Geleceğin Jant'ı bu mudur?


@ogzogz ikinci video yani lastik videosundaki gelişmeyi hep beklemişimdir.Satışı var mı bilmiyorum ama hàlâ da gecikmiş bir ürün olarak bekliyorum.

 
@ogzogz ikinci video yani lastik videosundaki gelişmeyi hep beklemişimdir.Satışı var mı bilmiyorum ama hàlâ da gecikmiş bir ürün olarak bekliyorum.
Uzun zamandır bu çalışmalar var aslında.

Havasız lastikleri günümüzde içi dolu olarak ağır yük işi yapan bazı iş makinelerinde kullanıyorlar.

Ancak kullandığımız araçlara nasıl ne zaman uygun lastik olur bilinmez.

Videoda da göründüğü gibi patlamaması büyük avantaj. 

Bunun yanında ekstra konfor sağlaması da iyi olacaktır. 

 
@CemK Bu eneyebilen jant çıkınca da çeşit sınırlı olur bazı arakadaşlarımız sıkılır :)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Lastik belki de, jant bana yaygınlaşacak bir şey gibi gelmedi.

Teknoloji çok hızlı ilerliyor, yaşarsak 15-20 seneye bunlara hiç ihtiyacımız kalmaz belki. :)

 
@guvenc BEN BÖYLE bişiy yıllar önce düşünmüştüm sarsıntıyı en aza indircek konformu maksimum yapacak bi buluş.En kıs zamanda sahip olabiilriz inşalah

 
su birikintisine hızlıca girdiğimi düşününce o son videodaki lastiğin beni kaldırıp yoldan atacağı duygusu sardı bi an araları boş neticede su ile dolunca o hızda ne olur bilemedim fizikten anlayan arkadaşlar belki daha iyi anlatabilir durumu :)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@CemK bu jantların arge çalışması (michelin) yıllardır var, ama bi türlü standart a oturtulmadı. bir iki eksikliği veya dezavantajı illaki vardır. bakalım seri üretimi olup ta standart hale ne zaman gelecek. fiyat konusu da çok önemli bence.

 
artık çoğu insanın lastiği patlamıyor, ben 17 yıldan beri araç kullanıyorum.  nerdeyse hergün.

1 defa kaldırıma çarptım ve lastik parçalandı, jant yamuldu.

4-5 defa da lastiğe birşey girdi ve havası yavaş yavaş indi.

içinde hava olan lastik "fizibıl" olduğu için bu tip jantlar piyasaya çıkamıyor.

ilk görüntüdeki jantın da birçok riski var, o riskler ortadan kaldırılmadan sadece bir hayal.

 
@emrdmrc Hocam lastik dönüş hızına bağlı olarak o boşluklara belli bi hızdan sonra su almaz ancak başka bi handikap o boşluklardaki destekler sürekli esneme yapacak,soğuğa ve sıcağa maruz kalacak. Muhtemelen en çok bu konular zorluyordur michelin ekibini.

 


Geri
Üst Alt