Jant önerisi


Ern35

Yeni Üye
Katılım
26 Haz 2026
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Konum
İzmir
İsim
Eren yılmaz
Araç
Golf 7 1.4tsi 2015 model
Öncelikle herkese merhaba, 225/40/18 eibach prokitli setimi çocuk olduğu için sattım malum izmir yolları konfor düşüktü, 205/55/16 orjinal ölçü yaylara döndüm konfor güzel ama görüntü çook kötü, 225/45/17 veya 215/50/17 geçeceğim, orjinal dijon son seçenek, replika sebring düşünüyorum ama replika olduğu için konfor etkisi nasıl olur bilemiyorum, daha önce bu ebatlarda replika 17 inç takan var mı tecrübelerini paylaşırsa sevinirim
 

Geri
Üst