Dsg D'ye alınca geç ilerleme sorunu


Servise fiyqt sormakta fayda var.
Dışarıda 4 5 lira denen işi serviste 2 2.5 liraya çok yaptırdığım oldu. Servis nasılsa pahalıdır algımız oluşmuş malesef.

Güçlendirilmiş tercih nedeni orj tüpteki gibi kısa vadede gevşeme ve oringi yırtma ihtimalinin daha az olması bence.
Fakat bence güçlendirilmiş tüpte gevşeme ve kaçak olmayınca sistem en zayıf gördüğü başka noktadan patlatıyor. Bu nedenle orj tüp basıncı iyiyse 60 binde bir oring değiştirtip tüpü sıktırarak devam edilmesi taraftarıyım.

Bu arada konudaki d ve r de yürümeme sorunu da doğrudan basınç tüpünün oring kenarından kaçak oluşmasıyla alakalı. Araba vites boştaymış gibi davranıp sonra birden öne/arkaya atılır.
 

Geri
Üst