Golf 8 ne zaman gelecek?


GOLF 8 ile ilgili ben de ciddi araştırmalar içindeyim özellikle Alman kaynaklardan Golf 8 kesinlikle 2020 model ve üstü olacak

boyu ve bagaj hacmi büyüyecek ( 2.cocuk geldi bunu 4 gözle bekliyorum) iç mekanda düğmeler kalkacak (zaten bunu bir çok kişi biliyor)

golf yazısı amblemin altında olacak arteondaki gibi,ön farlar keskinleşecek detaylı ızgara olacak,vites değişecek

yani kısacası touareg e benzeyecek gibi duruyor iç kısım ama bence direksiyon da değişecek :)

ama tabi araç 250 bin tl olunca nasıl alacağız hiç bilmiyorum:(

 

2020 son ceyregi diye biliyorum ama o zaman euro ne olur onu hic kestiremiyorum :)  300 bin TL yi gecmis olur golf sanirsam.

 
VW yönetim kurulu üyesi Ralf Brandstatter'in Ocak 2018'de yaptığı açıklama:

"Volkswagen bu doğrultuda, Golf 8’in tedarikçileri için Wolfsburg’taki Volkswagen Arena’da düzenlenen bir toplantıda yaptığı açıklamayla da 8.jenerasyonun ne zaman üretileceğini belirtti. Belirtilen bu tarih 2019’un Haziran ayı oldu. Bu toplantı 180’den fazla VW tedarikçisi firmanın yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşti."

Yani 2020 şasi yılı olarak Almanya'da bu tarihte çıkar.

Türkiye'ye 2020 model olarak Mart-Nisan ayları gibi gelir.

 
Evet benim 8 'den en büyük beklentim artık direksiyonun değişmesi :D  İç tasarım hala efso bence, aynı kalsa hiç yadırgamam ama yeni 8'leri istediğimiz şekilde alamayacağız gibi duruyor.  :)  77 milyar dolar dış açık var ve biz üretmeye çalıştıkça bu borç artıyor (ihracatın ithalatı karşılama oranı düşüyor yani)...

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
golf 8 üretildiğinde DOĞUŞ halen  türkiye distribütörü olur mu bilmem ama , golf 8 hatta makyajlı golf 8,5 u   pas geçerler getirmezler tr ye.

golf 9 la birlikte ülke ekonomisi toparlandığında 7 den 9 a direk geçeriz. hatta o zaman seve seve x2 ötv  x3 kdv ödeyecek kadar refah içinde oluruz inşallah

 
https://www.ikinciyeni.com/blog/oto-bellek-detay/gecmisten-bugune-volkswagen-golfun-hikayesi

MK 1 den sonra 8. yılına yürümesi muhtemel kasa MK 7 malumunuz. Ama ortalama kasa değişim tarihlerine baktığımız zaman 5-6 yılda bir kasa değiştirildiğini görebiliyoruz. Kaldı ki tüketici eğilimleri son yıllarda oldukça değişti. Artık insanların gözü çok daha çabuk yoruluyor ve bu da hızlı ve köklü değişimi gerekli kılıyor. Tamam japon araçları gibi bir önceki ile alakası olmayan kasalar görmeyi istemiyor tüketici ama bol bol makyaja başvurmayı da kabullenmiyor. 2 yada 3 makyaj geçirdi hali hazırda. Artık önümüzdeki yıl yeni kasaya geçilir diye düşünüyorum.

Geçmişten Bugüne Volkswagen Golf’ün Hikayesi

Türkiye’de en çok satan araba markalarından birisi kuşku yok ki Volkswagen. Almancadan “halkın arabası” olarak çevirebileceğimiz Volkswagen markasının, bugüne kadar en çok ürettiği model olan Golf’ün hikayesi ise 1974 yılında başlıyor. Volkswagen, 1960’lara “Think Small (Küçük Düşün)” sloganıyla çıkardığı, Bettle modeliyle damga vurdu. Araç dünyanın dört bir yanında satış rekorları kırdı. Volkswagen, Bettle’dan farklı olarak önden motorlu ve çekişli bir araç üretmeye karar vermesiyle 40 yıllık macera başladı. Biz de bu yolculukta Volkswagen Golf’ün yakıt tüketimini, teknik özelliklerini, donanımını ve fiyatlarını inceledik.

Gulf Stream’den Volkswagen Golf’e (1974-1983)

İsmini, Meksika Körfezi’nden başlayarak Kuzey Avrupa kıyılarına ulaşan Körfez Akıntısı Gulf Stream’den alan Golf, adına yakışır bir şekilde kendi segmentine birçok konuda öncülük yapan ikonik bir model. Giorgetoo Giugiaro tarafından tasarlanan Golf, dönemin yuvarlak hat trendinin aksine daha keskin hatlarla tasarlanarak piyasaya sunuluyor ve 1970’lerdeki kriz ortamı nedeniyle ekonomik bir seçenek olmayı öncelik haline getiriyor. Yine de buna rağmen sportif çizgisinden ödün vermiyor. Su soğutmalı ve önden çekişli Golf’ler, 5 kapılı olarak tasarlanan cabrio modelinin dışında GTI ve Sedan versiyonu olan Jetta ile çıkış yapıyor.
 

Volkswagen Golf 2: Teknolojik devrim (1983-1991)

Golf 2’nin çizgileri, ağabeyiyle neredeyse aynı kalıyor. Alman devi Volkswagen, şapkasındaki tavşanı, donanımdaki yeniliklerle çıkarmaya karar veriyor. Kompakt sınıf olarak adlandırılan Golf 2’de, ilk defa klasmanındaki araçlardan farklı olarak, ABS fren sistemi kullanılıyor. Ayrıca Golf 2’de, iç mekandaki parçalar daha kaliteli hale getiriliyor. Dünya çapında 6 milyon satan Golf 2’nin, GTI seçeneğinde 1.8 litrelik benzinli motorla performans artışı sağlanıyor.
 

Volkswagen Golf’e güvenin (1991-1997)

Volkswagen Golf, 3. jenerasyonuyla 1991 yılında otomobil tutkunlarının karşısına çıkıyor. Golf, sürekli üst üste ekleyerek ilerleyen çizgisini o günlerden beri sürdürüyor. Eski tasarım ve donanım özelliklerini her zaman ileriye taşımak isteyen Volkswagen, güvenlik ve yakıt tasarrufu ön plana çıkıyor. Golf 3’de, dizel motorla birlikte neredeyse bütün araç içini kaplayan hava yastıkları bulunuyor. 1991 yılında kompakt sınıf otomobillerde pek karşımıza çıkmayan, station vagon model Golf üretiliyor.
 

Volkswagen Golf 4: Efsane Kasa (1997-2003)

Volkswagen, 1997 yılında Golf 4’ü tanıtıyor. Araç, Hartmut Warkuß’un başında olduğu bir ekip tarafından tasarlanıyor. Yeni tasarımı ile büyük beğeni toplayan araç, Türkiye’de “efsane” olarak anılıyor. Bunu hak etmediğini söylemek yersiz olacaktır. Çünkü aynı segmentteki araçların opsiyon olarak sunduğu bir çok özelliği, standart olarak sunması her zaman bir adım önde olmasının en büyük kanıtı. Golf 4’te ESC ve Xenon far gibi özellikler öne çıkıyor. Model, 6 yılda yaklaşık 5 milyon satıyor. Araç o kadar çok beğeniliyor ki, platformu Audi A3 ve Seat Leon gibi Volkswagen Grubu’nun diğer modellerinde de kullanılıyor. Günümüzde eski bir model olmasına rağmen, sokaklarda Volkswagen 2000 modelini hala görmeniz mümkün.
 

Volkswagen Golf 5: En az satan (2003-2008)

Çizgi olarak sürekli daha agresif bir hal alan Golf, serinin 5. aracında daha keskin çizgiler kullanarak imajını pekiştiriyor. Volkswagen ilk kez BlueMotion teknolojisini açıklıyor ve yakıt tasarrufundaki iddiasını pekiştiriyor. BlueMotion dışında Golf ile beraber, çok beğenilen çift kavramalı otomatik vites olan DSG teknolojisi geliyor. Ayrıca günümüzde Volkswagen araçlarının neredeyse tamamında bulunan TSI motoru da, Golf 5 ile beraber geliyor. Güvenlik yönündeki iddiası ile tanınan Golf 5, Avrupa’nın en önemli güvenlik testi olan EuroNCAP’ten tam puan alıyor. Tüm bu yönlerine rağmen 3.27 milyonluk satış rakamı ile şaşırtıcı bir biçimde en az satan Golf modeli oluyor.
 

Volkswagen Golf 6: Kısa sürdü ama güzeldi (2008-2012)

İtalyan tasarımcı Walter De Silva tarafından tasarlanan araç, sadece 4 yıl piyasada kalıyor. Tasarım olarak neredeyse Golf 5’in aynısı olan araçta, teknolojik olarak yenilikler öne çıkıyor. Golf serisinde bir ilk olarak, Start-Stop ve park asistanı gibi sistemler sunuluyor. Araç, 2009’da yılın otomobili seçiliyor.
 

Volkswagen Golf 7: (2012 - Halen)

Golf 7’ye kadar üretilen modeller yaklaşık olarak 30 milyon civarında satış rakamına ulaşıyor. Volkswagen Golf serisinin 7. üyesi, 2012 yılında Paris Auto Show’da tanıtılıyor. Biliyoruz, otomobil severler Golf 8’i merakla bekliyor. Ancak Volkswagen, Golf 7’den vazgeçeceğe benzemiyor. Volkswagen Golf 2015 ve Golf 2016 modellerine göre Volkswagen Golf 2017’nin ufak makyaj farkları bulunuyor.

 
VW fabrikasında tedarikçiler ile yaptığı toplantıda resmi açıklamaya göre 2019 Haziran ayında fabrika üretime başlayacak denildi. 2020 de gelir diyorum bence.

 
Golf 8 bu yıl sonunda gelse,  highline dsg 250.000 tl bandında olsa (tahminen fiyat böyle olur) bu fiyatlara otomobil alacak var mı acaba merak ediyorum.

 
Yıl sonunda mpi bir miktar yardımda bulunursa ben alırım sahsen

 
Golf'e 250000 vermek. Orta gelir düzeyine sahip insanların almayı düşünebileceği, orta sınıf bir araç için; geçinmede zorlanarak (aylık 2000 TL ayırdığımızı düşünürsek, hatta faizden vs. den muaf) yaklaşık 11 yıllık emeği C segment bir arabaya yatırmak. Kahkahalık!

 
bugün 250 bine golf 7

seneye bu zamanlar golf 8 e muhtemelen 350 bin sayacak ilk arkadaş !! memur/işçi/öğrenci/öğretmen/ emekli her ne olursa olsun  gitsin evinin salonuna VERGİ LEVHASI assın . (beyan kısmında  aracın yarı bedeli  175 bin lira vergi  taahkuk ettirilmiştir yazısı !! misafir eş dostun gözü vergi görsün )

nice esnafın vergi levhasında yıl sonu ZARAR yazarken (ödenecek vergi yokken)  vergi dairelerinde adı geçer bu golf 8 sahibi düz vatandaşın ...

bildiğin halk arabası al  vergi rekortmeni ol  ??

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

177.000 TL’ye Fiat Egea satılırsa Golf 7 de 220.000 TL’ye satılır. 2014 senesinde 75.000 TL’ye satılıyordu highline ve o zaman paramız şimdi olduğundan çok daha değerliydi. Yani biz o zaman da çok büyük paralar verdik arabalara. Golf’ün fiyatı artarken diğer marka ve modellerin fiyatları yerinde durmuyor. Ülker çikolatalı gofret bile %130 zamlandı. Fiyatı artan Golf değil, fakirleşen biziz maalesef.

 

Geri
Üst Alt