Jump to content

Golf 7 Kullanıcısının T-Roc Deneyimi


Recommended Posts

Herkese Merhaba,

Yakın bir tanıdığıma piyasayı bilmediği için yardımcı olmak için ÖTV muafiyetli araç alım sürecine girmiştim. Marka & model belirlenmesi, araç bulunması ve satın alım süreçlerini yürüterek işlemleri tamamladım. Ben de bu süreci pek bilmiyordum, araştıra araştıra nihayete erdirmiş oldum. Araç belirlenme sürecinde forumda açtığım konuya da aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. 

http://www.golftutkusu.com/topic/15170-engelli-muafiyetli-araç-tavsiyesi-ve-araç-alım-süreci-hk/?tab=comments#comment-292794

Yaklaşık 2 haftalık yoğun bir araştırma sürecinden sonra ÖTV muafiyetli alınabilecek araçları belirlerken ,alacak kişi SUV istemesi dolayısı ile, T-roc, Grandland X, Qashqai gibi seçenekler arasında kararsız kalınmıştı. Benim kafamda T-roc olduğu için 10 günlük sıkı bir araştırma sürecimin ardından inisiyatif alarak ( ÖTV muafiyetli bulmak çok çok zor oldu çünkü kur artışından dolayı yeni gelecek araçların girmeme riski veya gelecek araçların galericiler tarafından stoklanmasından dolayı araç bulunamaması vs) bulabildiğim T-roc'a kaparo yatırdım ve aracı bayramdan önce opsiyonladım. Aracı alacak kişinin de T-roc'a karar vermesinin ardından 2021 model Sürüş Asistanı Plus paketli 1.5 TSI ACT 150 BG DSG kırmızı renkli bir T-roc satın aldık. 

T-roc'u yaklaşık 700 km kadar uzun yolda kullanma fırsatım oldu. Şahsi aracım 2015 model Comfortline Golf 7 olduğu için ona göre değerlendirmemi yaparak kişisel düşüncelerimi paylaşacağım. Forumda son zamanlarda Golf 7- Golf 8 karşılaştırmaları veya bir jantın yakışıp yakışmadığı gibi basit bir konuda bile anlamsız çekişmeler oluyor, bunlara hiç gerek yok. Hoşunuza gitmeyen bir yorum var ise bunu gurur meselesi haline getirip üslubu bozuk paylaşımlar yapmayalım, beğenmişsiniz almışsınızdır kimsenin ne dediği sizi pek ilgilendirmemeli diye düşünüyorum.   

T-Roc Tasarım

Tasarım çizgileri genel olarak VW'nin 2012 yılında Golf ve Up! ile başlayıp 2019' a kadar sürdürdüğü agresif tasarım çizgilerine sahip. Aracın konsepti ilk olarak 2014 Cenevre'de sergilenmiş, her ne kadar ülkemize geç gelse de 2017'den beri satışta olan bir model. Dış görünüş olarak ben çok çok beğendim. B-C segmenti arasında kalan bir aracın boyutlarına rağmen dıştaki gölge oyunları ve çamurluk kabartmaları ile araca güçlü bir karakter kazandırılmış. Arka tampondaki işlevsel olmayan ve çift egzoz çıkışı izlenimi yaratan bölgeler hariç beğenmediğim bir yeri olmadı. 

c48b0bdf-e9a8-46e1-bfd0-47aa9be5c3f3.thumb.jpg.a137b13368c03c3a28d3cd42e87456f0.jpg

T-Roc İç Mekan

 Golf'ten inen biri olarak orta konsolun tasarımını, sürücünün erişmesi gerektiği butonların konumlarını pek yadırgamadım. Fakat cam açma tuşlarının ve orta konsoldaki bardaklığın konumunu biraz geride buldum.Bunlar basit detaylar ama Golf'te ki yerleşim daha başarılıydı. Bagajı 2 kademeli ayarlanıyor ama 2 kademe arası fark Golf'teki kadar az değil.  Alt kademede bagaj eşiği fazla olmasına rağmen Golf'ten çok daha kullanışlı bir hacim sağlanıyor. 

Bu araç için polonun yükseği tabirini çok fazla duydum ama bence Golf'ün yükseği daha doğru bir benzetme olur. Zaten araç MQB A1 platformuna sahip olması bile Polo'dan daha çok Golf'e yakın olduğunu gösteriyor.  Boyum 184 cm, normal sürüş pozisyonuma ayarlarken arkadakini rahatsız ederim diye çekiniyordum ama arkamdaki 174 boyundaki bir kişi şikayetçi olmadan 10 saat yolculuk yaptı. Fakat ben arkada oturduğumda Golf'teki kadar rahat değildim. 180 cm ve üzeri kişiler için arka koltuklarda gerek diz gerekse baş mesafesi açısından Golf'ün daha iyi olacağını tahmin ediyorum.

Koltuklar deri görünümlü beyaz şeritler ve beyaz alt renkli delikli orta döşeme ile çok şık gözüküyor. Koltuk hissiyatı Golf'e göre daha yumuşak geldi bana, yanal destekleri ise Golf Comfortline kadar başarılı değil, Midline Plus yanal desteklere daha yakın (eğer kilolu biriyseniz bu sizin için daha avantajlı olur).

Malzeme kalitesi olarak Golf ön konsoldan dolayı öne çıkıyor, T-roc'ta kapı içlerindeki kumaş döşeme hariç yumuşak bir yer yok. Orta konsolun sert plastikten olması aracın en çok eleştirilen yönlerinin başında geliyor. İç mekan aydınlatmalarının tamamı led ve Golf'e göre daha fazla ( orta konsoldaki cep, kapı içlerindeki cepler, ayak, dış ayna altı, kapı tutacakları, kapı içindeki uzun şeritler vs)  iç mekan aydınlatmalarına sahip. Piyano siyahı yerine füme bir dekor kullanmaları benim hoşuma gitti fakat segmenti ve rakipleri dolayısı ile iç mekan biraz daha canlı olabilirdi. 

901c9014-e17f-485b-934d-155cabbdccfb.thumb.jpg.70bc6de5ca59bcc7e83fa729dda0696f.jpg

T-Roc Sürüş

Sürüş için çok fazla yorum yapmayacağım, hızlı araç kullanan birisi değilim. Genel olarak yumuşak bir sürüş hissiyatı bıraktı bende . DSG ve 1.5 TSI ACT işini iyi yapıyor, dik yokuşları zevkle tırmandık. T-roc Sport modu keyifli olsa da segmenti dolayısı ile Golf performanslı sürüşlerde öne çıkıyor.

T-Roc Donanım

2015 Comforline+ Konfor paketli Golf kullanan birisi olarak bu aracın Sürüş Destek Paketi Plus ile gelen ekstra donanımlarına kesinlikle bayıldım. Aydınlatması tatmin edici led farları Light Asist ile birleşince yol çalışması dolayısı ile açılmış keskin virajlı dağ yolunda zifiri karanlıktaki sürüşümüzü eziyet olmaktan çıkardı. Karşıdan gelen aracı çok hızlı bir şekilde algılayarak uzun fardan kısa fara geçen light asist benim için bağımlılık yapacak bir donanım. Radarlarla dolu şehirler arası yolculuklarda ACC kararlı bir şekilde çalışıyor, fakat line asist'i pek faydalı bulmadım.  Kör nokta Golf'te çok aradığım faydalı bir özellik ve işini güzel yapıyor. Traffic Jam Assist ve Emergency Assist'i ise deneme fırsatımız olmadı fakat faydası tartışılmaz bence. 

Bunların haricindeki donanımlardan, konuyu uzatmamak için, bahsetmeye gerek duymuyorum. 

Alır Mıyım ? 

Bu kısımda değerlendirmemi yukarıdaki aracın kazasız & boyasız, düşük km, 2. el ve 310.000 TL bandındaki bir örneği üzerinden vereceğim. 

5f0e5d46-9136-45a0-bd98-a50e9f238bef.jpg.f603967d9676e277292f3ac9b56dbcac.jpg

-Golf 7'den Sonra Alır Mıyım ? 

Bu sorunun cevabı Golf'ü neden değiştireceğime bağlı.

*Eğer evli çocuksuz veya tek çocuklu isem, araç evin ortak aracı olacaksa Golf yerine alırım. Tek kişiyken Golf'ün bagajı yetse de 2 veya daha fazla kişi olunca yetersiz kalacaktır. Çevremden gördüğüm kadarı ile kadınlar SUV araç kullanmayı daha çok tercih ediyorlar ve boyutları dolayısı ile T-roc kullanımı zor bir araç değil.

*Bekarsam ve mevcut aracımı model yükseltmek için değiştiriyorsam daha düşük bütçe ile 7.5 Highline alırım. 

*Eğer evli tek veya iki çocuklu isem, aracı evde tek ben kullanacaksam almam. Aynı paraya 2020 model ( eski kasa) 1.5 TSI Led farlı Comfortline paket Tiguan alırım.

-Golf 7'den Sonra T-roc ve Golf-8 Arasında Kalır Mıyım ? 

Kesinlikle kalmam. Golf-8 beni heyecanlandırmayan bir araç, tasarımını falan beğenmiyorum.Golf-8'i sabaha kadar eleştirebilirim ama konuyu uzatmaya gerek yok, sadece 2 seçeneğim varsa T-roc'u tereddütsüz tercih ederim.  

-Golf 7'den Sonra T-roc ve Passat Arasında Kalır Mıyım ? 

Kesinlikle kalmam. Eğer passat bu karşılaştırmaya giriyorsa hacim ihtiyacından dolayı giriyordur. Passat'ın iç hacmine ihtiyaç duyan birisi için T-roc yetersiz kalır.

-Sürüş Asistan Paketsiz T-roc Alır Mıyım ?

Sonradan özellikler açılabiliyor mu bilmiyorum ama ben bu paket sayesinde bu araca ısındım. Asistan Paketsiz almam. 

Golf 7'den Sonra Sıfır T-roc Alır Mıyım ?

Cazip bir kredi kampanyası veya indirim yok ise almam. Eğer 2.el araç seçme konusunda kendime güvenmeyen, evli çocuksuz veya tek çocuklu biri olsaydım tereddütte kalır yüksek ihtimalle alırdım. 

Sonuç

Satın almamızın üzerinden 3 saat geçtikten sonra otoparkta beklerken yanımızda bir araç durup memnun musunuz ben de almayı düşünüyorum diye sorması veya benzin alırken öndeki aracın sürücüsünün araç ile ilgili soru sorması bende T-roc'un merak edilen fakat insanların çok fazla bilgi sahibi olmadığı bir araç olduğu izlenimini uyandırdı. SUV segmentindeki yükselen talep dolayısı ile Golf'ten sonra geçilebilecek bir araç olabilir mi diye düşünenler olur diye kişisel düşüncelerimi paylaştım. Bir sorunuz var ise sorabilirsiniz. 

Not: Düşüncelerimi unutmamak için uzun bir yolculuktan sonra yorgun bir şekilde yazdım düşüncelerimi. İmla hataları veya cümle düşüklükleri için kusura bakmayın. İlk fırsatta düzelteceğim. 

tarihinde forlife tarafından düzenlendi
Kysr038, HSolak, Skyline ve 36 diğer bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş


Güzel anlatim icin tesekkürler

T-roc 2019'da baslayan araba kitligina kadar piyasada tutunamadi, acikcasi yoklukta gitti

Bu arabanin 3 handikapi var bizim ülkemizde, ayrica dogus oto'nun aptalligi

1. Motor: 1.5 motor fiyati yukari cekiyor, Avrupada 1.0 tsi 110 ps ile satiliyor ve bu kasaya gayet yeterli

2. Donanim: Sadece Highline ile satiliyor, comfort+sürüs+konfor+isik paketli uygun fiyatla piyasayi süpürüdü

3.Ic mekan: 350 bin lira ver, heryer sert plastik, bire bir Polo!!!

Sonuc: Dogus oto bu arabayi 1.0 tsi+comfortline ve sürüs+konfor paketlerle uygun fiyata getirseydi hersey cok farkli olurdu, ozaman ic mekan göze batmazdi

tarihinde krym tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Ellerinize saglik guzel bilgilendirme paylasimi olmus ustadim

Benim kafam karisti evli cocuklu cocuksuz ihtimallerde ben evli degilim ama cocuk var benim durum ne olur şaka şaka

İmkanim olsa direk yapistirir alirdim t roc ben beğeniyorum hemideee gipkirmiziyi :)

Hayırlı olsun arkadasiniza da

Srkng5 ve AliAkg bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Barselona'da füme siyah tavan r-line bir troc R  görmüştük eşimle. Aşık olmuştuk. 19 jantlar vardı. 4 egzoz çıkışı.. Bambaşka bir dünyaydı. R tabiki ülkemize hiç gelmemiştir eminim. Ama o arabayı unutamıyorum. Ben de kırmızı cam tavansız aynı donanıma sahip troc ile golf 8 life arasında kalmıştım. Tercihimi yeniden yana oldu..

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Çocuklu, 4 kişilik aile için uygun olduğunu düşünmüyorum zira iç hacmi golften geniş değil ayrıca bagaj vurgusu yapılmış ama golften çok da büyük olduğunu düşünmüyorum arada çok olsa 60 litre oynuyor, bu almaya değecek bir hacım farkı değil bence. Polonun altyapısı kullanılarak yapılmış, kalite olarak polodan bile geride kaldığını düşündüğüm araç. 

 

Servetkarakeci bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@forlife hocam detaylı paylaşımınız için teşekkürler. 

Kendi adıma konuşacak olursam (tek çocuklu)  golfün bagajı bana yeterli oluyor. İleri de yetmez ise de passat veya tiguan bakarım vw de. Malzeme kalitesi olarak t-roc golfün gerisinde bence de.
 

yüksek araçta da (suv) güvensizlik hissediyorum. Gerçi golf de aman aman güven vermiyor performanslı kullanımda. Her şeyden biraz var golfte ama hiç bişey tam değil. Bu yüzden belki de tutkunuyuz golfün. :)


 

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

17 saat önce, forlife yazdı:

Herkese Merhaba,

Yakın bir tanıdığıma piyasayı bilmediği için yardımcı olmak adına ÖTV muafiyetli araç alım sürecine girmiştim. Marka & model belirlenmesi, araç bulunması ve satın alım süreçlerini yürüterek işlemleri tamamladım. Ben de bu süreci pek bilmiyordum, araştıra araştıra nihayete erdirmiş oldum. Araç belirlenme sürecinde forumda açtığım konuya da aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. 

Yaklaşık 2 haftalık yoğun bir araştırma sürecinden sonra ÖTV muafiyetli alınabilecek araçları belirlerken alacak kişi SUV istemesi dolayısı ile T-roc, Grandland X, Qashqai gibi seçenekler arasında kararsız kalınmıştı. Benim kafamda T-roc olduğu için 10 günlük sıkı bir araştırma sürecimin ardından inisiyatif alarak ( ÖTV muafiyetli bulmak çok çok zor oldu çünkü kur artışından dolayı yeni gelecek araçların girmeme riski veya gelecek araçların galericiler tarafından stoklanmasından dolayı araç bulunamaması vs) bulabildiğim T-roc'a kaparo yatırarak aracı bayramdan önce opsiyonladım. Aracı alacak kişinin de T-roc'a karar vermesinin ardından 2021 model Sürüş Asistanı Plus paketli 1.5 TSI ACT 150 BG DSG kırmızı renkli bir T-roc satın aldık. 

T-roc'u yaklaşık 700 km kadar uzun yolda kullanma fırsatım oldu. Şahsi aracım 2015 model comfortline Golf 7 olduğu için ona göre değerlendirmemi yaparak kişisel düşüncelerimi paylaşacağım. Forumda son zamanlarda Golf 7- Golf 8 karşılaştırmaları veya bir jantın yakışıp yakışmadığı gibi basit bir konuda bile anlamsız çekişmeler oluyor, bunlara hiç gerek yok. Hoşunuza gitmeyen bir yorum var ise bunu gurur meselesi haline getirip üslubu bozuk paylaşımlar yapmayalım, beğenmişsiniz almışsınızdır kimsenin ne dediği sizi pek ilgilendirmemeli diye düşünüyorum.   

T-Roc Tasarım

Tasarım çizgileri genel olarak VW'nin 2012 yılında Golf ve Up! ile başlayıp 2019' a kadar sürdürdüğü agresif tasarım çizgilerine sahip. Aracın konsepti ilk olarak 2014 Cenevre'de sergilenmiş, her ne kadar ülkemize geç gelse de 2017'den beri satışta olan bir model. Dış görünüş olarak ben çok çok beğendim, B-C segmenti arasında kalan bir araç için mevcut boyutlara rağmen dıştaki gölge oyunları ve çamurluk kabartmaları ile araca güçlü bir karakter kazandırmış. Arka tampondaki işlevsel olmayan, çift egzoz çıkışı izlenimi yaratan bölgeler hariç beğenmediğim bir yeri olmadı. 

c48b0bdf-e9a8-46e1-bfd0-47aa9be5c3f3.thumb.jpg.a137b13368c03c3a28d3cd42e87456f0.jpg

T-Roc İç Mekan

İç tasarım olarak Golf'ten inen biri olarak orta konsolun tasarımını, sürücünün erişmesi gerektiği butonların konumlandırmalarını pek yadırgamadım. Fakat cam açma tuşlarının ve orta konsoldaki bardaklığın konumunu biraz geride buldum basit detaylar ama Golf'te ki yerleşim daha başarılıydı. Bagajı 2 kademeli ayarlanıyor ama 2 kademe arası fark Golf'teki kadar az değil.  Alt kademede bagaj eşiği fazla olmasına rağmen Golf'ten çok daha kullanışlı bir hacim sağlanıyor. 

Bu araç için polonun yükseği tabirini çok fazla duydum ama bence Golf'ün yükseği daha doğru bir benzetme olur. Zaten araç MQB A1 platformuna sahip olması bile polodan daha çok golf'e yakın olduğunu gösteriyor.  Boyum 184 cm, normal sürüş pozisyonuma ayarlarken arkadakini rahatsız ederim diye çekiniyordum ama arkamdaki 174 boyundaki bir kişi şikayetçi olmadan 10 saat yolculuk yaptı. Fakat ben arkada oturduğumda Golf'teki kadar rahat değildim. 180 cm ve üzeri kişiler için arka koltuklarda gerek diz gerekse baş mesafesi açısından Golf'ün daha iyi olacağını tahmin ediyorum.

Koltuklar deri görünümlü beyaz şeritler ve beyaz alt renkli delikli orta döşeme ile çok şık gözüküyor. Koltuk hissiyatı Golf'e göre daha yumuşak geldi bana, yanal destekleri ise Golf Comfortline kadar başarılı değil, Midline Plus yanal desteklere daha yakın (eğer kilolu biriyseniz bu sizin için daha avantajlı olur).

Malzeme kalitesi olarak Golf ön konsoldan dolayı öne çıkıyor, T-roc'ta kapı içlerindeki kumaş döşeme hariç yumuşak bir yer yok. Orta konsolun sert plastikten olması aracın en çok eleştirilen yönlerinin başında geliyor. İç mekan aydınlatmalarının tamamı led ve Golf'e göre daha fazla ( orta konsoldaki cep, kapı içlerindeki cepler, ayak, dış ayna altı, kapı tutacakları, kapı içindeki uzun şeritler vs)  iç mekan aydınlatmalarına sahip. Piyano siyahı yerine füme bir dekor kullanmaları benim hoşuma gitti fakat segmenti ve rakipleri dolayısı ile iç mekan biraz daha canlı olabilirdi. 

901c9014-e17f-485b-934d-155cabbdccfb.thumb.jpg.70bc6de5ca59bcc7e83fa729dda0696f.jpg

T-Roc Sürüş

Sürüş için çok fazla yorum yapmayacağım, hızlı araç kullanan birisi değilim. Genel olarak yumuşak bir sürüş hissiyatı bıraktı bende . DSG ve 1.5 TSI ACT işini iyi yapıyor, dik yokuşları zevkle tırmandık. T-roc Sport modu keyifli olsa da segmenti dolayısı ile Golf performanslı sürüşlerde öne çıkıyor.

T-Roc Donanım

2015 Comforline+ Konfor paketli Golf kullanan birisi olarak bu aracın Sürüş Destek Paketi Plus ile gelen ekstra donanımlarına kesinlikle bayıldım. Aydınlatması tatmin edici led farları Light Asist ile birleşince yol çalışması dolayısı ile açılmış keskin virajlı dağ yolunda zifiri karanlıktaki sürüşümüzü eziyet olmaktan çıkardı. Karşıdan gelen aracı çok hızlı bir şekilde algılayarak uzun fardan kısa fara geçen light asist benim için bağımlılık yapacak bir donanım. Radarlarla dolu şehirler arası yolculuklarda ACC kararlı bir şekilde çalışıyor, fakat line asist'i pek faydalı bulmadım.  Kör nokta Golf'te çok aradığım faydalı bir özellik ve işini güzel yapıyor. Traffic Jam Assist ve Emergency Assist'i ise deneme fırsatımız olmadı fakat faydası tartışılmaz bence. 

Bunların haricindeki donanımlardan, konuyu uzatmamak için, bahsetmeye gerek duymuyorum. 

Alır Mıyım ? 

Bu kısımda değerlendirmemi yukarıdaki aracın kazasız & boyasız, düşük km, 2. el ve 310.000 TL bandındaki bir örneği üzerinden vereceğim. 

5f0e5d46-9136-45a0-bd98-a50e9f238bef.jpg.f603967d9676e277292f3ac9b56dbcac.jpg

-Golf 7'den Sonra Alır Mıyım ? 

Bu sorunun cevabı Golf'ü neden değiştireceğime bağlı.

*Eğer evli çocuksuz veya tek çocuklu isem, araç evin ortak aracı olacaksa Golf yerine alırım. Tek kişiyken Golf'ün bagajı yetse de 2 veya daha fazla kişi olunca yetersiz kalacaktır. Çevremden gördüğüm kadarı ile kadınlar SUV araç kullanmayı daha çok tercih ediyorlar ve boyutları dolayısı ile T-roc kullanımı zor bir araç değil.

*Bekarsam ve mevcut aracımı model yükseltmek için değiştiriyorsam daha düşük bütçe ile 7.5 Highline alırım. 

*Eğer evli tek veya iki çocuklu isem, aracı evde tek ben kullanacaksam almam. Aynı paraya 2020 model ( eski kasa) 1.5 TSI Led farlı Comfortline paket Tiguan alırım.

-Golf 7'den Sonra T-roc ve Golf-8 Arasında Kalır Mıyım ? 

Kesinlikle kalmam. Golf-8 beni heyecanlandırmayan bir araç, tasarımını falan beğenmiyorum.Golf-8'i sabaha kadar eleştirebilirim ama konuyu uzatmaya gerek yok, sadece 2 seçeneğim varsa T-roc'u tereddütsüz tercih ederim.  

-Golf 7'den Sonra T-roc ve Passat Arasında Kalır Mıyım ? 

Kesinlikle kalmam. Eğer passat bu karşılaştırmaya giriyorsa hacim ihtiyacından dolayı giriyordur. Passat'ın iç hacmine ihtiyaç duyan birisi için T-roc yetersiz kalır.

-Sürüş Asistan Paketsiz T-roc Alır Mıyım ?

Sonradan özellikler açılabiliyor mu bilmiyorum ama ben bu paket sayesinde bu araca ısındım. Asistan Paketsiz almam. 

Golf 7'den Sonra Sıfır T-roc Alır Mıyım ?

Cazip bir kredi kampanyası veya indirim yok ise almam. Eğer 2.el araç seçme konusunda kendime güvenmeyen, evli çocuksuz veya tek çocuklu biri olsaydım tereddütte kalır yüksek ihtimalle alırdım. 

Sonuç

Satın almamızın üzerinden 3 saat geçtikten sonra otoparkta beklerken yanımızda bir araç durup memnun musunuz ben de almayı düşünüyorum diye sorması veya benzin alırken öndeki aracın sürücüsünün araç ile ilgili soru sorması bende T-roc'un merak edilen fakat insanların çok fazla bilgi sahibi olmadığı bir araç olduğu izlenimini uyandırdı. SUV segmentindeki yükselen talep dolayısı ile Golf'ten sonra geçilebilecek bir araç olabilir mi diye düşünenler olur diye kişisel düşüncelerimi paylaştım. Bir sorunuz var ise sorabilirsiniz. 

Not: Düşüncelerimi unutmamak için uzun bir yolculuktan sonra yorgun bir şekilde yazdım düşüncelerimi. İmla hataları veya cümle düşüklükleri için kusura bakmayın. İlk fırsatta düzelteceğim. 

@forlife hocam elinize sağlık.

Otomobil dergisi almayalı epey bir zaman oldu..

Derginin bu haftaki konuğu T-roc'muş  ve röportaj okuyormuşum gibi hissettim. :)

 

 

forlife ve Mmt0634 bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

8 gün t-roc sahibi oldum geçen ay 

Golf ten sonra bir araba bu kadar mı sallar 3 yaşında oğlum binmek istemedi golfu gösterip onunla gidelim diyordu bir yere gideceğimiz zaman o derece...:)) 

Arac her yeri plastik 3000 km de aldım aracı 3.750 km de verdim fakat inanın aracı  sadece ışıklarda kalkışı mükemmel... 

Yani kasa hafif 1.5 tsi dsg uyumu inanılmaz bir ivmelenme :)) 

bagaj da çok iyi fakat 

lastik basınçlı 34 şekilde aldım öyle de sattım konfor sıfır...

Ben golf le 300 km kadar malatya adiyaman git gel yaparım hiç yorulmam t-roc la inanmaz yoruldum çok yoruyor araç gerçi hiç suv araç kullanmadım belki icinde en iyisi odur fakat açıkçası benim hoşuma gitmedi golf verilip alınmaz...

Bence golf gidecekse aratmayacak tek araç tiguan derim veya yeni tucson  kullanmadım ama izledim kadarıyla yorum yapıyorum...

tarihinde Mmt0634 tarafından düzenlendi
HsyN3455 bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

On 06.06.2021 at 1:52 PM, HsyN3455 yazdı:

Çocuklu, 4 kişilik aile için uygun olduğunu düşünmüyorum zira iç hacmi golften geniş değil ayrıca bagaj vurgusu yapılmış ama golften çok da büyük olduğunu düşünmüyorum arada çok olsa 60 litre oynuyor, bu almaya değecek bir hacım farkı değil bence. Polonun altyapısı kullanılarak yapılmış, kalite olarak polodan bile geride kaldığını düşündüğüm araç. 

 

@HsyN3455 Hocam çocuklu 4 kişilik aile için uygun olduğunu söylemedim aksine 4 kişilik aile sahibi olsam almam diye belirtmişim. Ayrıca bagaj konusunda 60 litre sizin için önemsiz bir fark olsa da orta boy 1 valiz yaklaşık 70 LT.  Son olarak da Polo'nun alt yapısının kullanıldığı ile ilgili teknik bilgiyi bizimle paylaşabilir misiniz, Polo MQB A0 platformu üzerine geliştirilmiş bir araç T-Roc ise ,Ateca ve Karoq'da olduğu gibi, MQB A1 platformuna sahip. Platformları bile farklı iken nasıl aynı alt yapıya sahip oluyorlar ? 

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Servise bakıma gittiğimde troca baktım ve özellikle arka iç hacim kesinlikle hem diz mesafesi hem de genişlik bakımından Golfün gerisinde olduğunu gördüm. Ön konsolu söylemeye gerek yok her yer sert plastik. Yerden yüksek olması, spor görünümü ile gel gel dese de Golf 7 sonrası tatmin edecek bir araç olarak göremedim.  Ateca yı çok daha beğendiğimi söyleyebilirim

tarihinde Akif Nalca tarafından düzenlendi
HsyN3455 bunu beğendi
Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@forlife Hocam Ben siz çocuklu 4 kişilik bir aileye uygundur dediniz demedim. Kendi fikrimi belirttim, üstünüze alınmayın. 60 litre benim için hacim olarak araç değiştirmeye değecek bir seviye değil. Troc un polo altyapısı kullanmasi konusunda yanılmış olabilirim fakat Polo'nun iç dizaynı ve küçüklüğü birebir uygulanmış, markanın troc'u polonun biraz yüksek modeli olarak konumlandırdığı çok açık,kaliteden de keşke bu kadar kısılmasa imiş fakat bu araçlar yurtdışında makul fiyatlara satılmak için üretiliyorlar bizim ülkede 3 kat fiyatla satılıyorlar maalesef.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

polo altyapısı değil ama B sınıfı SUV olarak tasarlanmış bir araç. golfle genişliğini karşılaştırmaya da ben gerek görmedim.

 

zaten bu sınıfta bir araç için çok müşteri var. ilave olarak diğer sınıf araca sahip olanların ilgisini çekmesine gerek yok ki.

son 10 yıldır en çok gelişen sınıf herhalde B SUV. şuanda Troc zaten çoğu rakibinden iyi. fiyat politikası iyi giderse yine çok satar.

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Aynı şekilde karşılaştırma ve araç tercihlerine bakmışız, ancak ben de Qashqai ve Grandland elendikten sonra direk Golf ü tercih ettim, T-Roc un iç hacmi Golf e göre çok klostrofobik geldi ve arkada rahat edemedim hatta giremedim(1.83boy) Passat business olsa alırdım ancak impression beni hiç bir şekilde tatmin edemedi. Bu yüzden Golf'ün güncel tasarımı ve yeni kasa olması sebebiyle Golf tercih ettim. Kazasız sürüşler dilerim

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
 Paylaş

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.



×
×
  • Yeni Oluştur...