Jump to content

Recommended Posts

Ya gorende 116d ucup kaciyor zannedicek ha ahahahahhaha.Stock golften farki oldugunu dusunmuyorum.1.2tsi denemesinden iki aracinda gideri az cok belli

 

Simdi bmw 1 serisi olur 170hplik,110hp dizel golfe binince derim araba gitmiyordur eyv. Ama 116d den tdi golfe gecip araba gitmiyor diyorsan senin hislerinde sorum var demektir :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Haklısınız 
Yerden göğe kadar.
TDI DSG bir performans aracı değildir. 
Bu forumda yazılmış:
 2.868 konuda
Ve
80.862 iletide  
Bu veya benzeri bir ileti veya benzer sonuca varacağınız bir çıkarıma varmak mümkün değildir. 
Tıpkı M3 alan birisinin pazar gezintisi için emekli modunda 70 km/s hızla kullanmak ve yakıt ekonomisi beklentisiyle alması aynı mantıkla olabilir. 
Olabildiğince basit ifade edeyim...
Bunu iddia eden ilk sizsiniz.
Elinden oyuncağı alınmış cocuklar gibi ...
Kızgınlığınız devam ediyor...
Bunun suçlusu Golf alanlar veya Golf değil 
Yüksek olasılıkla şu afilli estoril mavi BMW nizi elinizden alıp beyaz ve dikkat çekmekten uzak Golf veren Babanız.
 
 

Arabamı elimden alan yok :) golf bulunsun diye aldık yorumumu yazdım. Herseferinde size noluyosa çook değerli hocam.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@alya Merhaba Alya Hocam;

öncelikle Yenii Aracınız hayırlı olsun. Ben de Bir Dizel DSG VW Golf kullanıcısıyım. Söylemek istedikleriniz ile beklentileriniz arasında bir bağ kurmaya çalışıyorum.

söylemeye çalıştıklarınız ile yazdıklarınız biraz karmaşa yaratsa da Golf Dizel Dsg Mükemmel bir uyum ve eko-performans olduğunu rahatlıkla ifade etmek isterim.Daha önceden kullanmış olduğunuz aracın da dizel otomatik olduğunu dile getirmiştiniz yanlış hatırlamıyorsam. Lakin arasında ki farkı ciddi olarak belirtirseniz sizlere o konularda dha teknik ve detaylı yardımcı olmaya çalışabiliriz. Burası Golf araçlara dair her şeyin dostana ve aile ortamında bulabileceğiniz ender yerlerden biridir. Nacizene fikrim aracınızı bu olumsuz ve yüksek beklentiniz dışında en azından 1 hafatlık bir zamanda keyifle kullanmanızdır. Teşekkür ediyorum saygılar.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
On 14.01.2017 at 21:13, alya yazdı:

Bmw 1.16 d joy kullanıcısıydım, babamın ısrarıyla geçen hafta golf 1.6 TDI DSG Highline tam dolu paketinden aldık. Bu markanın yabancısıyım, otomatik vites olmasına rağmen vites geçişlerinde ses duyuyorum bu normal mi? Gaza bastığımda araba toparlanamıyor bi de auto hold tuşu var ki evlere şenlik. Bmwden farklı ön sensörü var fakat kamerası hem kötü hem çıkarken ses çıkarıyor :) Babam dahil insanların bu kadar tutkunu olduğu golfun yüzeysel olarak tutkunu olunacak özelliklerini söyleyebilir misiniz?

https://www.donanimhaber.com/otomobil-teknolojileri/haberleri/Yeni-BMW-1-Serisi-kamuflajli-olarak-goruntulendi.htm

 

1 serisinin ''yeni'' jenerasyonu bazı konularda Golf ile kıyaslanarak üretilmesi, son cümlenizin cevabı olabilir. Golf bu aşamalardan 2010/2011 yıllarında geçti buraya dikkat. Sınıfının 40 yıllık referans aracı. Bavyera gocunmamış da biz yerin dibine sokmuşuz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Arada 1 beygir fark olan dizel 1 serisi ve golfe bakıyorum, 0-100 verisinde fark 0.2 sn ki vw'de fabrika verisinden iyi çıktığı çok örnek var, aynı olma ihtimali yüksek, kalite dersek yalıtım 1 serisinde yok, malzemede yine golf önde, arka yaşam alanı denen şey de 1 serisinde yok.

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=27589

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=29875

 

benzinli versiyonlara bakıyorum, BMW'de zaten küçük hacim yok yani mevcut 1.0 tsi ve eski 1.2 tsi motorun zaten bmw rakibi yok sizce belki bir anlam ifade etmez ama bence geniş motor gamı iyi bir şeydir. BMW'nin eski 116i yani şimdiki 118i modeline rakip araçlar 1.4 tsi motor olan araçlar, BMW'nin 136 beygirlik aracına rakip olan 125'lik motor 11 beygir fark ile 0-100'de 0.4 sn fark yiyor 125'lik golfün torku 200 nm, 118i'nin torku ise 220 nm; şimdi iş burada karışıyor atmosferik gibi lineer giden 1.4 125 motor BMW'den geri kalıyor evet ama bunun donatılmış ağa babası da yine bmw ile aynı klasmana giremiyor 1.4 150'lik motor 0-100'de 118'den 0.5 sn daha hızlı ve torku 250 nm. 118'i geçen 150'lik golfe yine BMW'de rakip yok 120i desek artık 2 litre eski versiyonu desek 250 tork ve 7.2 sn haliyle o da 150'liğin rakibi değil.

 

  Yani sözün özü bu araçlar dizelde birbiriyle rakip oluyor, benzinli motorları aynı skalada bile olmuyor, yakın olanlarında da fark konusunda bir sayı doğurusu çizsek ve ortada bmw olsa BMW'den 11 beygir güçsüzü arasında fark 0.4 sn, 14 beygir güçlüsü arasında fark 0.5 sn... sadece şunu sorayım kalkışta arkadan itiş avantajıyla giden bmw için bu değerler neden 0.5 sn'lik kısımda daha aleyhe olmuş, 0.4-0.3 de olabilirdi, zira 0-100 için kalkış avantajı var. 

 

  Netice golf yeri geldiğinde biraz sportif yeri geldiğinde aile işi bir araç multifonksiyon diyelim herhangi birini tümüyle yansıtmıyor zaten, ancak bmw aile aracı değil, sportiflik desek o güç ile sanmam ki veriler de öyle diyor, tek olayı arkadan itiş ve yolun içinde hissettiren konforsuzluğu ve rüzgarla birleştiren yalıtımsızlığı... dersiniz ki ben sportiflik seviyorum anlarım, ama siz golf sportif değil diye eleştiriyorsunuz, balıkların maraton koşmasını beklemek kadar gerçekçi bir beklenti golfün tümüyle sportif oluşu beklentisi... 

İzlemenizi öneririm.

https://youtu.be/3VwgvIqXg3A

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...