Aracıma Park Halinde Sürtmüşler


thahazar

Yeni Üye
Katılım
18 Ara 2025
Mesajlar
28
Tepkime puanı
5
Konum
Türkiye
İsim
Hazar
Araç
Golf Life 8.5
Arkadaşlar merhaba mahallede arabam park halindeyken birisi girmeye veya çıkmaya çalışırken aracıma sürtmüş. Araç içi kamera almamı önerir misiniz? Burayı nasıl düzeltebilirim acaba. Önerilere açığım. (Park yeri geniş olmasına rağmen nasıl başarmış hiçbi fikrim yok.)
 

Ekli dosyalar

  • WhatsApp Image 2026-06-26 at 10.52.52.jpeg
    WhatsApp Image 2026-06-26 at 10.52.52.jpeg
    70.5 KB · Görüntüleme: 39

Arkadaşlar merhaba mahallede arabam park halindeyken birisi girmeye veya çıkmaya çalışırken aracıma sürtmüş. Araç içi kamera almamı önerir misiniz? Burayı nasıl düzeltebilirim acaba. Önerilere açığım. (Park yeri geniş olmasına rağmen nasıl başarmış hiçbi fikrim yok.)
Geçmiş olsun bunun için tamponu söktürüp boya yapmaya değmez. Aracınızın boya kodunu öğrenip rötuş boyası yapın. Araç beyaz olduğu için sırıtmaz güzel de durur. Siz yapamazsanız ustalara götürün kat kat boya atarak mükemmel işçilikle yaparlar.

Araç içi kamera her daim şart ama takmıyoruz işte :/
 
plastik aksam göçük görünmüyor ben rötuş yapar geçerdim
 
Teşekkür ediyorum Ankarada yaşıyorum arkadaşlar öneriniz var mıdır veya ben yapabilir miyim rötuşu araçlardan pek anlamıyorum bir de ilk arabam olunca yabancıyım biraz.
Geçmiş olsun bunun için tamponu söktürüp boya yapmaya değmez. Aracınızın boya kodunu öğrenip rötuş boyası yapın. Araç beyaz olduğu için sırıtmaz güzel de durur. Siz yapamazsanız ustalara götürün kat kat boya atarak mükemmel işçilikle yaparlar.

Araç içi kamera her daim şart ama takmıyoruz işte :/
 
Teşekkür ediyorum Ankarada yaşıyorum arkadaşlar öneriniz var mıdır veya ben yapabilir miyim rötuşu araçlardan pek anlamıyorum bir de ilk arabam olunca yabancıyım biraz.
Happycar Batıkent. Batı bulvarı üstünde.

Güzel işçilik ve esnaflığa sahiplerdir. Fiyat konusunda güzel bir pazarlık yaparsınız.

Geçmişte tecrübeniz yoksa bulaşmayın, yapabilirsiniz yine de ancak onun için 4-5 kat boya atarak ilerlemeniz gerekeceği için vaktinizin de olması gerekiyor.
 

Geri
Üst