Golf 8 aracımı degiştirmek istiyorum


Wireless car play sos sorunundan dolayı servisler kapattıyor ilk gelen araçları, yeni siparişli araçlardan kapalı geliyor, ama onun da çözümü var OBD eleven ile 2 dakika da açılıyor. Ayrıca son yazılım ile gelen araçlarda kablosuz android auto da OBD eleven ile açılıyor.
Adaptif hız sabitleyici her pakette standart olarak geliyor.
Belki teklifte ki araca özeldir, akustik ön cam ne yazık ki opsiyon olarak geliyor, TPMS den eminim , sadece esp ile ölçülen TPMS sistemi var.
T-Roc da da açılabilir mi ? Açılabilirse kodlaması nedir ?
 

Golf'den sıkılırsam Passat Variant'a geçerdim. Bu kişisel görüşüm.
Golf'den A3'e de geçmek istemem, daha başta Golf yerine A3 tabiki tercih edilirdi. Ancak alınmış malı tutma taraftarıyım bu zamanda. Ben bu konseptten sıkıldığınızı düşündüm hatchbacke bir mola verebilirsiniz heyecan için.
 
@forzaGilles

Yani gece gece 2-3 lafda ben edeyim

Aynı paralara (920/970)
Rline 1,5 golf / advance 1.5 a3 varken



Sarı sitede bi 50 bin makas olusmus anca?

Ben rline golfü alırdım diyene

Niyekii ??? Diye sormak lazım
A srisi 1 serisi ve A3 arasindan R line Golfu alan ben olarak cevap veriyorum. 2 nesil Golf bindim (5-6) Elimden cok arac gecti. Uzun donem kiralik A3 sedan bindim. G30 binerken bakima verince 1 serisi istege bagli denemek icin aldim vs vs.
Hic ama hic biri (40.yil 2016 F30 4 sene bindim onu da belirteyim) Golf un kullanisliligi ergonomisini veremiyor. Icine oturdun mu hersey dogru yerde. Kapi gozunden siseyi alirken digerleri gibi savas vermiyorsun gibi.Kalite olarakta hic asagi kalir yani yok. Her kesime hitap eden yegane aractir bence.
 
@Asiatic

Eskiden bu forumda anketörler vardı
Zevklide olurdu

Anket olsa

1 milyona Rline golf8 mi
1,1 milyona advance a3 mü

Aradaki 100 bini ne yapar eder denklestirir

A3 ü alırım diyecek kitle bu forumda
%83 çıkar benim tahminim.

Anket acılsa görebilirdik aslında?
 
@Asiatic

Eskiden bu forumda anketörler vardı
Zevklide olurdu

Anket olsa

1 milyona Rline golf8 mi
1,1 milyona advance a3 mü

Aradaki 100 bini ne yapar eder denklestirir

A3 ü alırım diyecek kitle bu forumda
%83 çıkar benim tahminim.

Anket acılsa görebilirdik aslında?
Aldıktan sonraki maliyetlerede bakmak lazım bakım - sigorta vs gibi sizce golfe mi bakmak kolaydır a3 e mi ? Mesela bmw 1 serisi öperler adamı serviste
 
Oncelikle merhaba herkese golf 8 life paket sahibiyim gectigimiz yılın ekim ayından beri ,ozaman arabayı alırken vw grubuna cok hakim degildim ve araba kıtlıgı derken life paket tercih ettim fakat sonrasında birazcık pişman oldum. Oncelikle aracımdan genel olarak memnunun fakat bazı donanım eksiklikleri canımı sıkıyor bu yuzden aracı degiştirmek istiyorum birikmiş bi param varken. Size sorum şu sizce golf 8 den devam edip r line 1.5 e geçmek mi mantıklı,evet r line cok yakısıklı ama genel olarak aynı araba, fark verip aynı arabanın yuksek motorlusuna binmek deger mi yoksa audi a3 diger secenek fakat bununda ne yalan soyliyim kokpitini cok begenemedim golfun ambiyans aydınlatmalı kokpiti bence daha göze hitap ediyor ,audi biraz sade kalmıs gibi geliyor gözüme ama premium segment bir araç sizin fikirleriniz nedir? bu arada mini cooper elektrikli içinde sıraya yazıldım fakat o araçda fiyat belirsizligi var 3. Alternatifde o
Yapacağınız seçimlerden en iyisi A3.Hem tasarım olarak çok hoş bir araba,iç dizaynı gayet hoş ve çekici,özellikle 18'' SLine jantları ve Misano kırmızısı ile türünün en yakışıklısı diyebilirim.Ayrıca S3 ile birlikte gelen krom kaplamalar vs. çok hoş duruyor,isterseniz yaptırırsınız.A3 diğerlerine göre daha pahalı olsa da,ne de olsa Audi.
 
@Asiatic

Eskiden bu forumda anketörler vardı
Zevklide olurdu

Anket olsa

1 milyona Rline golf8 mi
1,1 milyona advance a3 mü

Aradaki 100 bini ne yapar eder denklestirir

A3 ü alırım diyecek kitle bu forumda
%83 çıkar benim tahminim.

Anket acılsa görebilirdik aslında?
Ben A3 sline'ı alırken Golf 8 rline aynı paraydı, donanım olarak A3 daha fazla olduğu için A3'ü tercih ettim. Sonuçta her iki araçta hemen hemen aynı araçlar, Audi'nin iç ve dış tasarımı daha iyi duruyor.
 
Ben A3 sline'ı alırken Golf 8 rline aynı paraydı, donanım olarak A3 daha fazla olduğu için A3'ü tercih ettim. Sonuçta her iki araçta hemen hemen aynı araçlar, Audi'nin iç ve dış tasarımı daha iyi duruyor.
Hemde Aynı paraysa o zaman
Gözü kapalı a3 alınırmış (alınmış zaten )

Gözü kapalı a3


Gözleri açınca 3 kere a3 (bence)
 
Ben A3 sline'ı alırken Golf 8 rline aynı paraydı, donanım olarak A3 daha fazla olduğu için A3'ü tercih ettim. Sonuçta her iki araçta hemen hemen aynı araçlar, Audi'nin iç ve dış tasarımı daha iyi duruyor.
Muhtemelen 1.0 motor Sline ile 1.5 Etsi ayni paraydi. Aksi mumkun degil. Sirf motor icin burada R Line 1.5 etsi tercih sebebi sayilabilir.
Ben kaliteli arabalar bindim, acik soyleyeyim A3 u Golften kaliteli bulmuyorum. Testlerde zaten plastik malzemesi yol sesi vs cok elestirildi.
A3 u Golfe tercih eden bence marka algisindan dolayi tercih ediyordur.
Bunun yaninda zenginlik ibaresi sayildigindan kapida borc isteyenler pesinden geliyor :) Yeni kasadaki hele o Lambo dan kopya havalandirma izgaralarini sevemedim. Direksiyon ise 10 senedir ayni.
Binen gule gule binsin, ama beni kimse eger buralardaysak Golfun yerine A3 binerken gormeyecek :) Ergonomisine hastayim, kapi gozune bile sise koyarken hissediliyor. A3 teki o ucube kapi koluna ayar oldum :))
 
Muhtemelen 1.0 motor Sline ile 1.5 Etsi ayni paraydi. Aksi mumkun degil. Sirf motor icin burada R Line 1.5 etsi tercih sebebi sayilabilir.
Ben kaliteli arabalar bindim, acik soyleyeyim A3 u Golften kaliteli bulmuyorum. Testlerde zaten plastik malzemesi yol sesi vs cok elestirildi.
A3 u Golfe tercih eden bence marka algisindan dolayi tercih ediyordur.
Bunun yaninda zenginlik ibaresi sayildigindan kapida borc isteyenler pesinden geliyor :) Yeni kasadaki hele o Lambo dan kopya havalandirma izgaralarini sevemedim. Direksiyon ise 10 senedir ayni.
Binen gule gule binsin, ama beni kimse eger buralardaysak Golfun yerine A3 binerken gormeyecek :) Ergonomisine hastayim, kapi gozune bile sise koyarken hissediliyor. A3 teki o ucube kapi koluna ayar oldum :))
Yanlış bilgi verme istersen, ben hangi paraya ne aldığımı çok iyi biliyorum, hatta alırken Golf için de teklif aldım.
Ben aracı Temmuz 2021 'de 70 bin tl 18 ay 0 faiz, 398 bin tl ye aldım 1.0 sline paket , o sırada 1.0 Rline Golf'e 397 bin tl fiyat verdiler hatta Rline 1.5 Golf'e 423 bin tl dendi. Golf'ün donanım paketi beni cezbetmedi, araçta otomatik frenleme , şerit takip , adaptif hız sabitleyici, otomatik park ve büyük multimedya ekranı gibi donanımlar yoktu, almak istesen opsiyonlu araç bulmak daha da zor. Golf'ün artıları ısıtmalı koltuk ve kör nokta idi , aracım hep kapalı otoparkta bulunduğu için ısıtmalı koltuk istemedim, zaten sıcağı seven biri değilim, kör noktayı da 3 ay önce dışarıda taktırdım . Ayrıca iç tasarım tamamen kişinin zevkine göre değişir , ama eski bir Golf 7 kullanıcısı olarak Golf 8 hoşuma gitmedi.
Ayrıca yol sesinde A3 ile Golf arasında fark yok, yakın arkadaşım da yeni Golf 8 rline da var ben bir fark hissetmedim, Golf 'ün bana göre eksileri küçük ve yavaş multimedya ekranı, kapı tutacağının eski Golf 6 ya benzetilmesi ve kullanışsız olması, çocuk kilidinin elektronik olmaması, bagajının A3 le aynı olmasına rağmen biçiminden dolayı bazı eşyaların sığmayışı, ön kaput için amortisör olmaması, arka koltukların A3 gibi 3 farklı biçimde ayrı ayrı katlanamaması, ön kapıların üzerinde ekstra fitil olmaması( ilerleyen zamanlarda kapıların esnemesinden trim sesleri çoğalıyor) özellikle rline koltukların yan desteklerinin dar olması , bu da kilolu insanların rahat edememesine neden oluyor ve son olarak en büyük eksiği Golf 7 ve 7.5 tasarımından daha kötü bir dış tasarıma sahip olması.
Benim hava atma isteğim olsa gidip A3 almam , A3 ile hava atan varsa kesin maldır. Hava atmak istesem gider porsche taycan alırım ki alabilecek duruma sahibim ama arabaya o kadar para vermek yerine yatırım yapmayı tercih ederim. Zaten A3 'ü alma nedenim elimdeki araba değerini çok kaybettiği için 2-3 sene değerini koruyacak bir araca binmek istedim, amacım çok pahalı olmayan ama menzili yüksek olan elektrikli bir araca geçmek (vw id4 - id 6 gibi).
 
Yanlış bilgi verme istersen, ben hangi paraya ne aldığımı çok iyi biliyorum, hatta alırken Golf için de teklif aldım.
Ben aracı Temmuz 2021 'de 70 bin tl 18 ay 0 faiz, 398 bin tl ye aldım 1.0 sline paket , o sırada 1.0 Rline Golf'e 397 bin tl fiyat verdiler hatta Rline 1.5 Golf'e 423 bin tl dendi. Golf'ün donanım paketi beni cezbetmedi, araçta otomatik frenleme , şerit takip , adaptif hız sabitleyici, otomatik park ve büyük multimedya ekranı gibi donanımlar yoktu, almak istesen opsiyonlu araç bulmak daha da zor. Golf'ün artıları ısıtmalı koltuk ve kör nokta idi , aracım hep kapalı otoparkta bulunduğu için ısıtmalı koltuk istemedim, zaten sıcağı seven biri değilim, kör noktayı da 3 ay önce dışarıda taktırdım . Ayrıca iç tasarım tamamen kişinin zevkine göre değişir , ama eski bir Golf 7 kullanıcısı olarak Golf 8 hoşuma gitmedi.
Ayrıca yol sesinde A3 ile Golf arasında fark yok, yakın arkadaşım da yeni Golf 8 rline da var ben bir fark hissetmedim, Golf 'ün bana göre eksileri küçük ve yavaş multimedya ekranı, kapı tutacağının eski Golf 6 ya benzetilmesi ve kullanışsız olması, çocuk kilidinin elektronik olmaması, bagajının A3 le aynı olmasına rağmen biçiminden dolayı bazı eşyaların sığmayışı, ön kaput için amortisör olmaması, arka koltukların A3 gibi 3 farklı biçimde ayrı ayrı katlanamaması, ön kapıların üzerinde ekstra fitil olmaması( ilerleyen zamanlarda kapıların esnemesinden trim sesleri çoğalıyor) özellikle rline koltukların yan desteklerinin dar olması , bu da kilolu insanların rahat edememesine neden oluyor ve son olarak en büyük eksiği Golf 7 ve 7.5 tasarımından daha kötü bir dış tasarıma sahip olması.
Benim hava atma isteğim olsa gidip A3 almam , A3 ile hava atan varsa kesin maldır. Hava atmak istesem gider porsche taycan alırım ki alabilecek duruma sahibim ama arabaya o kadar para vermek yerine yatırım yapmayı tercih ederim. Zaten A3 'ü alma nedenim elimdeki araba değerini çok kaybettiği için 2-3 sene değerini koruyacak bir araca binmek istedim, amacım çok pahalı olmayan ama menzili yüksek olan elektrikli bir araca geçmek (vw id4 - id 6 gibi).
A5 için ne düşünüyorsunuz?
 
Yanlış bilgi verme istersen, ben hangi paraya ne aldığımı çok iyi biliyorum, hatta alırken Golf için de teklif aldım.
Ben aracı Temmuz 2021 'de 70 bin tl 18 ay 0 faiz, 398 bin tl ye aldım 1.0 sline paket , o sırada 1.0 Rline Golf'e 397 bin tl fiyat verdiler hatta Rline 1.5 Golf'e 423 bin tl dendi. Golf'ün donanım paketi beni cezbetmedi, araçta otomatik frenleme , şerit takip , adaptif hız sabitleyici, otomatik park ve büyük multimedya ekranı gibi donanımlar yoktu, almak istesen opsiyonlu araç bulmak daha da zor. Golf'ün artıları ısıtmalı koltuk ve kör nokta idi , aracım hep kapalı otoparkta bulunduğu için ısıtmalı koltuk istemedim, zaten sıcağı seven biri değilim, kör noktayı da 3 ay önce dışarıda taktırdım . Ayrıca iç tasarım tamamen kişinin zevkine göre değişir , ama eski bir Golf 7 kullanıcısı olarak Golf 8 hoşuma gitmedi.
Ayrıca yol sesinde A3 ile Golf arasında fark yok, yakın arkadaşım da yeni Golf 8 rline da var ben bir fark hissetmedim, Golf 'ün bana göre eksileri küçük ve yavaş multimedya ekranı, kapı tutacağının eski Golf 6 ya benzetilmesi ve kullanışsız olması, çocuk kilidinin elektronik olmaması, bagajının A3 le aynı olmasına rağmen biçiminden dolayı bazı eşyaların sığmayışı, ön kaput için amortisör olmaması, arka koltukların A3 gibi 3 farklı biçimde ayrı ayrı katlanamaması, ön kapıların üzerinde ekstra fitil olmaması( ilerleyen zamanlarda kapıların esnemesinden trim sesleri çoğalıyor) özellikle rline koltukların yan desteklerinin dar olması , bu da kilolu insanların rahat edememesine neden oluyor ve son olarak en büyük eksiği Golf 7 ve 7.5 tasarımından daha kötü bir dış tasarıma sahip olması.
Benim hava atma isteğim olsa gidip A3 almam , A3 ile hava atan varsa kesin maldır. Hava atmak istesem gider porsche taycan alırım ki alabilecek duruma sahibim ama arabaya o kadar para vermek yerine yatırım yapmayı tercih ederim. Zaten A3 'ü alma nedenim elimdeki araba değerini çok kaybettiği için 2-3 sene değerini koruyacak bir araca binmek istedim, amacım çok pahalı olmayan ama menzili yüksek olan elektrikli bir araca geçmek (vw id4 - id 6 gibi).
Yanlis bilgi vermisim .
Cezbetmemesi normal fiyat farki vardi epey :)
A3 un bana sessiz arac oldugunu kimse iddia etmesin, 1 yil kiralikti bende. Kapi gozelrine bile su alip koyarken sanayide ustanin bukmesi gibi olan kapi koluna takiliyorsun. Ozellikle sedanlar sirket arabasi genelde. 2 nesil Golf bindim , son aracim G30 kasa Special Edition du. Dedigim gibi 40.yol F30 da bindim. Iddia ediyorum ve tecrube ettim bu sinifta en kullanisli araba Golftur.
Sana hava attin demedik atanlar var, marka algisi, halbuki az suslu Vw. Bilen biliyor..
 

Yanlis bilgi vermisim .
Cezbetmemesi normal fiyat farki vardi epey :)
A3 un bana sessiz arac oldugunu kimse iddia etmesin, 1 yil kiralikti bende. Kapi gozelrine bile su alip koyarken sanayide ustanin bukmesi gibi olan kapi koluna takiliyorsun. Ozellikle sedanlar sirket arabasi genelde. 2 nesil Golf bindim , son aracim G30 kasa Special Edition du. Dedigim gibi 40.yol F30 da bindim. Iddia ediyorum ve tecrube ettim bu sinifta en kullanisli araba Golftur.
Sana hava attin demedik atanlar var, marka algisi, halbuki az suslu Vw. Bilen biliyor..
A3'ün 16" jant dynamic versiyonu oldukça sessiz, spor süspansiyonlu versiyonu süspansiyon titreşimden dolayı daha sesli. Benim hem 2014 golf'üm hem de 2015 model 1.6 tdi A3 8v'm vardı ve yalıtım olarak Golf'den çok daha iyi idi. Babam da 2017 model A4 1.4 dynamic paket ve 2019 model 1.0 A3 8V dynamic var ve yalıtımları oldukça iyi, daha öncesinde 2013 model cla200 amg sonrasında 2014 c180 faschinate paket arabaları oldu (bu araçların km lerinin yarısını ben yaptım) , a4 ve a3 'ün yalıtımı mercedes'ler den çok daha iyi idi. Zaten ilk çıkan cla 'lar bence mercedes'in en kötü araçları, ne konforu , ne de yalıtımı iyiydi.
 
Son düzenleme:

Geri
Üst Alt