun gibi bir şey.

zaten bende hacim haricinde kalite olarak diğer araçların passattan üstün olduğunu söyledim kalite vs olarak bu modeller daha ileride passata pahalı derken diğer modellerinde sunduğunu kalitenin bedelini bizden fazlasıyla alıyor passat parayla diğerleri sanki bedavaya alınıyor gibi olmuş zaten bu markaları kıyaslasaydınız abes olurmuş bu araçların hangisinin daha üstün olduğunu kime sorsanız söyleyecektir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
1 saat önce, Gökhan Bilgin yazdı:

 


Launch control


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

Hocam launch control araba dururken gaza yüklenince devreye giren ve optimum ivmelenmeyi sağlayan sistemin adı değil mi? Yani patinaja düşmemesi, gücü tüm tekerlere eşit dağıtma amacı vs...

Eğer öyleyse sağ arka amortisör neden değişiyor? Öğrenmek için soruyorum :)

Golf835 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet araç dururken sürüş modu sporda esp kapalı olacak frene tam basarken aynı anda gazada basıyoruz devri sabit tutuyor sonra frenden ayağınızı çekiyorsunuz ok yaydan çıkıyor bir nevi :) araç dört çeker evet patinaja kalmasın maksimum gücü hissettirsin diye yapılmış bir sistem ama yinede asfalt kalitemizden dolayı araba arkaya yükleniyor kafası kalkıyor resmen bu yüzden sanıyorum özellikle sağ arkaya daha fazla yük binmiş bahsettiğim kilometrelerde ses yapmaya başladı lokurtu şeklinde gerekli kontrolleri yaptılar daha sonra değişimi yaptılar


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

SCC bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, brt06 yazdı:

zaten bende hacim haricinde kalite olarak diğer araçların passattan üstün olduğunu söyledim kalite vs olarak bu modeller daha ileride passata pahalı derken diğer modellerinde sunduğunu kalitenin bedelini bizden fazlasıyla alıyor passat parayla diğerleri sanki bedavaya alınıyor gibi olmuş zaten bu markaları kıyaslasaydınız abes olurmuş bu araçların hangisinin daha üstün olduğunu kime sorsanız söyleyecektir.

Evet. 5~A6>3~A4>Passat.

forzaGilles bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, Golf835 yazdı:

Dün gece izledim ben de bunu. Bir de 7'lisini çekseler :) Yorumlara yazdım.

Km77 yapmıştı. Araç 1.0 tsi (1333kg)ve Michelin Energy Saver. Ona göre hesaplayın. Bir de videoda belirtilen kilometre bilgileri gps verisidir. Yani passattaki veriler gösterge verisi.

 

Golf835 bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ESP devreye girince 4 çeker olmasının herhangi bi etkisi yok bu testlerde. Hızı sabitliyorlar sonra manevrada frene kullanmadan ESP devreye girdiği vakit hızlanma değil de duraklama durumuna düşüyor. Ancak tabiki 4 çeker olmasının ağırlık olarak etkisi vardır. Bir de lastikler jant felan ayrıntıya girersek. Kimsenin kendi aracında kolay kolay deneyemeyeceği bir testi izlemiş oluyoruz.  

Merak edene aşağıdaki video güncel kullanımda faydalı bir videodur. İzlemenizi tavsiye ederim..

 

 

tarihinde ogzogz tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
45 dakika önce, ogzogz yazdı:

Km77 yapmıştı. Araç 1.0 tsi (1333kg)ve Michelin Energy Saver. Ona göre hesaplayın. Bir de videoda belirtilen kilometre bilgileri gps verisidir. Yani passattaki veriler gösterge verisi.

 

Evet ama ben bunlarin yapmasini isterim. :)

ogzogz bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Gökhan Bilgin Hocam launch controlle amortisor degisimin bir alakasi yok.Launch control cekisi duzenleyen bir sistem arka amortisöre yukun binmesiyle bir bağ yok.Tamamen aracın amortisör hasarindan dolayi degisim olmuştur...Oyle bisi olsa aracimiza ful  bagaj beş kişi binip bir sürü km yapıyoruz on kere amortisör degistirmemiz lazim.Saygilar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
[mention=594]Gökhan Bilgin[/mention] Hocam launch controlle amortisor degisimin bir alakasi yok.Launch control cekisi duzenleyen bir sistem arka amortisöre yukun binmesiyle bir bağ yok.Tamamen aracın amortisör hasarindan dolayi degisim olmuştur...Oyle bisi olsa aracimiza ful  bagaj beş kişi binip bir sürü km yapıyoruz on kere amortisör degistirmemiz lazim.Saygilar.


Hocam sadece istanbula gidip gelmek için alındı bu araç çukur vs görmedi doğal olarak benim tahminim bu yönde zaten söküpte bakmadım. Bende hasardan olduğunu düşünmediğim için yazdım kaldı ki hasar olsa garantiden değişim yapacaklarını sanmıyorum dcc sistemli bir amortisörden bahsediyoruz


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: AhmetCakmak
      Yeni 1.5 TSI ve önceden tanıdığımız 2.0 TDI motorlar çevreci "Evo" takısını taşıyor.
      Amerika'da nesil değiştiren Volkswagen Passat'ın Avrupa versiyonu makyajlandı. Station wagon Variant ve sağlam karakterli Alltrack paketleriyle birlikte tanıtılan D-sedan, dışarıdan pek farklı durmasa da özellikle yeni teknolojileriyle geçtiğimiz günlerde tazelenen Ford Mondeo, Opel Insignia, kuzeni Skoda Superb, Renault Talisman, Mazda6 gibi modellerle daha iyi mücadele etmeye çalışacak.
      Dört çıtadan üç çıtaya inen ön ızgara ve onlarla birleşen farlar, eskiye oranla daha akıcı bir duruşa sahip. LED aydınlatma elemanlarını hem ön farlarda, hem de stoplarda standart hâle getiren VW, sis farları ve gündüz sürüş farlarında da LED kullanmış.
      Yeni Passat'ın ön farları yeni Touareg'den taşınmış ancak büyük SUV'dekilerden farklı birkaç özellik sunuyor. Uzun yolda 450 metre aydınlatma menzili bulunan ve bağımsız olarak sol veya sağ farı kısabilen IQ Light teknolojisi şehir içi ve şehir dışında farklı ışık şiddeti ayarlarına sahip.
      Bagaj kapağında tıpkı Arteon gibi model adını taşıyan Passat'ın stop lambalarının grafikleri de elden geçirilmiş. Fotoğraf galerisinde birçok farklı versiyonu gösterilen Passat'ın egzoz çıkışları sanıyoruz ki tüm paketlerde kare formlu olacak. Tabii ki bu giriş seviyesinde ve düşük güçlü modellerde sadece gösterişte kalacaktır.
      İçeriye baktığımızda da makyaj öncesinden çok farklı olmayan bir düzenle karşılaşıyoruz. Dijital gösterge paneli grafikleri güncellenen Passat'da bilgi eğlence sisteminin de üçüncü jenerasyonu kullanılmış. 6.5, 8.0 ve 9.2" boyutlu ekranlar ile alınabilen multimedyada çevrim içi servisler, navigasyon ve hareket kontrolü gibi özellikler mevcut.
      2019 Passat'ın en büyük yeniliği gördüğü alan ise teknoloji olmuş. Kısaca bahsetmek gerekirse yeni Passat Acil Durma Asistanı, Şerit Takip Asistanı, Sezgisel Adaptif Hız Sabitleyici, park asistanı ve makyaj öncesinde sadece GTE'de sunulan elektromekanik fren desteğine kavuşmuş. Güvenlik asistanlarının detaylarını aşağıdan okuyabilirsiniz:
      Donanım ve İşlevi:
      Emergency Stop Assistant (Acil Durma Asistanı) : Sürücünün tepki vermediği anlarda aracı durdurup kenara çekebiliyor.
      Capacitive Steering (Kapasitif Direksiyon Simidi) : Sürücünün elinin direksiyonda olup olmadığını akıllı telefonlardaki gibi algılıyor. Bir dokunuşla yarı otonom sürüş destek sistemlerinin sürekliliği sağlanabilecek.
      Adaptive Lane Keeping Assist (Adaptif Şerit Takip Asistanı) :  Sürücü şerit çizgileri içinde ne tarafa yakın gidiyorsa sistem de buna adapte olarak aracı o bölgede tutuyor.
      Construction Site Assistant (Yol Çalışması Tanıma Sistemi) : Hem beyaz, hem de sarı şeritleri algılayabilen gelişmiş kamera sistemi beton dubaları ve özellikle yol çalışmalarında kullanılan bükülebilir plastik çubukları da tanıyabiliyor.
      pACC (Sezgisel Adaptif Hız Sabitleyici) : Şerit Takip Asistanı'yla çalışan sistem kavşakları, hız limiti bölgelerini, eğimleri önceden algılayarak hız ayarlamasını otomatik olarak yapacak. Öndeki araçla mesafe kontrolü de bu özelliğin görevleri arasında. IQ Drive adı verilen bu sistem 210 km/s hıza kadar kullanılabilecek.
      Left-Hand Traffic Function (Soldan Trafik İşlevi) : Touareg'deki gece görüşüne benziyor. Zayıf görüş durumunda farlar otomatik olarak gerekli noktalara ekstra aydınlatma uyguluyor.
      Kaput altında da güncellemeler mevcut. Tüm dizel ve benzinli motorlarında partikül filtresi taşıyan Passat, 1.5 TSI motora kavuştu. Arteon'dan tanıdığımız 150 bg'lik motora ek olarak 190 ve 272 bg'lik benzinli seçenekler de var. 1.6 TDI'da 120 bg sunan Passat'ın 2.0 litrelik TDI üniteleri 190 ve 240 bg güç çıkışlarına sahip. Emisyon seviyesi selefine göre 10 g/km azaltılan 150 bg'lik 2.0 TDI ise artık "Evo" takısı taşıyor.
      Plug-in hibrit seçeneği Passat GTE ise WLTP'ye göre artık 55 km menzil sunacak. Eskiden 9.9 kWh olan batarya kapasitesi 13.0 kWh'e çıkarılan GTE, normal modeldeki 1.5 TSI'dan değil; makyaj öncesinde sunulan 1.4 TSI'dan besleniyor ve 218 bg güç sunuyor.
      Şu anda Emden'de üretilen Passat, 2023 itibarıyla Almanya'daki fabrikaya veda edecek. Yeni nesil Passat, Skoda'nın Çekya'daki Kvasiny tesisinde imal edilecek.
      Makyajlı 2019 Volkswagen Passat'ın ön satışları mayıs ayında başlayacak. Almanya'da teslimatlara ağustos ayının sonunda start verilecek.
      Kaynak: Volkwagen & Motor1
      Fotoğraflar:
         
        
×
×
  • Yeni Oluştur...