Merhaba,
Önceki gün araç çalıştırıldığı anda ses gelmeye başladı. Gaza basınca ses arttı. 00:19 da klima kapatıldıktan sonra net bir ses geldi. Sonra tekrar klima açılarak devam edildi ve ses gelmeye devam etti. Dün araç çalıştırılmadı. Bugün aracı servise göstermek için çalıştırdım, ses çıkmadı. Klima açtık, kapattık bir etkisi olmadı. Serviste usta ile denedik. Yine sesi duyamadık. Daha önce benzer bir ses ile karşılaşan oldu mu?
Araç 190binde. Bu zamana kadar gerekli tüm bakımları yapıldı.
Önceki gün araç çalıştırıldığı anda ses gelmeye başladı. Gaza basınca ses arttı. 00:19 da klima kapatıldıktan sonra net bir ses geldi. Sonra tekrar klima açılarak devam edildi ve ses gelmeye devam etti. Dün araç çalıştırılmadı. Bugün aracı servise göstermek için çalıştırdım, ses çıkmadı. Klima açtık, kapattık bir etkisi olmadı. Serviste usta ile denedik. Yine sesi duyamadık. Daha önce benzer bir ses ile karşılaşan oldu mu?
Araç 190binde. Bu zamana kadar gerekli tüm bakımları yapıldı.