thahazar
Yeni Üye
Arkadaşlar merhaba mahallede arabam park halindeyken birisi girmeye veya çıkmaya çalışırken aracıma sürtmüş. Araç içi kamera almamı önerir misiniz? Burayı nasıl düzeltebilirim acaba. Önerilere açığım. (Park yeri geniş olmasına rağmen nasıl başarmış hiçbi fikrim yok.)