Kimler ikitekerci :)


@frknyldrm hocam

Ne güzel cillop gibi masallah


Bisikletli stajer den

Bisikletli muhendissss beye terfi ettin
:D  Teşekkür ederim Bülent abi.

Bisiklet sevgimiz değişmiyor.  (y)

 

İki teker sevgisi böyle bir şey... :D
Bunu ilk gördüğümde en az 10 defa izlemişimdir. Bir 10 defa daha izledim :D  Teşekkürler @frknyldrm hocam. Bisiklet tertemiz olmuş; elinize sağlık.

Tekrar kavuşmanıza çok çok sevindim; tekrar hoş geldiniz özgürlüğün ve rüzgârın diyarına :)  

 
Bunu ilk gördüğümde en az 10 defa izlemişimdir. Bir 10 defa daha izledim :D  Teşekkürler @frknyldrm hocam. Bisiklet tertemiz olmuş; elinize sağlık.

Tekrar kavuşmanıza çok çok sevindim; tekrar hoş geldiniz özgürlüğün ve rüzgârın diyarına :)  
Hoş bulduk hocam, çok özlemişim. :)  

 
O zaman hazır konu ateşliyken bende harlayayım. Uzun yıllardır biniyorum bende Scooter - Maksi Scooter kombinasyonlarına. Artık vitesli bir iki tekerleğe binme hayalim var ama nereden başlasam bilemedim. Naked - Cross - Enduro. MT25-MT07-CB250R-DUKE vs. vs. CRF vs. 

En şehiriçi rahatlığı ve scooter konforonu alabileceğim hangisi olur acaba?

 
O zaman hazır konu ateşliyken bende harlayayım. Uzun yıllardır biniyorum bende Scooter - Maksi Scooter kombinasyonlarına. Artık vitesli bir iki tekerleğe binme hayalim var ama nereden başlasam bilemedim. Naked - Cross - Enduro. MT25-MT07-CB250R-DUKE vs. vs. CRF vs. 

En şehiriçi rahatlığı ve scooter konforonu alabileceğim hangisi olur acaba?
2015 Duke 250'miz vardı baya uzun süre bindik.

''+''ları

- Frenleri bence çok iyiydi. İyi bir lastikle birlikte canavar gibi duruyor.

- Yakıt tüketimi çok iyiydi. 3-3.5 arası yakıyordu dikkat etmeden.

- Performansı CB250R'dan iyi, MT25'den kötü. MT25, 250cc nakedlarda en performanslı model, ama 4 litrelerin altında gezmek imkansıza yakın.

- Gidondaki korna tuşu, sinyal tuşu vs aydınlatmalı. Bence premium bir hava katıyor.

- Kaydırmalı debriyaj çok rahat. Vitesliye çok rahat alışırsınız.

''-'' leri

- Bizdeki 2015 makyajsızdı. Sele sert, ciddi sert :)  Xmax gibi konforlu bir seleye sahip bir motordan sonra üzebilir. Babam seleyi değiştirmeyi düşünüyordu ( e yaş da var haliyle :)  ) ama değiştiremeden sattık.

- Farlar makyajlı alsanız dahi halojen. Aydınlatması iyi ama 390 Duke'lardaki gibi Led far olsa iyi olurdu. Makyajlı 250 Duke'larda kadran da farklı, makyajsızla aynı yani ona da dikkat edin. 

Özetlersem genel olarak gayet iyi bir makine. Hafif ve dinamik. Xmax'in tam zıttı :D  Bütçe varsa 390 Duke alın. Artık çift silindiri tatmak istiyorum derseniz MT25 bakın. Enduro-Cross klasmanında CRF250 Rally yerine Vstrom 250 veya Versys X300 bakabilirsiniz ama 0 km olarak baya pahalılar CRF'e göre. CRF tam fiyat performans makinesi bence ama diğer 2 seçenek çift silindir. Vstrom'un da ben motorunu pek beğenmiyorum açıkçası, az yakıyor ama az gidiyor. Eski bir motor teknolojisine sahip ve ağır da olunca performans açısından bence en zayıflardan. Versys X300'ü babamla düşünüyoruz, 40 bg ve çift silindir olması büyük bir avantaj ve diğer saydığım endurolardan çok çok daha performanslı.

Valla o kadar seçenekte benim de kafam karıştı ama enduroda alabilirsem versys x300, nakedda duke 250/390 ya da mt25 tercih ederdim. Hangisini alırsanız alın sizi memnun edecektir ama nakedlardan xmax rahatlığı beklemeyin :)

 
@DuzboruDownpipe Uzun uzun yazmışsın çok teşekkür ederim Ali hocam. Bende MT07'de almıştım ehliyetimi (zaten hemen hemen tüm A sınıfı ehliyet veren bayilerde MT07 var, Rolantisi yüksek gaz tepkisi kötü şekilde ayarlanmış olarak). O dönem verdiği haz hala tadı damağımda derler ya öyle :)   Ama birde madalyonun diğer tarafı, hergün PC vs. koyup okula gideceğim bir bagajlı motor almaktı. Topcase'li bir xmax aldım, yarı araba gibi kullanıyorum. Motorlar arasında topcase'de eklenince baya bagaj imkanı veren bir alet. Amortisörlerin sertliği çok kritik değildi benim için (8cm basık coilli golf ile geziyordum zaten). 

Duke güzel bir geçiş olabilir dediğiniz gibi 2020 MT 25 / MT 03'lerde inanılmaz yakışıklı duruyor. CRF başka bir dünya zaten. Bakıyorum şimdilik 

 
@DuzboruDownpipe Uzun uzun yazmışsın çok teşekkür ederim Ali hocam. Bende MT07'de almıştım ehliyetimi (zaten hemen hemen tüm A sınıfı ehliyet veren bayilerde MT07 var, Rolantisi yüksek gaz tepkisi kötü şekilde ayarlanmış olarak). O dönem verdiği haz hala tadı damağımda derler ya öyle :)   Ama birde madalyonun diğer tarafı, hergün PC vs. koyup okula gideceğim bir bagajlı motor almaktı. Topcase'li bir xmax aldım, yarı araba gibi kullanıyorum. Motorlar arasında topcase'de eklenince baya bagaj imkanı veren bir alet. Amortisörlerin sertliği çok kritik değildi benim için (8cm basık coilli golf ile geziyordum zaten). 

Duke güzel bir geçiş olabilir dediğiniz gibi 2020 MT 25 / MT 03'lerde inanılmaz yakışıklı duruyor. CRF başka bir dünya zaten. Bakıyorum şimdilik 
Naked'lara da çanta yakışmıyor hocam :D  Duke ile bir yere gittiğimizde kask bile elimizde kalırdı. Sele altındaki yere yer denemez çünkü. Yeni Mt-03 ler Türkiye'ye 300cc değil de 250cc olarak geldi. Adı da gene Mt-25 kaldı. Malum vergilerden dolayı 250cc üstü bir üst dilime giriyor. Çanta takmayı düşünüyorsan yavru endurolara geç derim zaten çok seçenek yok. Bulursan Versys X300 tavsiyemdir.

 
Benim de evlendiğimden beri almaya çalıştığım ve halen alamadığım, dolasıyla içimde ukte olarak kalan bir sevdadır iki teker. Daha önceden 125,150 ve 800cc ye kadar tecrübe edinmişliğim var. Şimdilerde daha ihtiyaç odaklı modeller bakıyorum. Malum İstanbul trafiğinden yıllar yılı bunalmış biri olaraktan. Şansızlığıma da hep iş yerim kıta geçmeli oldu bunca sene. Bu sefer tam kararımı kesin vermişken ve satın almaya hep ramak kala zırt pırt fiyatların yukarı doğru zıplamasından mütevellit sonu hep hüsran olarak kalıyor. 2.el canı çıkmış motosikletler fazlaca uygun fiyata var ama onlar da bana uymuyor. Mevsimlik değil 12 ay tepesinde işe gidip geleceğim için yıllık en az 22.000 km yapacağımı hesap ederek uzun soluklu bir birliktelik arıyorum :)  bakalım ben para biriktirdikçe fiyatlar daha ne kadar artacak ümitsizce platonik aşka devam ediyorum. 

 
Benim de evlendiğimden beri almaya çalıştığım ve halen alamadığım, dolasıyla içimde ukte olarak kalan bir sevdadır iki teker. Daha önceden 125,150 ve 800cc ye kadar tecrübe edinmişliğim var. Şimdilerde daha ihtiyaç odaklı modeller bakıyorum. Malum İstanbul trafiğinden yıllar yılı bunalmış biri olaraktan. Şansızlığıma da hep iş yerim kıta geçmeli oldu bunca sene. Bu sefer tam kararımı kesin vermişken ve satın almaya hep ramak kala zırt pırt fiyatların yukarı doğru zıplamasından mütevellit sonu hep hüsran olarak kalıyor. 2.el canı çıkmış motosikletler fazlaca uygun fiyata var ama onlar da bana uymuyor. Mevsimlik değil 12 ay tepesinde işe gidip geleceğim için yıllık en az 22.000 km yapacağımı hesap ederek uzun soluklu bir birliktelik arıyorum [emoji4] bakalım ben para biriktirdikçe fiyatlar daha ne kadar artacak ümitsizce platonik aşka devam ediyorum. 
Ustadim

İsallah en kisa surede kavusursunuz ama artik ipin ucu kaçtı

Bende 1200gs adventure alacaktim parayi biriktiyordum yaklaşyorum döviz zıplıyor makas aciliyor sabredip devam ediyorum yine döviz zıplayarak ipin ucunu kaçırdım ve biraktim

Bir motora 200 bin tl vermek anlamsiz geliyor 50 den fazla arkadaşım aldı gaza gelip hevesim vardi ama artik vazgeçtim

Ama şu güzelliğe bak yaa çok güzel


77c86017d326cf4e4633437015eb941e.jpg
 

@HONEY ben biraz daha şehir içi odaklı bakıyorum hocam. R1200 alacak olsam kriterlerim uymuyor baştan sona. :)  bi keresinde bekar olmak gerekiyor. Düzenli çalışmadan da gelirin olması gerekiyor ki o canavarı dağ tepe şehir ülke onbinlerce km kullanmak gerekiyor. Hadi ekibi toplayın Tekirdağ’a köfteye gidiyoruz hadi çadırları hazırlayın Salda da kamp yapacağız ee biz neden halen Türkiye turu yapmadık.. uzar gider bana da YouTube dan tur videolarını izleyip likelamak düşer  :D

 

Geri
Üst Alt