Merhaba 2015 1.2 tsi aracim 130bin km de aracı çalıştırıp D ye alınca 2-3 saniye sonra hareket ediyor araç. Auto hold kullanmıyorum. Gaza bassam da ilk 1-2 saniye tepki vermiyor hatta frene basın uyarısı veriyor. Videolarda izlediğim kadarıyla dsg kavrama testi yapmaya çalıştım yokuşta kalkış titreme falan sorun yok gibi. D ya alinca D yanıp sönme gibi bi durum da yok hemen geçiyor D1 yazıyor ama araba geç hareket ediyor sorun ne olabilir?
Hatta bazen yokuşta acele edip erken el frenini indirip gaza bastığımda gaz yemediği için araç geri kaçıyor.
Hatta bazen yokuşta acele edip erken el frenini indirip gaza bastığımda gaz yemediği için araç geri kaçıyor.