Jump to content

Recommended Posts

Ana konuda takip ediliyor ama kaçıranlar olabilir diye yeni konu açalım dedim.

Tüm bilgileri de yeni açacağımız Golf 8 kategorisinde detaylıca açıklamaya çalışırız.

Golf 8 canlı yayın (10 dk içerisinde görücüye çıkacak): 

 

Golf835 ve Kırcalı bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

GTE karşımızda. Anlaşılan Megane RS'deki gibi sis farları GTI ve GTE ile gelecek. Çok hoş gözüküyor. Sis farları yanarkenki halini kaçırdım. :) 

image.pngimage.png

image.png

Golf 8 standart versiyon

image8c37ba3e70cd2cc7.png

Fake egzoslar da daha güzel olmuş.

arka-taraf-golf8.jpg

Golf Rline

yeni-golf8.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence efendi yakisikli olmus boyle :D

Ama 7 de arkaya nasil alisamadiysam hala bunda da one alisamam gibi..

Masculen bir kasaya gore cok naif ince bir on tasarimi var 8 in...

Carpismalarda yaya guvenligi kisitlamalari on tasarimlari iyice asagi yere bakan bombeli hale getirdi.. 

Sunepe bakisli arabalarimiz oldu...

 

Ünal Kaleci ve SCC bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sanki bi an "şaka yaptık bu prototip bir modeldi"işte yeni golf 8 karşınızda" diyecekler diye çok bekledim..... İsteyen abartma yav o kadar da değil desin...Tamam iç tasarımı değişik güzel görünüyor olabilir ama, dış görünüşü hiç tatmin etmedi, Yeni bir golf geliyor heyecanı vermedi bana.

Lütfen kimse "kedinin ulaşamadığı ciğer" muhabbeti yapmasın. Sevenler beğenenler mutaka olacaktır. Ben şahsen beğenmedim. O sis farları ile gelişi gözümün önünde direkt renault Clio'daki (yada megandamı vardı) sis farlarını hatırlattı. Çok fazla farklı araçlardan alınmış detaylar gözüme çarpıyor. Bu bir golf değil ! :(

tarihinde Recep Gül tarafından düzenlendi
BeyazGolf, Aliii, Mmt0634 ve 2 diğer bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence arabaya daha sade daha fit bir görünüm vermeye çalışmışlar Su an için göz asinaligindan dolayı 7.5 süper gözükmemektedir.Bakalim zamanla 8 nasil değerlendirilmesi alisilmasi  olcakak.Olumlu geribildirim alınmazsa 8.5 cikar😜Benim gözüme çarpan hot hatcbaklararin d sinifina yaklaşma egilimleri.Bu durum Egeada mevcut malesef yerlerde...Golf tede bu durum aşikar.Biz kullanicilar Hothact lerin c sinifinda kalmasindan memnunuz arka diz mesafesi uzamasin varsin bagaj küçük kalsin  ama aracin genleriyle oynamayin.Umarim zamanla Hactbact sinifini sedan sinifina yaklastirmaktan vazgecerler...

Ünal Kaleci bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şahsen ben çok beğendim. Golf 7'nin yeri ayrı ama o tombul tasarım yerini daha oturaklı bir tasarıma bırakmış. GTI ve R/Rline versiyondaki tampon çizgileri de ayrı bir hoş olmuş. Fiyatı bilmem ama çıkınca yine ülkemizde de peynir ekmek gibi satılır. :)

SCC, ogzogz, muhammedfatih ve 1 diğer bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bence biraz daha uzerinde calissalardi kucuk bir T-roc olcakmis iyi ki tadinda birakmislar. Dis gorunus olarak yeni olan seyleri gozumuz ve beynimiz kabullenmekte biraz zorlaniyor cunku hep eskisiyle karsilastiriyoruz, zamanla buna da alisacaktir herkes. Biraz somurtkan bir tasarim olmus ama kotu denecek kadar degil bence. Favori 7,5 hala :)

 

Tum renkleri gostermediler, ic kokpit tamamen degismis ama ben asil devrimi renklerde bekliyorum. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
6 dakika önce, AhmetCakmak yazdı:

Şahsen ben çok beğendim. Golf 7'nin yeri ayrı ama o tombul tasarım yerini daha oturaklı bir tasarıma bırakmış. GTI ve R/Rline versiyondaki tampon çizgileri de ayrı bir hoş olmuş. Fiyatı bilmem ama çıkınca yine ülkemizde de peynir ekmek gibi satılır. :)

Ben de beğendim şahsen. Beğenmeyen arkadaşlardan bi freestyle golf 8 tasarımı yapmalarını bekliyor ve merak ediyorum.

DoğanARABACI ve AhmetCakmak bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
3 dakika önce, İlker34 yazdı:

Neden 7 değilde 7,5 efsane sadece kayan sinyaller mi etkiledi. 

Kayan sinyal için bu kadar yatırım arge yapar mı elin almanı biraz bilgi lütfen.

Fark sadece sinyal değil. O sinyal şirinevler aksesuarcıda ucuza satılıyor zaten.

Recep Gül bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arkada bmw 1 ve 3 serileri gibi havalandırma kaldırmak yerine Golf8'de 3 bölgeli klima gelmiş..

Kaput amortisör kalkmış..

 

tarihinde ogzogz tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: AhmetCakmak
      Volkswagen'in en önem verdiği modeli Golf'ün 8. nesili tanıtıldı. Şimdiye kadar 35 milyondan fazla satılarak sınıfının en iyileri arasında olan Golf'ün 8. jenerasyonunda bolca yeni özellik ve teknoloji de geldi.
      Dış Tasarım
      Boyutlarda kararında değişimler gözleniyor. Uzunluğu 4284 mm'ye çıkarılan Golf 8'in genişlik, yükseklik ve aks mesafesi değerleri ise sırasıyla 1789, 1456 ve 2636 mm olarak açıklanmış.
      Golf 7 ve Golf 8 ölçülerinin karşılaştırılması:

      Golf 8'in gelmiş geçmiş en aerodinamik Golf olduğunu da kaydedelim. Hava sürtünme katsayısı (Cd) 0.275'e çekilen Golf 8 bu sayede daha verimli olacaktır. Verimlilik demişken, 11 motordan oluşan güç ünitesi yelpazesinde 5 tane hibrit seçenek sunulduğunun da altını çizmek lazım.
      Yeni TDI motorda çift AdBlue enjeksiyonu ile NOx emisyonu ciddi şekilde düşürülürken TSI motorların 130 bg'e kadar olanlarında Miller yanma prensibi kullanılması, çevrecilikte Golf 8'e ciddi yardım etmiş. Ayrıca 48 Volt hafif hibrit destek sistemi içeren yeni üyesi eTSI'ların da yelpazeye katıldığını görüyoruz. Bu model 110, 130 ve 150 bg olmak üzere 3 farklı versiyonla geliyor.  Geriye kalan 2 elektrik destekli model ise plug-in hibrit Golf GTE çifti olmuş. 204 ve 245 bg'lik iki türevi bulunan modeller 13 kWh lityum-iyon bataryadan besleniyor. Motor yelpazesinin tamamı şu şekilde:
      Golf 8 motor seçenekleri:

      Gelelim Golf 8'in devrim yaşadığı yere, yani iç mekâna. Touareg'den tanıdığımız Innovision Cockpit düzenini benimseyen Golf 8'de 10.25" boyutlu dijital gösterge paneli ve 8.25" boyutlu multimedya ekranı çifti yekpare ve bilgi eğlence sistemine ait monitör sürücüye dönük. Far kontrollerini de panelin üst kısmına taşıyan Volkswagen, bu üniteyi de dokunmatik yapmış. Aynı bölümden ön ve arka cam ısıtma ayarları da yapılabiliyor. Standart olarak manuel vitesle gelen Golf'te DSG kullanan örneklerin kumanda kolu da merkezi konsola minik bir eleman olarak entegre edilmiş.
      Head-up display ile başlayan teknolojik yenilikler arasında WeConnect/WeConnect Plus, Car2X, mobil anahtar gibi detaylara yer verilmiş. 210 km/s hıza kadar çalışan Travel Assist ise sürücüden yönlendirme, fren ve gaz fonksiyonlarını devralıyor. Bir diğer büyük yenilik ise Golf 8 kullanıcılarının satın alımdan sonra We Upgrade özelliği sayesinde araçlarına daha sonradan adaptif hız sabitleyici, Light Assist adlı far kontrolleri, navigasyon, akıllı telefon bağlantısı ve Wi-Fi hotspot ekletebilecek olması.
      Ses sisteminde ise 400 Watt'lık Harman Kardon opsiyonu sunuluyor.
      Donanım paketlerinin ismi de Golf 8'le beraber değiştirilmiş. Trendline, Comfortline ve Highline olarak adlandırılan donanım seviyeleri artık Golf, Life ve Style olarak anılacak. Giriş seviyesi Golf'te bile LED ön farlar, LED stoplar, anahtarsız çalıştırma, dijital gösterge paneli, 8.25" boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı, otomatik klima, şerit takip asistanı, ön bölge asistanı, yaya koruma sistemi ve diğer araçlarla ve trafik altyapı sistemleriyle iletişim kurabilen Car2X standart olacak.
      Life'da kablosuz şarj, 10 renkli ambiyans aydınlatması, ön kol dayama, Park Pilot ve City Light gibi donanımlar eklenirken en üst versiyon Style'da sürücü tarafı elektrikli spor koltuklar, 32 renkli ambiyans aydınlatma, deri direksiyon, köşe dönüş özellikli LED ön farlar, kayar sinyal lambalarına sahip LED stoplar, 3 bölgeli klima, Travel Assist gibi ekstralar ekleniyor.
      Yeni Golf 8'in satışları Aralık ayında başlayacak.
      Tüm Fotoğraflar
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      GTE Fotoğrafları:
       
       

       
      Golf 8 Detaylı Dış İnceleme Videosu:
       
      Golf 8 Detaylı İç İnceleme Videosu:
       
       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Yıl sonuna doğru tanıtılması beklenen ve kamuflajsız şekilde kameralara bolca yakalanan Yeni Golf 8'in GTI versiyonu kamuflajlı şekilde gazlarken kameralara yakalandı. 
       
      Ayrıca Golf 8'in ana konusu:
       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Golf 8'in tanıtım vakti yaklaştıkça casus fotoğraflar da bir hayli artmış durumda. En son şubat ayının başında kamuflajsız haliyle fotoğraflar yayınlanmıştı. Şimdiyse kamuflajlı haliyle Motor1 kameralarına yakalanmış. Her ne kadar halen daha photoshop olduğunu iddia edenler olsa da, casus fotoğraflar ile diğer fotoğraflardaki çizgilerden anlaşılacağı üzere Golf 8 karşımızda gibi gözüküyor. Golf 8'in 2019 Eylül ayında Frankfurt Otomobil Fuarı'nda tanıtılması bekleniyor.
      Bugün Motor1 sitesinde yayınlanan kamuflajlı fotoğraflar:
         
        

      Şubat başında yayınlanan fotoğraflardan hiç farkı yok neredeyse:
        

       
    • Yazan: AhmetCakmak
      Yeni Volkswagen Golf'ün gelişim süreci şimdiye dek pek de markaların planına göre gitmedi. Havadan güncelleme konusundaki yazılımsal problemler takvimde sekteler oluşturmuş olsa da VW, Golf 8'in sene bitmeden tanıtılması için elinden geleni yapıyor.
      Ekim ayında tanıtılması beklenen yeni nesil Volkswagen Golf'ün üretiminin üçüncü çeyrek sonuna doğru başlayacağı tahmin ediliyor. İlk plana göre teslimatlar için 2020 Şubat işaret ediliyordu. Ancak Automotive News'tan gelen yeni haberlere bakılırsa VW CEO'su Herbert Diess, Golf 8'in ilk örneklerinin 2019 bitmeden müşterilere ulaşacağını belirtmiş.
      Volkswagen Grubu Üst Yönetim Kurulu toplantısında konuşan Diess, "Şu anda sıkıntılarla boğuşuyoruz ancak belirlediğimiz tarihi kaçırmayacağız ve sene bitmeden ilk teslimatları yapacağız." dedi.
      Eğer Volkswagen sözünü tutarsa önümüzdeki aylarda yeni teaser'lar görebiliriz. Ekim ayında yapılacak bir lansman, Frankfurt Otomobil Fuarı'nın birkaç hafta sonrasına denk gelecek. Böylece büyük etkinliğin rüzgârını arkasına alacak olan Alman üretici, hem masraf kısacaktır; hem de Frankfurt'ta tanıtlacak diğer önemli modeller arasında kaybolma riskinden kurtulacaktır.
      JATO Dynamics'in verilerine göre Volkswagen Golf, 149 bin 16 adet ile senenin ilk dört ayında hâlâ Avrupa'nın en çok satan modeli konumunda. Her ne kadar %14'lük bir düşük olsa da ünlü Golf, ikinci sıradaki Renault Clio ile 30 bine yakın bir fark (122 bin 405 adet) var.
      Kaynak: motor1
×
×
  • Yeni Oluştur...