Klima - devir saati sorunu


@forzaGilles Diğer aracım için servisle görüşmeye gideceğimde belirteceğim söylediklerizi, son olarak madem akü üzerinden konuşuyoruz, ben aracı bu 1000 devir halinde titrerken rolantide bıraksam akü kendini şarj ediyor mu? Yani al depola ihtiyacın olanı diye bu 1000 devir sorununu öylece bıraksam rolantide bi 20-30dk gerekirse 1 saat akü şarj olur mu yoksa illa kullanmak mı gerekir aracı?

 
@forzaGilles Diğer aracım için servisle görüşmeye gideceğimde belirteceğim söylediklerizi, son olarak madem akü üzerinden konuşuyoruz, ben aracı bu 1000 devir halinde titrerken rolantide bıraksam akü kendini şarj ediyor mu? Yani al depola ihtiyacın olanı diye bu 1000 devir sorununu öylece bıraksam rolantide bi 20-30dk gerekirse 1 saat akü şarj olur mu yoksa illa kullanmak mı gerekir aracı?
Akü uygun olup olmadığını bilmiyoruz. Önceki akü ile aynısı takılmışsa ortalama bi kullanım yapılıyorsa kendi kendini şarj eder. Ancak 60 ah kodlanmış bi araca 70 ah takılıp tanıtılmaz ise araç 60 amperlik  bir akü olarak değerlendirir ve ona göre kapasite hesaplanır şarj olur.

Karışık bir durum var. Ya da ben karıştırdım.  Genel bi kontrol ettirin bence. Motor soğutma sıvısı vs. Ya da sensör problemi de olabilir. Hiç tahmin edilmeyen biyerden de kaynaklanabilir. Bir kaç kişiden fikir alın.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@forzaGilles Diğer aracım için servisle görüşmeye gideceğimde belirteceğim söylediklerizi, son olarak madem akü üzerinden konuşuyoruz, ben aracı bu 1000 devir halinde titrerken rolantide bıraksam akü kendini şarj ediyor mu? Yani al depola ihtiyacın olanı diye bu 1000 devir sorununu öylece bıraksam rolantide bi 20-30dk gerekirse 1 saat akü şarj olur mu yoksa illa kullanmak mı gerekir aracı?
Hiç bişey belirtmenize gerek yok., siz eğer aracı bakıma götürdüğünüzde yok efendim siz buna doğru aküyü mü taktınız diye bir soru sorduğunuzda size verecekleri cevap tabiki diye başkayan kelimeler olacaktır.. Yapmanız gereken tek şey; yetkili servislerden herhangi birisini arayın yedek parça bölümünden aracın şasi numarasıyla araç için uygun akünün ne olduğu ve o uygun akünün amper değerini öğrenmeniz yeterli.. Servis danışmanın vereceği cevap yerine bu şekilde bir yöntem izlemeniz daha doğru bir yöntem olur., Ayrıca motoru açıp değişen aküye baksanız kaç (ah) takmışlar diyee biz zaten yanlış-doğru az-çok anlayabilirdik.. 

Rolantide de aküyü elbette şarj eder ama en sağlıklısı çıkıp biraz dolanıp 5-10km yol yaparak şarj olmasını sağlamaktır..

 

Geri
Üst Alt