2024 model Yeni ( makyajlı ) T-Cross aldık


Bu sanki 2018 motoru gibi. Ruhsatta muhtemelen harf dizisi mevcuttur.




Kullanılan hava filtresi DLAA motor ile aynı olduğuna göre DLAA motor ' un 85 kw lık versiyonu sanırım.

Diğer 85 kw motorların hava filtreleri farklı çıkıyor çünkü.


.
 

bu yazılım ile tork daha erken geliyor ve daha uzun süre kalıyor sabit şekilde. Yani kısaca kullanılabilirliği daha keyiflidir. Remap imkanı açılsa 1.0 tsi da potansiyel mevcut.
 
bu yazılım ile tork daha erken geliyor ve daha uzun süre kalıyor sabit şekilde. Yani kısaca kullanılabilirliği daha keyiflidir. Remap imkanı açılsa 1.0 tsi da potansiyel mevcut.


Dediğiniz gibi tork daha erken kendini gösteriyor, dizel araç dan daha keyifli.

1.0 motordan beklemediğim şaşırtıcı bir çekişi, gidişi ve devirlenmesi var, ara hızlanmalar 1.6 tdi passat dan daha canlı.

Şaşırttı beni bu motor.


Ama 130 - 140 km/s gibi hızlarda bir tedirginlik hissi veriyor. Sanki savrulacakmış devrilecekmiş gibi hissettiriyor. Yola yapışmıyor.

Yüksek olmasından kaynaklı sanırım.

Kayınço Temmuz da Almanya dan izine gelirken 3 veya 3.5 cm Eibach yay ve 10mm spacer getirecek 18 veya 19 inç jant takmayı düşünüyoruz.

Yol tutuş düzelecektir sanırım.



Bu gün yeni paspas siparişlerim geldi ve araca taktım. Halı paspasları hiç kaldırmadan direk üzerine serdim. 2.600 TL

https://www.trendyol.com/magaza/feyza-oto-m-140926?sst=0


Ayrıca ön , tampon, sağ - sol çamurluk , kaput ve farları şeffaf film kaplattım Ziebarth ta yapıldı, 23 000 tl







1.png







2.png





3.png





4.png





5.png





6.png





7.png




8.png




9.png




10.png




11.png




12.png




13.png
 
Araç style donanım sanırım.

Fabrikasyon İQ light ön farlar nasıl ? (Aydınlatma performansı vsvsvs)
 
Araç style donanım sanırım.

Fabrikasyon İQ light ön farlar nasıl ? (Aydınlatma performansı vsvsvs)


Evet Style donanım.

Farlar passat daki bi-xenon led farlardan çok çok daha verimli.

Ama Passat dan inip buna binince attan inip eşeğe binmiş gibi oldum.

Tofaşdan sonra binilirse bayağı bir konforlu gelebilir belki.


R Line passat da olmayan bir çok özellik mevcut ama yine de yoruyor insanı, rahat bir sürüşü yok.


Şerit çizgilerine biraz yaklaşınca sistemin direksiyona müdahale etmesine sinir oldum bir haftadır.

1 hafta sonunda şerit takip asistanını devre dışı bırakmayı ancak becerebildim.

Gösterge altındaki klasik Günlük km yi sıfırlama tuşu bile yok, onu hala becerip bulamadım.

Belli bir yaştan sonra fazla teknoloji iyi gelmiyor insana.

En sevdiğim yönü, 1.0 motor olmasına rağmen, çekişi, gidişi, ara hızlanmaları, frenlemesi çok iyi.

İyi bir şehir içi ve kısa mesafe yolculuk aracı olabilir belki ama kesinlikle 1 saatten uzun yolculuklarda kullanılabilecek bir araç değil.

110 - 120 km/s sonrası devamlı bir tedirginlik hissi veriyor hem sürücüye hem yolcuya.

Bu yaz jantları büyütüp 40 - 45 yanak lastik ve spor yay ile aracı alçaltmayı + 10mm spacer kullanmayı deneyeceğiz.

Yol tutuş tedirginliğini gideremezsek keyif vermez bize bu araç.


.


.
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
aracınız çok güzel hocam lakin crossover veya SUV(yerden yüksek) alıp spor yay takıp alçaltmak bana hiç mantıklı gelmiyor. her ne kadar bunlar offroad aracı olamasada tasarımın amacını bozuyor bence bu basık görüntü, MPV,HB,Sedan araçlara yakışıyor fakat sizin aracınız gibi amacı yerden yükseklik olan araca pek hoş durmayabilir. tabi zevkler ve renkler farklı.
 
Yay + spacer+ büyük jant görsel olarak aracı daha iyi konuma getirecektir. Yol tutuşta artar . Sadece konfor kaybı olacak. Passat ile asla mukayese edilemez , golfün bile rakibi olamaz bence :) aracınız hayırlı olsun
 
Evet Style donanım.

Farlar passat daki bi-xenon led farlardan çok çok daha verimli.

Ama Passat dan inip buna binince attan inip eşeğe binmiş gibi oldum.

Tofaşdan sonra binilirse bayağı bir konforlu gelebilir belki.


R Line passat da olmayan bir çok özellik mevcut ama yine de yoruyor insanı, rahat bir sürüşü yok.


Şerit çizgilerine biraz yaklaşınca sistemin direksiyona müdahale etmesine sinir oldum bir haftadır.

1 hafta sonunda şerit takip asistanını devre dışı bırakmayı ancak becerebildim.

Gösterge altındaki klasik Günlük km yi sıfırlama tuşu bile yok, onu hala becerip bulamadım.

Belli bir yaştan sonra fazla teknoloji iyi gelmiyor insana.

En sevdiğim yönü, 1.0 motor olmasına rağmen, çekişi, gidişi, ara hızlanmaları, frenlemesi çok iyi.

İyi bir şehir içi ve kısa mesafe yolculuk aracı olabilir belki ama kesinlikle 1 saatten uzun yolculuklarda kullanılabilecek bir araç değil.

110 - 120 km/s sonrası devamlı bir tedirginlik hissi veriyor hem sürücüye hem yolcuya.

Bu yaz jantları büyütüp 40 - 45 yanak lastik ve spor yay ile aracı alçaltmayı + 10mm spacer kullanmayı deneyeceğiz.

Yol tutuş tedirginliğini gideremezsek keyif vermez bize bu araç.


.


.

Ziebartta yapılan folyunun tipi ve micron değerini biliyor musunuz, bir de garanti kaç yıl veriyorlardı?

Gösterge altında ki trip sıfırlamayı mı diyorsunuz? Sizin ekran panelinde de Sürüş bilgileri kısmından ilgili satırın biridir. İsmi şu an aklıma gelmiyor.
 
Ziebartta yapılan folyunun tipi ve micron değerini biliyor musunuz, bir de garanti kaç yıl veriyorlardı?

Gösterge altında ki trip sıfırlamayı mı diyorsunuz? Sizin ekran panelinde de Sürüş bilgileri kısmından ilgili satırın biridir. İsmi şu an aklıma gelmiyor.




ZİEBART Z-TECH HYBRID BOYA KORUMA FİLMİ - 165 MİKRON - GARANTİ 30 AY

Evet Trip sıfırlamayı diyorum.

Ekran panelini - multimedyayı vs kurcalayıp duruyorum işte, fırsat buldukça Kullanma kılavuzunu okumaya çalışıyorum, o da maşallah meydan larus ansiklopedisi kadar kalın




kılavuz1.png
 
Öncelikle hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Passat dan sonra neden t cross. Dediğiniz gibi attan inip eşeğe binmişsiniz. Tiguan düşünmedinizmi...
Motor, şanzıman, kalite, konfor, iç mekan genişliği olarak passattan sonra sizi üzmezdi. Tabi passat konfor ve kalitesinin bi tık altında tiguan...
 
Makyajlı hali ile daha güzel oldu T-Cross. Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun
 
Öncelikle hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Passat dan sonra neden t cross. Dediğiniz gibi attan inip eşeğe binmişsiniz. Tiguan düşünmedinizmi...
Motor, şanzıman, kalite, konfor, iç mekan genişliği olarak passattan sonra sizi üzmezdi. Tabi passat konfor ve kalitesinin bi tık altında tiguan...



ÖTV indirimli aldığımız için Tiguan ve T-Roc limit dışı kaldı.

Biraz da aceleye geldi, 10 - 15 gün içinde satın alınması gerekiyordu, illa vw olsun deyince de elde T-Cross ve Taigo seçeneği vardı bayide,

Taigo yu hiç beğenmedik, ne olduğu belli değil.

Mecburen T Cross tercih ettik.

Passat ı da satışa çıkardık ama, Kayınçonun istediği fiyata ( 2 milyon ) biraz zor gider. Gidene kadar Passat ' ı da kullanmaya devam ediyoruz .



.
 
Son düzenleme:

Kazasız belasız kullanın, ruhsatta motor tipi ne olarak geçiyor? DLAA motor mu?


Motor kodu ile motor tipi farklı şeyler mi acaba ?

Ekran panelinde ve kullanma kılavuzunda motor kodu DUSA yazıyor



1.png




2.png
 

Geri
Üst Alt