UE GÜN BATIMI O Artık 200Hp 1.6 TDI ( 30.03.2020 Güncellendi )


@metncleaver benim firma EMC Performance. Basınç değeri 2.0 bar, motor kodu DDY (116 ps), 6 ileri düz vites.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Hoşbuldum hocam çok iyi wp grubunuz varsa girebilirim. Yazılımı MgRemaps'e Görkem abiye yazdırdım kocaeline gittim bunun için. Şuan 1.9Peak basmakta yakıt tüketimim istanbul şehiriçi 6.0 litre uzun ortalama 800 km kadar tek depo gitmekte. Uzun yolda sakin kullanımda 1350 rekorum şuan 3 kişi ve bagajla birlikte.
ya bunlarda piston kolları sıkıntısı var dı, o sorun çözüldümü.

 
2018 sonunda ledli a3 dizel manueller 129bin tl ye satılmışlardı.

 
ilk defa sizden duyuyorum 10 senedir 1.6 tdi kullanıcı olarak. ilk gelen 2010 2012 serilerinde sadece enjektör sorunu var oda golf 6 larda.
olurmu bu kronik bir sıkıntıdır, resmen ben 2 defa serviste piston kolu kıran araç gördüm. chip set/yazılım attırıp aracın ps ve torkunu arttırılan araçlarda, aracı sıkıştırınca kollar dayanmıyor. 

 
olurmu bu kronik bir sıkıntıdır, resmen ben 2 defa serviste piston kolu kıran araç gördüm. chip set/yazılım attırıp aracın ps ve torkunu arttırılan araçlarda, aracı sıkıştırınca kollar dayanmıyor. 
1.4 tsi lar için evet doğru. 1.6 TDi da böyle bir problem bulunmuyor.

 
hocam o yüzden 2012 184 son seri motorla binmek istiyorum hem makyajlı hem ekranlı olanından. Ama coğu kişi bu tarz konuşma yapıyo kullananda masrafsız diyo 2012 için.
Cok temiz ve bakimlari aksatilmamis max. 150binde ve triger degismis  bulursaniz alin. Ama fiyat yuksek olacaktir piyasasindan. Her ne kadar 184luklerde  pompa, triger arizasi azaldiysada hic bitmemis degildir. Iyi arastirin. Ayrica ekranli ama navigasyonlu olmazsa o ekrandan hic tat almazsiniz. F30da kadrandaki eko ekrani daha cok isinizi gorur. Nacizane fikrim e90 cok eski kaliyor artik. Sizin golfte gtd turbosu var, motor performansida arti olmayacak BMW icin. Cok iyi arastirin sonradan pisman olmayin, az para degil vereceginiz. Nacizane tavsiyemdir.

 
MaşAllah ciddi emek var arabanın kaderi değişmiş
0-200 17 sn demişsiniz ama 100-200 olucaktı galiba yakıt tüketiminizde harika bu arada benim aracımda da big turbo var dsg ankaraya vardığımda maks menzilim 130-150 arası oluyor ortalamam 8.5 lt civarına geliyor ama sakin kullanımda orjinal halinden daha az yakıyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Cok temiz ve bakimlari aksatilmamis max. 150binde ve triger degismis  bulursaniz alin. Ama fiyat yuksek olacaktir piyasasindan. Her ne kadar 184luklerde  pompa, triger arizasi azaldiysada hic bitmemis degildir. Iyi arastirin. Ayrica ekranli ama navigasyonlu olmazsa o ekrandan hic tat almazsiniz. F30da kadrandaki eko ekrani daha cok isinizi gorur. Nacizane fikrim e90 cok eski kaliyor artik. Sizin golfte gtd turbosu var, motor performansida arti olmayacak BMW icin. Cok iyi arastirin sonradan pisman olmayin, az para degil vereceginiz. Nacizane tavsiyemdir.
Hocam E90 benim cocukluk hayalimdi 2006 yılında çıktığında o yüzden ayrı bi zaafım var. Oyüzden de son üretim olanı almak istiyorum . Evet çok haklısınız artık malesef en sonu bile artık eski kalıyo yani çok çok temiz böyle ilk sahibinden bulmadan asla satmam kendi aracımı zaten. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için

 
MaşAllah ciddi emek var arabanın kaderi değişmiş
0-200 17 sn demişsiniz ama 100-200 olucaktı galiba yakıt tüketiminizde harika bu arada benim aracımda da big turbo var dsg ankaraya vardığımda maks menzilim 130-150 arası oluyor ortalamam 8.5 lt civarına geliyor ama sakin kullanımda orjinal halinden daha az yakıyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Evet hocam şimdi fark ettim 100-200 olucak. Şuan için değerlerimiz bu şekilde yani hep hız sabitleyicili ve yokuşlarda devreden çıkarırım. Ankaraya giderken 210 da hız sabitleyici moduna aldım o yüzden yakıt 5.5 seviyelerinde kaldı

 

big turbo mekanik işlem+yazılım uygulaması ne kadara mal oldu sorması ayıptır?

bir de turbo sıfır mıydı onu da sorayım

 

Geri
Üst Alt