Golf 7 2016 1.2tsi Dsg aracı sadece P Konumunda Terk Edin Yardım


Katılım
18 Şub 2024
Mesajlar
261
Tepkime puanı
88
Konum
Bursa
İsim
Fatih
Araç
Golf 7
Vcds Kodlama İle çözüldüğünü duydum şanzımanda hiç bir sorun yok cihaza bağlandı kronik arıza kodlama ile düzeltmek istiyorum yardımcı olabilecek var mı
 

Tecrübe etmemiş olsam da vites körüğünü sökünce orada bulunan mikro sviç arızasından kaynaklandığını duymuştum.
 
Upvote 0
Bununla alakalı forumdaki eski konulara bakabilirsiniz hocam. Epey bilgi mevcut.

 
Upvote 0
Arabadan inerken yapıyor bizimkıde bazen vites koluna dokunup az yukarı yitiyor gibi yapınca düzeliyor. Vites kolunun oradaki sensörde sıkıntı diye düşünüyorum.
 
Upvote 0
Bununla alakalı forumdaki eski konulara bakabilirsiniz hocam. Epey bilgi mevcut.

Baktım ama kodlama soruyorum ben hiç bir bilgi mevcut değil kodlamaya dair
 
Upvote 0
Arabadan inerken yapıyor bizimkıde bazen vites koluna dokunup az yukarı yitiyor gibi yapınca düzeliyor. Vites kolunun oradaki sensörde sıkıntı diye düşünüyorum.
Hocam wpden yazarmısın bi yol buldum sizde deneyin sizde doğrularsanız paylaşalım yalan bilgi yaymış olmayalım
 
Upvote 0

Geri
Üst