Stage 1 Yazılım


Aracımı 2020 eylül ayında satın aldım üzerinde stage 1 yazılım mevcut. Ekstrsa olarak orjinal egzoz sistemi üzerine son susturucudan bi delik daha açılarak çift çıkış elde edilmiş. Aracın stok halini sahip olmadna önceden bir çok kez kullanmıştım resmen uçurum fark var diyebilirim. Motor çıkışından 350 tork tekerden 320 tork alınacak şekilde dyno verisi mevcut HP olarak top speed yaptırmadım bilerek tahminim 140 hp civarlarında. Ankara'da 2cr ya da rsa tuning e önerebilirim.
 

Aracımı 2020 eylül ayında satın aldım üzerinde stage 1 yazılım mevcut. Ekstrsa olarak orjinal egzoz sistemi üzerine son susturucudan bi delik daha açılarak çift çıkış elde edilmiş. Aracın stok halini sahip olmadna önceden bir çok kez kullanmıştım resmen uçurum fark var diyebilirim. Motor çıkışından 350 tork tekerden 320 tork alınacak şekilde dyno verisi mevcut HP olarak top speed yaptırmadım bilerek tahminim 140 hp civarlarında. Ankara'da 2cr ya da rsa tuning e önerebilirim.
Aracınızın motoru nedir hocam?
 
CLH 105 HP euro 5 motor. 2014 ekim ortası Highline hocam.
 
2020 golf 1.5 TSİ dsg bende yaptırmayı düşünüyorum 17 binde araç sizce yaptırsam mı ?
 
CLH 105 HP euro 5 motor. 2014 ekim ortası Highline hocam.
Sanırım imzanızda araç yazıyor o yüzden bu şekilde tanıttınız, ben mobilden girdiğim için imzanızı görememiştim benzinli mi acaba diye düşünmüştüm hocam, ama sorun yok anladım şuan
 
Cok hakim olmadığım ve bilimsel deliller sunamayacagim bir husus, 250 nm York tan sonrasi dsg yi üzer, hatta dsg sorunlarını azaltmak için mühendislik kullanılarak torklar 250 de sınırlandırıldi vs. Şeyler okuyup duyuyoruz. Yazılımli makinalar 250 torku muhakkak geçiyordur. Peki dsg bu durumlara ne diyor? Dsg üst limiti varmı? Yazılım motoru, motorda aktarma organlarını etkiliyor bunu biliyorum. Dsg ile ne kadar beygir ve torka çıkılmalı?
 
Sanırım imzanızda araç yazıyor o yüzden bu şekilde tanıttınız, ben mobilden girdiğim için imzanızı görememiştim benzinli mi acaba diye düşünmüştüm hocam, ama sorun yok anladım şuan
yok hocam 1.6 tdi aracım
 
@OKAN7716 Hocam aracınız şuan kaç binde yüksek km olunca önerilmiyor benim araç 100 binde yazılıma uygun olduğunu düşünüyorum sizinki ile karşılaştırmak istedim.
hocam 91.000 KM yeni girdi aracım. 85.xxx almıştım aracı üzerinde stage 1 yazılım (EGR-DPF üzerinde duruyor iptal değil) ve orjinal egzoz sistemi üzerine çift çıkışlı (GTD difizör) mevcuttu. Fakat yağ bakımlarına ne olursa olsun özen gösterirseniz aracın motor sağlığı açısından olumlu olacaktır. Kendim Fazla KM yapmadığım için senelik 5-6 bin KM bandında motul 81000 x-clean+ ile yağ değişimimi yapıyorum.
 
Son düzenleme:
Küçük motorlarda yazılım uzun vadede çok masraf açacaktır. (1.0-1.2) motorlar özellikle. 2.0 motora gelene kadar yazılım yerine araç değişmeyi gözden geçirin derim :) hem saf güç alırsınız hem de keyif. 2.0 geldikten sonra yazılım düşünülebilir.
 


Geri
Üst Alt