İlana Gireceğim Fiyat Konusunda Yardım! (2017 Golf 7,5)



Bu biraz şans nasip bugün dükkana gelen bir müşteri golf almış. 2015 midlene otm araca boyasıda var hasar kaydı vardı km 100 binlerde 1180 almış .Bence çok vermiş araçda ön arka park sensörü dahil hiç bir donanım yoktu.Araç her tarafı deforma olmuştu .Temiz araç olsun 50 bin tl fazla olsun düşüncesindeyim . @forzaGilles aracı çok temiz alıcı olsam düşünmeden 3 e 5 e bakmadan alırdım çok bakımsız durumdaki otm araca taş çıkarır .Bakımsız otomotik golf yerine temiz manuel aracı tercih ederdim .
Benim araç değil bu, bir arkadaşımın aracı,

Benim ki bundan daha temiz tabii o ayrı konu :) dizel olmasına rağmen bakımda motor yağını boşalttıklarında yağın halen sarı renk çıkmasına şaşırıyorlar :LOL: ama ben satmıyorum halen memnunum aracımdan
 
Benim araç değil bu, bir arkadaşımın aracı,

Benim ki bundan daha temiz tabii o ayrı konu :) dizel olmasına rağmen bakımda motor yağını boşalttıklarında yağın halen sarı renk çıkmasına şaşırıyorlar :LOL: ama ben satmıyorum halen memnunum aracımdan
Bu yağ temizmiş değiştirmeyelim geri koyalım diyecek araba sahipleri tanıyorum:D
 
Benim araç değil bu, bir arkadaşımın aracı,

Benim ki bundan daha temiz tabii o ayrı konu :) dizel olmasına rağmen bakımda motor yağını boşalttıklarında yağın halen sarı renk çıkmasına şaşırıyorlar :LOL: ama ben satmıyorum halen memnunum aracımdan
Sizde nasıl bir dizel var hocam :)

Dizel aracı bakımdan çıkarıp eve getirene kadar yağ simsiyah oluyor bizde.
 
Bak bu çok iyidi.

İşte eksenin iki ucu. Biri yağı geri koyanlar - sonsuz, diğeri Ali + sonsuz.
Ali hocadaki bilgi bende olsa arabanın her şeyine takılırdım, kimseye emanet edemezdim arabayı. Pinpirik adama fazla bilgi yaramıyor:)
 
Rize de bile 1375 isteyen var çok daha kötü araca. O 1375 ise senin 1800 eder :)

Sendeki binici için 1350 - 1400

Seni tanıyor olsa 1500 de verir.

Hatta VAG senin aracı geri bile alabilir.
Hocam Rize'nin nesi varmış :) Rize de ki otomobiller evin 2. aracı olur genelde, bir hamal mayetinde kullanılan pickuplar, bir de şehir içi+ gezmeye vs kullanılan otomobiller, bence bakımlıdırlarda :):)
 
Ben Trabzon luyum. Oranın coğrafyası da yanlış insanı da (otomobile bizim düşündüğümüz anlamda değer vermek açısından söylüyorum).

Hiçbir şey olmasa nemi yeter.

Premium araç 06 plaka olur.
 
Arkadaşlar merhaba aracımı an itibariyle ilana girmiş bulunuyorum sizden aldığım bilgilerle bu şekilde bir ilan hazırladım;

Bence pahalı hocam. Aynı rakamlara Highline cam tavan gelir diye düşünüyorum ki 2016 1.4 tsi highline cam tavan manuel boyasız değişensiz 143 bindeki aracı 1270 e aldım.

Sizin ki otomatik ama hız sabitleyici dahi yok.

İyi satışlar dilerim.
 
Bence pahalı hocam. Aynı rakamlara Highline cam tavan gelir diye düşünüyorum ki 2016 1.4 tsi highline cam tavan manuel boyasız değişensiz 143 bindeki aracı 1270 e aldım.

Sizin ki otomatik ama hız sabitleyici dahi yok.

İyi satışlar dilerim.
Hocam makyajlı kasa olması+dizel olması+otomatik vites olması 200.000 koyuyor piyasada gördüğüm kadarıyla.
 
Arkadaşlar merhaba aracımı an itibariyle ilana girmiş bulunuyorum sizden aldığım bilgilerle bu şekilde bir ilan hazırladım;

hayırlı satışlar, dikkatimi çekti sizin kapılardaki aydınlatmalar benim araca göre çok daha parlak duruyor bende yandığı bile çok belli olmuyor orijinal teyp takılı değil bununla alakalı olabilir mi acaba
 
Hocam makyajlı kasa olması+dizel olması+otomatik vites olması 200.000 koyuyor piyasada gördüğüm kadarıyla.
Satılmıyor ki hocam. Benim takip ettiğim yüzlerce golf 7.5 var hepsi aylardır ilanlarda.

İnsanlar golf 7.5 a para vereceğime daha modelli Fransız veya taigo klasmanına yöneliyor.

Haklı da bir düşünce 👍🏻 Bu forumdakiler golf hastası olmasa yüzde 100 gider o araçları alırlar.
 

hayırlı satışlar, dikkatimi çekti sizin kapılardaki aydınlatmalar benim araca göre çok daha parlak duruyor bende yandığı bile çok belli olmuyor orijinal teyp takılı değil bununla alakalı olabilir mi acaba
Teyiple alâkalı olduğunu düşünmüyorum hocam.
 

Geri
Üst