Bakım sonrası yağ seviyesi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Emrahvw
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

normal canım hocam
 
araba da diyor zaten altta
 
Yok bakıma gitmeden önce yağ seviyesi tam maksimum çizgisinin altındaydı.
Tabiki aralıkta ama öncesi öyle olmadığı için kafam karıştı.
Malum havalar sıcak yağda çok ince olduğu için buharlaşma vs tereddütte kaldım.
 

Geri
Üst