İŞTE KARŞINIZDA YENİ GOLF (GALERİ)


Golf ün frenlerini beğenmiyorsunuz, önceki aracınızı merak ettim doğrusu..
Onceki araçlık birşey yok.

38.6 civarinda duruyor en iyi ihtimalle.

A3 diyoruz çoğu sey ayni nesi iyi diyoruz golfe göre. Hatta bazen icini begenmiyoruz ama 37 metrelerde duruyor. Buyuk şehirlerde performansli kullanan biri için güven vermiyor kendi görüşüm dür. Gidip megane yada egea ile karşılaştırmiyorum haksızlık olur. Lakin pejo 308 in bile frenleme mesafesi daha iyi diye biliyorum.

Bakin 20.000 km yi geçtim her türlü kosulda kullandim. Arabanin pratikliginden konforundan cok memnunum. Teknolojik oyuncaklarindan Acc serit takip keyless ve daha nice opsiyonlari cok güzel. Performansli kullanan biri icin frenler önemlidir.

Act motor fena gitmiyor ama durmasi da lazim değilmi yada virajlarda daha emin daha güvenli gitmesi lazim. Bunlari bulamadigimi söylüyorum.

4 -4 luk araba yoktur piyasada golf başka ozellikleri ile on plana cikan bir otomobil.

Kendi sınıfında (premiumlari katmiyorum çünki onlar gayet iyiler sürüş dinamikleri konusunda ve farkli klasmanda sayalim).

Sürüş dinamikleri konusunda ortalama bir otomobil. Focus bu konuda daha üstün mesela golften.

Dostane kendi kullandigim aracım uzerinden olusan izlenimler bunlar.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

31 dakika önce, ibrahim043 yazdı:
Golf ün frenlerini beğenmiyorsunuz, önceki aracınızı merak ettim doğrusu..
Onceki araçlık birşey yok.

38.6 civarinda duruyor en iyi ihtimalle.

A3 diyoruz çoğu sey ayni nesi iyi diyoruz golfe göre. Hatta bazen icini begenmiyoruz ama 37 metrelerde duruyor. Buyuk şehirlerde performansli kullanan biri için güven vermiyor kendi görüşüm dür. Gidip megane yada egea ile karşılaştırmiyorum haksızlık olur. Lakin pejo 308 in bile frenleme mesafesi daha iyi diye biliyorum.

Bakin 20.000 km yi geçtim her türlü kosulda kullandim. Arabanin pratikliginden konforundan cok memnunum. Teknolojik oyuncaklarindan Acc serit takip keyless ve daha nice opsiyonlari cok güzel. Performansli kullanan biri icin frenler önemlidir.

Act motor fena gitmiyor ama durmasi da lazim değilmi yada virajlarda daha emin daha güvenli gitmesi lazim. Bunlari bulamadigimi söylüyorum.

4 -4 luk araba yoktur piyasada golf başka ozellikleri ile on plana cikan bir otomobil.

Kendi sınıfında (premiumlari katmiyorum çünki onlar gayet iyiler sürüş dinamikleri konusunda ve farkli klasmanda sayalim).

Sürüş dinamikleri konusunda ortalama bir otomobil. Focus bu konuda daha üstün mesela golften.

Dostane kendi kullandigim aracım uzerinden olusan izlenimler bunlar.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Değerli Ahmet hocam her zaman sizin teknik bilginize güvenmişimdir. Gerek araştırmacı gereksede günlük hayatta birebir denemelerinize şahit olarak deneyimlerinize kesinlikle katılıyorum . Siz yazınızda biraz mütevazı davranmışsınız ama ben cumartesi günkü audi kullanan arkadaşın önümüze kırmasıyla ve arabada acc olmasına rağmen aracın genede tam frenlemede kayarak tabiri caizse yüzmesi ve durmaması bizim yüreğimizi ağzımıza getirdi. Ve ikimizde birbirimize bakarak golfün frenleri böyle olmaması gerek dedik ve golften soğuduk. Evet golf çok güzel araba harika araba ama özellikle fren ve direksiyon hassasiyeti konusunda başarısız kalmakta. Bu da güven eksikliğine sebep olmaktadır. Ben konuya farklı bi bakış açısından yaklaşmak istiyorum ve frenleme konusunda şu anda golfle aynı segmentte olan mersedes a serisini örnek göstermek istiyorum kendim bir bmw hayranı olmakla birlikte mersedesin a200 serisinde kullandığı hava soğutmalı disk takdirde şayan açıkcası bizim golfle yaşadığımız olaydan sonra hep olay frenleme direksiyon tepkileri üzerine yoğunlaşmamıza sebep oldu. Şimdi golfte tek eksik yan1.2, 1.4 125-150, 1.6 diesel araçların hepsinde aynı fren ve direksiyon sistemini kullanması ve bana göre makyajlı golfte far grubu tampon ve media ya ek olarak keşke fren ve direksiyon sisteminde de iyileştşrmeye gidilse umarım bu iyileştirmeler olur saygılar 

 
@ansolak  

Değerli Ahmet hocam her zaman sizin teknik bilginize güvenmişimdir. Gerek araştırmacı gereksede günlük hayatta birebir denemelerinize şahit olarak deneyimlerinize kesinlikle katılıyorum . Siz yazınızda biraz mütevazı davranmışsınız ama ben cumartesi günkü audi kullanan arkadaşın önümüze kırmasıyla ve arabada acc olmasına rağmen aracın genede tam frenlemede kayarak tabiri caizse yüzmesi ve durmaması bizim yüreğimizi ağzımıza getirdi. Ve ikimizde birbirimize bakarak golfün frenleri böyle olmaması gerek dedik ve golften soğuduk. Evet golf çok güzel araba harika araba ama özellikle fren ve direksiyon hassasiyeti konusunda başarısız kalmakta. Bu da güven eksikliğine sebep olmaktadır. Ben konuya farklı bi bakış açısından yaklaşmak istiyorum ve frenleme konusunda şu anda golfle aynı segmentte olan mersedes a serisini örnek göstermek istiyorum kendim bir bmw hayranı olmakla birlikte mersedesin a200 serisinde kullandığı hava soğutmalı disk takdirde şayan açıkcası bizim golfle yaşadığımız olaydan sonra hep olay frenleme direksiyon tepkileri üzerine yoğunlaşmamıza sebep oldu. Şimdi golfte tek eksik yan1.2, 1.4 125-150, 1.6 diesel araçların hepsinde aynı fren ve direksiyon sistemini kullanması ve bana göre makyajlı golfte far grubu tampon ve media ya ek olarak keşke fren ve direksiyon sisteminde de iyileştşrmeye gidilse umarım bu iyileştirmeler olur saygılar 
ben sadece fren konusundaki eleştiriniz için demiştim benim kullanmış olduğum bütün arabalardan daha iyi golfün frenleri ki önceki aracım insigniaydı ani frenlerde hemen abs kitlerdi ve zor anlar yaşatmıştı ama golfte insigniaya nazaran böyle bişey yok ve frenleri gerçekten çok iyi, bahsettiğiniz araçların golften daha iyi frenlerinin olduğunu düşünmüyorum ve Mercedes, BMW, AUDİ bunlarla kıyaslamak da zatn doğru değil aynı segment araç belki ama normal şartlarda 15-20 bin lira fazla ödüyorsunuz.

 
@ibrahim043


Burada bulabilirsiniz ölçümleri de.

otomobil yayincilik youtube da mevcut.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Burada bulabilirsiniz ölçümleri de.

otomobil yayincilik youtube da mevcut.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Otomobil yayıncılık youtube videolarını izledim, yaptıkları testlerde hangi ortamlarda , yol meyilinin ne kadar açıyla olduğu, frenlerin sıcak - soğuk değerleri hakkında hiç birşey vermiyor. 

 
Otomobil yayıncılık youtube videolarını izledim, yaptıkları testlerde hangi ortamlarda , yol meyilinin ne kadar açıyla olduğu, frenlerin sıcak - soğuk değerleri hakkında hiç birşey vermiyor. 
Alt aciklamalarda hava sicakligi, lastikleri, guzergahi ve esit sartlarda test icin ellerinden geleni yaptiklarini soyluyorlar. Bu datalar da hepsini iyi yerde cekelim golfu kotu yerde diyecek halleride olmadigina gore bence guvenilir. Ayrica kendi karsilastigimiz senaryolarda da belirgin sekilde hissettik bu fren zaafiyetini @kimi-emd Semih hocamla birlikte.

 
Alt aciklamalarda hava sicakligi, lastikleri, guzergahi ve esit sartlarda test icin ellerinden geleni yaptiklarini soyluyorlar. Bu datalar da hepsini iyi yerde cekelim golfu kotu yerde diyecek halleride olmadigina gore bence guvenilir. Ayrica kendi karsilastigimiz senaryolarda da belirgin sekilde hissettik bu fren zaafiyetini @kimi-emd Semih hocamla birlikte.
Ben de hem A3 ve hem de Golf var,frenleme olarak bahsettiğiniz abartı farkta yok. Performanslı kullanırım, üniversite zamanlarında  modifiyeli aracımla sokak yarışlarına katıldığım çok oldu, hatta İngiltere'de yaşadığım zaman içerisinde, pist deneyimi olarak saatlik sürüş programı alıp Aston Martin DB9, Lamborghini Gallardo ve arkadaşlarımın nissan 350z, 2004 Porsche 911 Targa'sını kullandım.  

Şimdi gelelim meselemize, Golf'ün frenleme mesafesi , fren dozajı Türkiye'de satılan bir çok C sınıfı otomobilden çok daha iyi, bu konuda hem fikiriz. Fakat sizin bahsettiğiniz Mercedes A, Audi A3 ,BMW 1 serisi (2015 kasa arkadaşımda var ve frenleme mesafesi Golf'ten daha kötü) premium seri ve biraz daha iyi olması normal , fakat sadece arada ki frenlemede oluşan fark çok az. A3'ün fren pedalı Golf'e nazaran daha önde kavrıyor, bu durumdan dolayı daha çabuk tepki vericek gibi bir his oluşturuyor, ani frenlerde her 2 side bir birbirine yakın performans sunuyor, fakat A3 biraz daha iyi diyebilirim. A3 almadan önce Mercedes A180d inceledim ve test ettim, frenleme mesafesi A3 ile hemen hemen aynı performansı verdi. 

Sizin aracınızın üzerinde hangi lastikler var, lastiklerin içindeki hava basıncının değeri nedir ve sıkıntı yaşadığınız durumlarda hava sıcaklıklığı ve yol durumu nasıldı? performanslı kullandığınız için, lastiğin yol tutuşu ve frenlemede ne kadar önemli olduğunu bildiğiniz düşünüyorum.

 Eğer aracınızın fren performansından memnun değilseniz  ,  ABT'nin yada Brembo'nun fren kitlerini takarak çok iyi performans alabilirsiniz.

http://www.brembo.com/en/car/sporting-use/gt-braking-systems

http://www.abt-sportsline.de/en/vw-tuning/golf/golf-vii/equipment/brake-technology/

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ben de hem A3 ve hem de Golf var,frenleme olarak bahsettiğiniz abartı farkta yok. Performanslı kullanırım, üniversite zamanlarında  modifiyeli aracımla sokak yarışlarına katıldığım çok oldu, hatta İngiltere'de yaşadığım zaman içerisinde, pist deneyimi olarak saatlik sürüş programı alıp Aston Martin DB9, Lamborghini Gallardo ve arkadaşlarımın nissan 350z, 2004 Porsche 911 Targa'sını kullandım.  Şimdi gelelim meselemize, Golf'ün frenleme mesafesi , fren dozajı Türkiye'de satılan bir çok C sınıfı otomobilden çok daha iyi, bu konuda hem fikiriz. Fakat sizin bahsettiğiniz Mercedes A, Audi A3 ,BMW 1 serisi (2015 kasa arkadaşımda var ve frenleme mesafesi Golf'ten daha kötü) premium seri ve biraz daha iyi olması normal , fakat sadece arada ki frenlemede oluşan fark çok az. A3'ün fren pedalı Golf'e nazaran daha önde kavrıyor, bu durumdan dolayı daha çabuk tepki vericek gibi bir his oluşturuyor, ani frenlerde her 2 side bir birbirine yakın performans sunuyor, fakat A3 biraz daha iyi diyebilirim. A3 almadan önce Mercedes A180d inceledim ve test ettim, frenleme mesafesi A3 ile hemen hemen aynı performansı verdi. 

Sizin aracınızın üzerinde hangi lastikler var, lastiklerin içindeki hava basıncının değeri nedir ve sıkıntı yaşadığınız durumlarda hava sıcaklıklığı ve yol durumu nasıldı? performanslı kullandığınız için, lastiğin yol tutuşu ve frenlemede ne kadar önemli olduğunu bildiğiniz düşünüyorum.

 Eğer aracınızın fren performansından memnun değilseniz  ,  ABT'nin yada Brembo'nun fren kitlerini takarak çok iyi performans alabilirsiniz.

http://www.brembo.com/en/car/sporting-use/gt-braking-systems

http://www.abt-sportsline.de/en/vw-tuning/golf/golf-vii/equipment/brake-technology/
Biz her durumda denedik. Hava sicakligi 12 derece civari kuru zemin. asfalt tutan bir asfalt lastiklerimin derinlikleri iyi durumda. Hankook ventus evo cokda iyi bir lastik. Ama yukarida linkini verdigim testteki gibi kizaklama ve frendeki yuksek ihtimalle tek parcadan oluşan balata sistemi ile kötü duruyor. Semih hocamda 1.16 i var ve o testteki gibi kizaklamadan cok daha önce durabiliyor güvenle. Ankara da iseniz gelin bir test yapalim. A180d ile a180 hatta a200 un fren sistemleri değişik. Sistemlerden bahis diskler farkli balatalarda. Peformansa göre fren koymus mercedes premiumdan da bu beklenir zaten. Mevzuya gelince otomobil yayincilik cok kaliteli gps cihazlari kullaniyor testlerinde. Bir yanlislik oldugunu dusunmuyorum hepsi mevcut araclarin sirayla tekrar izleyin bence.

Audi A3 tfsi

Vw golf 1.6tdi

Peugeot 308 1.6 e-hdi

Mercedes a180 7gtronic

Bmw 1.16 i

Ardindan fren mesaflerine göre sıralayın sizde farkedersiniz. Ankara ya gelince bunu bir kahve eşliğinde gta ekibi ile detaylarini konuşuruz.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Belki a3 kadar basarili olmayabilir ama golfun frenleri guven vermiyor diyecek kadar kotu degil bence. Test surusu icin bmw 118i kullandigimda genius yuksek hiza cikip ellerimi direksiyondan cekip fren yapmami onerdi. Araba o kadar gec durdu ki bir an durmayacak sandim.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Alt aciklamalarda hava sicakligi, lastikleri, guzergahi ve esit sartlarda test icin ellerinden geleni yaptiklarini soyluyorlar. Bu datalar da hepsini iyi yerde cekelim golfu kotu yerde diyecek halleride olmadigina gore bence guvenilir. Ayrica kendi karsilastigimiz senaryolarda da belirgin sekilde hissettik bu fren zaafiyetini @kimi-emd Semih hocamla birlikte.
Ben de hem A3 ve hem de Golf var,frenleme olarak bahsettiğiniz abartı farkta yok. Performanslı kullanırım, üniversite zamanlarında  modifiyeli aracımla sokak yarışlarına katıldığım çok oldu, hatta İngiltere'de yaşadığım zaman içerisinde, pist deneyimi olarak saatlik sürüş programı alıp Aston Martin DB9, Lamborghini Gallardo ve arkadaşlarımın nissan 350z, 2004 Porsche 911 Targa'sını kullandım.  

Şimdi gelelim meselemize, Golf'ün frenleme mesafesi , fren dozajı Türkiye'de satılan bir çok C sınıfı otomobilden çok daha iyi, bu konuda hem fikiriz. Fakat sizin bahsettiğiniz Mercedes A, Audi A3 ,BMW 1 serisi (2015 kasa arkadaşımda var ve frenleme mesafesi Golf'ten daha kötü) premium seri ve biraz daha iyi olması normal , fakat sadece arada ki frenlemede oluşan fark çok az. A3'ün fren pedalı Golf'e nazaran daha önde kavrıyor, bu durumdan dolayı daha çabuk tepki vericek gibi bir his oluşturuyor, ani frenlerde her 2 side bir birbirine yakın performans sunuyor, fakat A3 biraz daha iyi diyebilirim. A3 almadan önce Mercedes A180d inceledim ve test ettim, frenleme mesafesi A3 ile hemen hemen aynı performansı verdi. 

Sizin aracınızın üzerinde hangi lastikler var, lastiklerin içindeki hava basıncının değeri nedir ve sıkıntı yaşadığınız durumlarda hava sıcaklıkları ve yol durumu nasıldı? performanslı kullandığınız için, lastiğin yol tutuşu ve frenlemede ne kadar önemli olduğunu bildiğiniz düşünüyorum.

 Eğer aracınızın fren performansından memnun değilseniz  ,  ABT'nin yada Brembo'nun fren kitlerini takarak çok iyi performans alabilirsiniz.

http://www.brembo.com/en/car/sporting-use/gt-braking-systems

http://www.abt-sportsline.de/en/vw-tuning/golf/golf-vii/equipment/brake-technology/
Değerli @skysoblue85 hocam sizin iletinizde golf ve a3 nüzün olduğunu ve frenleme farkının olmadığından bagsetmişsiniz evet bu çok normal çünkü arabalarda hernagi bi farklılık yok ikiside aynı platformda aynı şaside üretiliyor ve aralarındaki fark ise üzerilerindeki amblem farklılığı. Şunu da belirtmek isterim ki audi a 3 ünü premium sınıfa koymuyor diğer üst segmentlerinden farklı tutuyor satın alan kişiler ise kendini vw den daha çok premium arabaya bindiğini hisediyor bu premium hisside sade italyan çizgisinden ve malzeme yalıtımından kaynaklanıyor  bunlarındışında fren ve şanzıman diğer aksamlar  dahil fabrikasyon default aynı. Bu bağlamda ise bana göre audiye aynı motorla aynı şasiyle sırf malzeme farkından ekstra para verip alınmaz. Gelelim ikinci kısma ben şu an bmw f20 kasa 1.16 araç sahibiyim bizi bilen bilir forumda grup olarak elimizde 1.2 ,1.4 125, 1.4 act ve 1.6 dizel araç var hepsinide kullandım en sonda pazar günü @jajaja cihan hocamın act 150lilik aracını kullandım @ansolakhocam bana kullanırken semih hocam çok yaklaşıyosun arabalara bunu frenlerini bmw sanıp yanaşma diye uyardı. Araç act olmasina rağmen bmw fren performansını vermiyordu ve güvensizlik hissettiriyordu ki testlerde de 1 serisi önde. Daha önceki iletimde de yazdım golf güzel araba ama üretici hep aynı fren mekanizmasını kullanıyor tüm modellerinde mesela mersedes her bir aracı için farklı bir fren sistemi tasarlıyor.benim golfüm varkende frenlerinden şikayetçiydim durmuyordu ama bmwde böyle bi sıkıntım yok çok şükür. Sizin a180 testinize gelince biraz öncede dedim ya mersedes her aracına göre tasarlıyo frenlerini buda öyle örneğin a180 de hava soğutmalı diak yok ama a200 de var tekrar bi bakmanızı rica ederim. birde çok güçlü otomobiller test etmişsiniz buda çok güzel ben bunları göz önüne alınca merso bmw audi vw filan çöp oluyor maalesef madem bahsi geçti bizde porche 911 carerra 4s ve jaguar f type r kullanınca bizim fenler bisiklet freni gibi direksiyonlarda kese kağıdı gibi gelmişti İngiltere de kullandığım ferrariyi yazmıyorum bile o daha bi fenaydı saygılar

 
Biz her durumda denedik. Hava sicakligi 12 derece civari kuru zemin. asfalt tutan bir asfalt lastiklerimin derinlikleri iyi durumda. Hankook ventus evo cokda iyi bir lastik. Ama yukarida linkini verdigim testteki gibi kizaklama ve frendeki yuksek ihtimalle tek parcadan oluşan balata sistemi ile kötü duruyor. Semih hocamda 1.16 i var ve o testteki gibi kizaklamadan cok daha önce durabiliyor güvenle. Ankara da iseniz gelin bir test yapalim. A180d ile a180 hatta a200 un fren sistemleri değişik. Sistemlerden bahis diskler farkli balatalarda. Peformansa göre fren koymus mercedes premiumdan da bu beklenir zaten. Mevzuya gelince otomobil yayincilik cok kaliteli gps cihazlari kullaniyor testlerinde. Bir yanlislik oldugunu dusunmuyorum hepsi mevcut araclarin sirayla tekrar izleyin bence.

Audi A3 tfsi

Vw golf 1.6tdi

Peugeot 308 1.6 e-hdi

Mercedes a180 7gtronic

Bmw 1.16 i

Ardindan fren mesaflerine göre sıralayın sizde farkedersiniz. Ankara ya gelince bunu bir kahve eşliğinde gta ekibi ile detaylarini konuşuruz.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam Hankook hakkında olumlu bir şey diyemeyeceğim, Hankook ventus prime 2  16" versiyonu biraz iyi, fakat büyük jantlarda performansı iyi olmuyor.  Benim Golf'te  Hankook ventus prime 2 var ve ömrünü tamamlamasını bekliyorum, daha sonra Continental CPC 5 veya Pirelli P Zero almayı planlıyorum,. A3'üm de Continental CPC5 var ve çok memnunum. 

Mercedes A200 Amg paket mi yoksa normal versiyon mu? 

Peugeot 308 'i kullanmadım, en yakın zaman da bir test sürüşüne çıkıp deneyimlerimi sizinle paylaşırım. 

Bir gün Ankara'ya gelirsem, mutlaka yanınıza uğrayıp bir kahvenizi içeceğim söz   :)  

Düzletme:(Mercedes A200 serilerin de fren sistemi aynı fakat opsiyon olarak AMG fren sistemi satın alınabiliyor)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
65.000 deseler yıne almam cam tavan yok u led yok işin kısası opsıyon ekleyemiyorsun
Keşke dizel motor satış seçeneği de koysalardı.Büyük ihtimal ellerindeki stokları makyaj öncesi bitirmek istiyorlar,azına çoğuna bakmadan:)

 
Değerli @skysoblue85 hocam sizin iletinizde golf ve a3 nüzün olduğunu ve frenleme farkının olmadığından bagsetmişsiniz evet bu çok normal çünkü arabalarda hernagi bi farklılık yok ikiside aynı platformda aynı şaside üretiliyor ve aralarındaki fark ise üzerilerindeki amblem farklılığı. Şunu da belirtmek isterim ki audi a 3 ünü premium sınıfa koymuyor diğer üst segmentlerinden farklı tutuyor satın alan kişiler ise kendini vw den daha çok premium arabaya bindiğini hisediyor bu premium hisside sade italyan çizgisinden ve malzeme yalıtımından kaynaklanıyor  bunlarındışında fren ve şanzıman diğer aksamlar  dahil fabrikasyon default aynı. Bu bağlamda ise bana göre audiye aynı motorla aynı şasiyle sırf malzeme farkından ekstra para verip alınmaz. Gelelim ikinci kısma ben şu an bmw f20 kasa 1.16 araç sahibiyim bizi bilen bilir forumda grup olarak elimizde 1.2 ,1.4 125, 1.4 act ve 1.6 dizel araç var hepsinide kullandım en sonda pazar günü @jajaja cihan hocamın act 150lilik aracını kullandım @ansolakhocam bana kullanırken semih hocam çok yaklaşıyosun arabalara bunu frenlerini bmw sanıp yanaşma diye uyardı. Araç act olmasina rağmen bmw fren performansını vermiyordu ve güvensizlik hissettiriyordu ki testlerde de 1 serisi önde. Daha önceki iletimde de yazdım golf güzel araba ama üretici hep aynı fren mekanizmasını kullanıyor tüm modellerinde mesela mersedes her bir aracı için farklı bir fren sistemi tasarlıyor.benim golfüm varkende frenlerinden şikayetçiydim durmuyordu ama bmwde böyle bi sıkıntım yok çok şükür. Sizin a180 testinize gelince biraz öncede dedim ya mersedes her aracına göre tasarlıyo frenlerini buda öyle örneğin a180 de hava soğutmalı diak yok ama a200 de var tekrar bi bakmanızı rica ederim. birde çok güçlü otomobiller test etmişsiniz buda çok güzel ben bunları göz önüne alınca merso bmw audi vw filan çöp oluyor maalesef madem bahsi geçti bizde porche 911 carerra 4s ve jaguar f type r kullanınca bizim fenler bisiklet freni gibi direksiyonlarda kese kağıdı gibi gelmişti İngiltere de kullandığım ferrariyi yazmıyorum bile o daha bi fenaydı saygılar
Hocam VW  Golf'te, zayıfından güçlüsüne kadar aynı fren sistemini kullanıyor (GTI ve R hariç)  bu konuda size katılıyorum. Bu arada A serisine tekrar baktım A180 ile A200 sistemi farklıymış, bu konuda çok özür dilerim. A3'ün premiumluk konusunda fazla yorum yapmayacağım , çünkü herkesin düşüncesi farklı olabiliyor, fakat diyebileceğim tek şey 1.6tdi Golf'ten çok daha başarılı bir yol tutuşu var ve bu 2 aracın aynı olmasına rağmen farklı tepkiler vermesi , A3'te daha net bir direksiyon tepkisi olması biraz düşündürücü.  

Hocam bahsettiğiniz gibi super sport araçlar kullandıktan sonra bu araçlar oyuncak gibi kalıyor, fakat bu üllkede yaşadığımız sürece bu araçlara mahkum kalacağız. 

 
Hocam VW  Golf'te, zayıfından güçlüsüne kadar aynı fren sistemini kullanıyor (GTI ve R hariç)  bu konuda size katılıyorum. Bu arada A serisine tekrar baktım A180 ile A200 sistemi farklıymış, bu konuda çok özür dilerim. A3'ün premiumluk konusunda fazla yorum yapmayacağım , çünkü herkesin düşüncesi farklı olabiliyor, fakat diyebileceğim tek şey 1.6tdi Golf'ten çok daha başarılı bir yol tutuşu var ve bu 2 aracın aynı olmasına rağmen farklı tepkiler vermesi , A3'te daha net bir direksiyon tepkisi olması biraz düşündürücü.  Hocam bahsettiğiniz gibi super sport araçlar kullandıktan sonra bu araçlar oyuncak gibi kalıyor, fakat bu üllkede yaşadığımız sürece bu araçlara mahkum kalacağız. 
Esrağfirullah hocam ben sadece bildiğimi aktarmaya çalıştım. A3 dizeli halkında bişey diyemiyecem bilmiyorum kullanmadım çünkü ama süper spor arabaları kullanmak anca hayal oluyo arada fırsatı oldukça tadımlık kullanmakta kesmiyor :( bu arada@ansolak hocamın da dediği gibi ankaraya geldiğinizde muhakkak bekleriz sohbetimiz çok canlıdır kahve eşliğinde güzel olur :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Herkesin hem fikir olduğu gibi fiyat ve segmente göre arada performans ve malzeme kaliteleri elbette var.

Audi ile VW arasında (aynı platformu kullansalar da) görünür görünmez, taşıt dinamiği açısından mutaka bir setup farkı, vardır ve hissedilir. Sadece iç/dış görüntü farkı ile bir fiyatlandırma yaptıklarını düşünmüyorum. Audi kendisini fiyat olarak Mercedes BMW seviyesine koyup, VW sat(a)maz bence.

Frenleme, "bahsedilen yakın değerler" için, çok subjektif bir konu ! Bence aynı marka model lastikler (imalatcının tavsiye ettiği özelliklerde) aynı yenilikte fren sistemi (balata vb.), aynı koşullarda test vb. şartlar eşit olmadan karar vermek yanıltıcı olur.

En önemli eleman lastik ! Lastiğin marka modeli, hava basıncı, yepyeni mi setleşmiş mi vb. çok etkili. Elbette zemin ne durumda o da önemli. Bu etkileri zaten kullanan tecrübeli arkadaşlar da biliyorlar.

Bahsedilen marka modellerin ADAC, Teknikens Värld vb. bir kuruluş testi sonuçlarını bilen var ise yazabilirse aydınlanmış oluruz.

 

Geri
Üst Alt