Jump to content

CemK

Üye
  • İçerik sayısı

    244
  • ÜYELİK TARİHİ

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

103

CemK Hakkında

  • Derece
    İstikrarlı Üye

Bilgiler

  • İsim
    Cem
  • Yaşadığım Yer
    Istanbul

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. CemK

    Apple CarPlay destekleyen Üniteler

    Öyleyse eğer iyi haber 😁 Bilenler teyit ederse memnun oluruz. 8" olan farkli ama heralde?
  2. CemK

    Apple CarPlay destekleyen Üniteler

    @Aliiii Nasil yani!? 5" Teyp'in cercevesi 6.5" Aynı Tip 8 Tuşlu Teyp'e uyuyor mu?
  3. Ürünler Replika mı Orjinal mı ?
  4. CemK

    VCDS YAZILIMLARI

    https://drive.google.com/drive/folders/1K8ipM1p1YzzTpsgseJw76mkVG4jAy6Wo Buraya bıraktım alabilirsiniz. Gördüğüm kadarıyla 19.6.1 olan kabloyla herhangi birşeye gerek kalmadan çalışıyor ama denemedim daha. Password www. ve .com olmadan forumun adına 35 ekleyin Bu arada forumda şöyle bir özellik varmı, bi yeri işaretlemek ve burayı sadece üyeler yada en az şu kadar mesajı olan üyeler görebilir demek?
  5. CemK

    VCDS YAZILIMLARI

    20.4 Yazılım çıktı, nereye yükleyebilirim ?
  6. CemK

    Bir dosya türünü [Flac] bulmak bu kadar mı zor olur !!

    Online servislerde Deezer ve Tidal iyi kalite veriyo...
  7. Ben 5" Bluetooth'suz teyp yerine 5" Bluetooth Olanı taktırdım ve Mikrofon çekildi. Bileşen koruma kaldırıldı ama Bluetooth için özel bişey yapıldımı bilmiyorum. Herşey olması gerektiği gibi çalışıyor, Tuşlar, BT Media, Telefon, Orta MFA Ekran vs herşey çalışıyor.
  8. CemK

    Bir dosya türünü [Flac] bulmak bu kadar mı zor olur !!

    Ben hem Amfi'de hemde Portable Player'da FLAC dinliyorum. Genelde Torrent'den bulup indiririm. Ama istediğiniz her parçayı bulamazsınız. FLAC bilgi vereyim biraz bilmeyenler için Kayıpsız bir codec'dir ve 24Bit'e kadar, 192kHz'e kadar destekler, (384kHz'de var sanırım ama emin değilim) Bu dosya uzuntasında gerçekten farklı müzik dinlemek için Master kayıtlardan oluşturulmuş olması gerekir, zira CD kalitesi sadece 16bit ve 44kHz olduğundan CD'den oluşturulmuş bir FLAC dosyanın çokta bir anlamı yoktur, sadece CD kalitesi verir. MP3 vs gibi çok sıkıştıran müzik dosyaları aslında müzik kalitesinin katilidir çünkü özellikle uç noktalardaki ve müziğin tümünde detayları ciddi bir şekilde kayba uğratır. FLAC, ALAC, WMA, AAC gibi Lossless Codec'ler ile kaydedilmiş müzikleri gerçekten adam akıllı dinlemek için bunları çalabilecek Hi-Fi bir Potable Player yada DAC+Amfi ve ona göre bir hoperlör veya kulaklıkla hakkını verebilirsiniz Ne kadar farklı olduğunu ve ne kadar fazla detay içerdiğini şurdan da anlatayım biraz, 3Dk'lık bir parça 100MB üzerindedir İyi Hi-Fi sistemlerin 2 hoperlörle önünüzde sahne oluşturması gerekir, bunuda bu tip yüksek kalite ve detayda kaydedilmemiş kaynaklardan alamazsınız.
  9. CemK

    Kablo Seçimi

    @aksyn68 Maalesef ben satış yapmiyorum, kendi aracimla ilgileniyorum sadece, extra parca felan olursa cikan yada fazla aldığım onlari satiyorum arada
  10. CemK

    Kablo Seçimi

    Kablo'ların iç yapısı 3 çeşit arladaşlar, çok dandik bir klon almıyorsanız bunlardan biridir. Arkadaşın 6-7 senelik 12.12 kabloyu 19.6.1 yaptım yeniden programlayıp, isteyen tüm arkadaşların eski kablolarını bedelsiz 19.6.1 yapabilirim. Boşuna kablo almanıza gerek yok yada versiyonunu dert etmenize. Es kaza kablonuz bloke olduysa bile %99 normale çeviririm tekrar, arkadaşınki öyleydi mesela.
  11. CemK

    Acc montaj ve kodlama

    @İlker34 yani boyle bi durum olduysa mutlaka telafi etmeli tabiiki İlker Hocam, oyle olmadı para da uçtu olurmu, arkadas peşini birakmamistir heralde? Birakilmaz yani...
  12. CemK

    Acc montaj ve kodlama

    @forjust1day Aynen ben yumurta radar’la yaptim, fonksiyon olarak eksiği yok, tepkileri daha zayif diyodu Tuna hocam, ben bi arkadaşta duz H11 radarla kullanmayi denedim, hani fark varsada ben çok algilamadim Mevcut halinden baya memnunum. Extrem koşullarda zaten acc ye birakmiyorum, belki ondan cok fark etmedim ama orda da zaten birakmam Acc'ye kontrolu 😁
  13. CemK

    Acc montaj ve kodlama

    @erkan163 Parçaları yurt dışına gittiğimde kendim aldım ben, sonuçta türkiye ye getirirken vergi kargo vs eklenir, e getiren kişide hayrına yapmıyo karda ekler, olabilir yani. Ben ocak ayında yaptırdım, elimde bi set daha var ne olur ne olmaz diye getirdiğim, şu anda problemsiz kullandığım için ikinci seti satıyorum zaten forumda satılıklar bölümünde var, yaklaşık aynı maliyetlere çıkar (4-4,5 arasına) araçtaki donanıma göre değişir biraz ama.
  14. CemK

    Acc montaj ve kodlama

    Ben parçaları kendim temin edip Ender'de montajını yaptırdım. Toplam 4000TL yaklaştı maliyet. Parçaları kendisinden alsam 7,5-8 bin gibi tutuyordu. Ender dört dörtlük yapmıyor olabilir ama öyle gömülecek bir işçilikte yapmıyor bence. Üzerinde durursanız teslim edip gitmezseniz daha iyi olur sanki Yoğun zamanlarında evet gecikme yaşatıyor, ama dert tasa çıktığında da ilgileniyor, yeri belli kaç yıldır bu işi yapıyor sonuçta. Bende yanlış aldığım bir iki parçayıda değiştirdi bişi istemeden mesela, sonuçta sürüm olan yer olduğu için kendisi değerlendiriyor bi şekilde parçayı. Önemli bir sorun çıkarsa da servis'le de çalıştığı için orada çözdürüyor, kalibrasyonu serviste yaptırdı benim mesela. Herşey de olması gerektiği gibi çalıştı. Evet bir iki hata kalmıştı ne olduğunu bulamadık beraber baya bakıp ama sonra bulup çözdüm onları, frenli park modülü ve dashboard'da garip bulması ne olduğu ilginç hatalardı ve işleyişi de etkilemiyordu ama kafaya takıyo bizim gibi adamlar
  15. CemK

    Midline plus biraz değişiklik yapalım dedik

    @oktay__87 Onlarda mı Sem Tuning'den, aydınlatması nasıl memnunmusunuz ? Bende U Led düşünüyorum ama kalitesi aydınlatması emin olamıyorum bi türlü, orjinal çok pahalıya patlıyo, Osram mı alsam replika mı karar veremedim.
×
×
  • Yeni Oluştur...