2024 model Yeni ( makyajlı ) T-Cross aldık


aracınız çok güzel hocam lakin crossover veya SUV(yerden yüksek) alıp spor yay takıp alçaltmak bana hiç mantıklı gelmiyor. her ne kadar bunlar offroad aracı olamasada tasarımın amacını bozuyor bence bu basık görüntü, MPV,HB,Sedan araçlara yakışıyor fakat sizin aracınız gibi amacı yerden yükseklik olan araca pek hoş durmayabilir. tabi zevkler ve renkler farklı.



Teşekkürler, haklısınız ama, bu yükseklikte bir süspansiyonun 3 - 4 cm alçalmasının abzürt bir görüntü oluşturacağını sanmıyorum.

Şu anki yüksekliği ile, araçta bir sorun varmış gibi duruyor sanki.






Resim1.png
 

ÖTV indirimli aldığımız için Tiguan ve T-Roc limit dışı kaldı.

Biraz da aceleye geldi, 10 - 15 gün içinde satın alınması gerekiyordu, illa vw olsun deyince de elde T-Cross ve Taigo seçeneği vardı bayide,

Taigo yu hiç beğenmedik, ne olduğu belli değil.

Mecburen T Cross tercih ettik.

Passat ı da satışa çıkardık ama, Kayınçonun istediği fiyata ( 2 milyon ) biraz zor gider. Gidene kadar Passat ' ı da kullanmaya devam ediyoruz .



.
T-roc style fiyatı limiti geçmesi halinde ek 80 bin lira vs harici alarak bayiler hallediyordu diye biliyorum, Şubatta öyleydi, Martta değiştiyse bilemiyorum. Neyse alınan alınmıştır malın kötüsü olmaz, makyajlı da dış tasarım daha güzel olmuş far stoplarda ayrı güzellik katmış.
 
Bu süreci yaşamış biri olarak bence şimdilik masraf yapmayın. Bir süre bekleyin, bakın araç içinize zamanla sinerse devam, sinmezse ona göre bakın.

Babam nesilden nesile diyeyim çok sayıda golf kullanmış biri. 1.6 tdi comfort 7 - 1.4 tsi 7.5 highline - 1.0 tsi 7.5 comfortline araçları oldu. Sonrasında suv isteği üzerine 1.0 motor iyi gidiyor az yakıyor diye 1.0 Skoda Kamiq aldık. Hatta şerit takip ve acc takma düşüncesinde idik. Bu yüzden cam değiştirmemek için premium paket araçta ısrar ettik. Sonrasında ne izolasyon ne kalite ne tüketim golf’ü bulamadık. Sonuç çok sürmeden kısa bir kullanım sonucu şu anda 1.0 etsi golf 8 style aytaşı gri.

Golfün kalite hissiyatı, tüketiminin azlığı, izolasyonu gerçekten crossoverlar ile kıyas kabul etmez. Tavsiyem biraz kullanıp güzel bir golf almanız olur. Zaten Passat gibi binek araç kullanan biri için ne yaparsa yapsın suv araçlar yol tutuş konusunda kıyas kabul etmez.

Aracınız güzel, güle güle kullanın. Polodan geçseniz sizi mutlu ederdi, ancak passattan sonra sizi mutlu etmez.
 
Evet Style donanım.

Farlar passat daki bi-xenon led farlardan çok çok daha verimli.

Ama Passat dan inip buna binince attan inip eşeğe binmiş gibi oldum.

Tofaşdan sonra binilirse bayağı bir konforlu gelebilir belki.


R Line passat da olmayan bir çok özellik mevcut ama yine de yoruyor insanı, rahat bir sürüşü yok.


Şerit çizgilerine biraz yaklaşınca sistemin direksiyona müdahale etmesine sinir oldum bir haftadır.

1 hafta sonunda şerit takip asistanını devre dışı bırakmayı ancak becerebildim.

Gösterge altındaki klasik Günlük km yi sıfırlama tuşu bile yok, onu hala becerip bulamadım.

Belli bir yaştan sonra fazla teknoloji iyi gelmiyor insana.

En sevdiğim yönü, 1.0 motor olmasına rağmen, çekişi, gidişi, ara hızlanmaları, frenlemesi çok iyi.

İyi bir şehir içi ve kısa mesafe yolculuk aracı olabilir belki ama kesinlikle 1 saatten uzun yolculuklarda kullanılabilecek bir araç değil.

110 - 120 km/s sonrası devamlı bir tedirginlik hissi veriyor hem sürücüye hem yolcuya.

Bu yaz jantları büyütüp 40 - 45 yanak lastik ve spor yay ile aracı alçaltmayı + 10mm spacer kullanmayı deneyeceğiz.

Yol tutuş tedirginliğini gideremezsek keyif vermez bize bu araç.


.


.
Hayirli olsun hocam ben de 18 spor suspansiyonlu golf 7.5 kullaniyorum gecen hafta puma kiraladim surus hissiyati acisindan benzer tedirginlik yasadim asla bana gore degil
 
Hayırlı olsun hocam. Şehir içi Kullanım için ideal bir seçim
 
Golf 8.5 almanyada 1.5 tsi artik. Bakalim ulkemize bu 1.0 la gelecek mi?
 
Teşekkürler, haklısınız ama, bu yükseklikte bir süspansiyonun 3 - 4 cm alçalmasının abzürt bir görüntü oluşturacağını sanmıyorum.

Şu anki yüksekliği ile, araçta bir sorun varmış gibi duruyor sanki.






Ekli dosyayı görüntüle 74209
Uzun yıllardır yüksek araç kullandığımız için bu araba bana hiç yüksek gelmedi desem yeridir :D
Deneyin en kötü orijinale dönersiniz, bu yay veya coilover takmak garantide bir problem yapar mı acaba.
 
Uzun yıllardır yüksek araç kullandığımız için bu araba bana hiç yüksek gelmedi desem yeridir :D
Deneyin en kötü orijinale dönersiniz, bu yay veya coilover takmak garantide bir problem yapar mı acaba.



En fazla amortisör patlarsa garantiye sokmayabilirler belki.

Ama garantinin bozulup bozulmayacağını hiç önemsemiyoruz açıkçası.


.
 
Dediğiniz gibi tork daha erken kendini gösteriyor, dizel araç dan daha keyifli.

1.0 motordan beklemediğim şaşırtıcı bir çekişi, gidişi ve devirlenmesi var, ara hızlanmalar 1.6 tdi passat dan daha canlı.

Şaşırttı beni bu motor.


Ama 130 - 140 km/s gibi hızlarda bir tedirginlik hissi veriyor. Sanki savrulacakmış devrilecekmiş gibi hissettiriyor. Yola yapışmıyor.

Yüksek olmasından kaynaklı sanırım.

Kayınço Temmuz da Almanya dan izine gelirken 3 veya 3.5 cm Eibach yay ve 10mm spacer getirecek 18 veya 19 inç jant takmayı düşünüyoruz.

Yol tutuş düzelecektir sanırım.



Bu gün yeni paspas siparişlerim geldi ve araca taktım. Halı paspasları hiç kaldırmadan direk üzerine serdim. 2.600 TL

https://www.trendyol.com/magaza/feyza-oto-m-140926?sst=0


Ayrıca ön , tampon, sağ - sol çamurluk , kaput ve farları şeffaf film kaplattım Ziebarth ta yapıldı, 23 000 tl







Ekli dosyayı görüntüle 74136







Ekli dosyayı görüntüle 74137





Ekli dosyayı görüntüle 74138





Ekli dosyayı görüntüle 74139





Ekli dosyayı görüntüle 74140





Ekli dosyayı görüntüle 74141





Ekli dosyayı görüntüle 74142




Ekli dosyayı görüntüle 74143




Ekli dosyayı görüntüle 74144




Ekli dosyayı görüntüle 74145




Ekli dosyayı görüntüle 74146




Ekli dosyayı görüntüle 74147




Ekli dosyayı görüntüle 74148

Hocam bu paspaslardan memnun musunuz. Ben de aracıma almayı düşünüyorum. Arkada ve önde her yeri kaplıyor mu bu ürün. Orjinal kaucuk paspas kullanıyorum ama yine de paspas altında kalan yerlere toz toprak girebiliyor. Bu ürün sanki daha temiz tutar gibi geldi bana. Sizde durum nasıl?
 
Hayırlı olsun aracınız. Gerçekten görsel olarak çok hoşuma giden ama maalesef VW kalitesinin çok törpülenmiş hali bu araçlar. Makyajdan sonra arka stoplarını her yolda gördüğümde ne kadar güzel duruyor dediğim bir araç. Passattan sonra tabi ki güvensiz ve kalitesiz gelmesi normal ama bence aracınıza spor yay taktıktan sonra daha keyifli hale gelecektir diye düşünüyorum. Kazasız belasız sürüşler :)
 
ÖTV indirimli aldığımız için Tiguan ve T-Roc limit dışı kaldı.

Biraz da aceleye geldi, 10 - 15 gün içinde satın alınması gerekiyordu, illa vw olsun deyince de elde T-Cross ve Taigo seçeneği vardı bayide,

Taigo yu hiç beğenmedik, ne olduğu belli değil.

Mecburen T Cross tercih ettik.

Passat ı da satışa çıkardık ama, Kayınçonun istediği fiyata ( 2 milyon ) biraz zor gider. Gidene kadar Passat ' ı da kullanmaya devam ediyoruz .



.
Kritik bir soru sorayım??

Tcrossu ötv muafiyetli aldığınızı belirtmişsiniz

Her seyin başı sağlık... gecmis olsun. Allah şifa versin.

Eğer ötv li şekilde bir araç alacak olsanız ? Bu tcrossun yanından yakınından geçip almayı düşünürmüydünüz ??

1.770 style tcross a helal edilir mi ?
 
Son düzenleme:
Kritik bir soru sorayım??

Tcrossu ötv muafiyetli aldığınızı belirtmişsiniz

Her seyin başı sağlık... gecmis olsun. Allah şifa versin.

Eğer ötv li şekilde bir araç alacak olsanız ? Bu tcrossun yanından yakınından geçip almayı düşünürmüydünüz ??

1.770 style tcross a helal edilir mi ?


Teşekkürler.

Kesinlikle düşünmezdim tabi ki. Hatta VW ' in önünden bile geçmezdim.

Vw bayilerindeki ukalalık, alıyorsan al - almıyorsan bekleme yapma edası, Mercedes - BMW bayilerinde bile yok.

T Cross ' un benim gözümdeki normal ederi 800 - 900 arası olabilir en fazla.

Gerisi VW amblemine ödenen gereksiz paradır.


.
 

Teşekkürler.

Kesinlikle düşünmezdim tabi ki. Hatta VW ' in önünden bile geçmezdim.

Vw bayilerindeki ukalalık, alıyorsan al - almıyorsan bekleme yapma edası, Mercedes - BMW bayilerinde bile yok.

T Cross ' un benim gözümdeki normal ederi 800 - 900 arası olabilir en fazla.

Gerisi VW amblemine ödenen gereksiz paradır.


.
bu konuya katılıyorum, geçenlerde Porsche bayiisini gezmek için gitmiştim arkadaşlar yardımcı olmak istemişlerdi güler yüzlülerdi çok hoşuma gitmişti , VW gidiyosun sanki dünyanın en premium aracı gibi bi tripler bi ukalalık olabiliyor , sadece servis kısmındaki arkadaşlar çok kibardı ama satış tarafındakilerin iş şeklini hiç beğenmedim şahsen. O kadar inceliyorum aracı kimse gelip yardımcı olmaya çalışmıyor.
 

Geri
Üst Alt