Ern35
Yeni Üye
- Katılım
- 26 Haz 2026
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Konum
- İzmir
- İsim
- Eren yılmaz
- Araç
- Golf 7 1.4tsi 2015 model
Öncelikle herkese merhaba, 225/40/18 eibach prokitli setimi çocuk olduğu için sattım malum izmir yolları konfor düşüktü, 205/55/16 orjinal ölçü yaylara döndüm konfor güzel ama görüntü çook kötü, 225/45/17 veya 215/50/17 geçeceğim, orjinal dijon son seçenek, replika sebring düşünüyorum ama replika olduğu için konfor etkisi nasıl olur bilemiyorum, daha önce bu ebatlarda replika 17 inç takan var mı tecrübelerini paylaşırsa sevinirim