Golf 7 Klima açınca gelen garip sesler.

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan UBC53
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sedan' da durum böyle maalesef, nasıl kullanıldığıda az çok tahmin edilebiliyor diye düşünüyorum:(
Gönlüm 2.0 tdi business lara çok gidiyor. Ancak sanırım Türkiye’deki 2.0 business ların %90 ı ya devletin ya da kiralama şirketlerindeki üst düzey insanlara kiralanmış zamanında. Hep şirket veya kurumlar almış sadece o araçları. Yani tek ve ilk sahibinden o araca ulaşmak neredeyse imkansız.

Gerçi 2.0 dizel motor ve yağlı tip şanzımanla kolay kolay bir şey olmaz o motora ama bizim insanımız sağolsun aracın canını alarak binmiştir ondan uzak duruyorum. Yoksa 1.6 tdi parasına satılıyor o araçlar. Bakım maliyeti de 1.6 tdi ile birebir aynı neredeyse. Daha sorunsuz şanzıman ile de tercih edilebilecek kombinasyon.
 

Bizim memlekette (Gaziantep) galerici tanıdığım var. 1 tane siyah 8.5 kasa passat var. Nereden baksanız 1.5 2 yıldır sürekli ilanda ama bir fiyatı var neredeyse sıfır passat parasına.

Dedim golfü vereyim passatı bana piyasasındaki fiyattan ver alayım. Dedi ki abi vereyim de o araç şu anda satılık değil dedi.

Oğlum sen galericisin ve aracın ilanda daha ne olsun satılması için dedim.

O aracı bir arkadaşım satın alıyor benden sonra geri bana satıyor sonra diğer arkadaşım alıyor 1 ay biniyor geri bana satıyor dedi. Senin gibi temiz araç arayan adama gelmez yaptı.

Dediğiniz gibi o araçların gördüğü şöför sayısını şehirlerarası perona çalışan otobüsler görmüyordur.
Böyle bir şey mi var ya. Ben ilk defa duyuyorum. Bütün variantlar mi öyle
 
Variant çok hoşuma gidiyor ama ne zamandır sedan araç istiyordum bıktım hb lerden yağmurda araba sürüyorum tüm kir pislik arkasına toplanıyor :D

Özellikle siyah sedanların kullanıcı kitlesi malum... bende çekiniyorum doğrusu. arabadan önce sahibini incelemek lazım :D
 
Variant çok hoşuma gidiyor ama ne zamandır sedan araç istiyordum bıktım hb lerden yağmurda araba sürüyorum tüm kir pislik arkasına toplanıyor :D

Özellikle siyah sedanların kullanıcı kitlesi malum... bende çekiniyorum doğrusu. arabadan önce sahibini incelemek lazım :D
Zaten araç hor kullanılmışsa siz onu aracın yanına gittiğinizde anlarsınız hocam. Şu anki aracınız da birçok problem yaşayarak az çok bazı şeylere de aşinalığınız oluyor.

Ek olarak bakacağınız passat da 1.6 tdi ise zaten hali hazırda aynı şanzımanlı ve motorlu araçtan geçmiş olacaksınız. Motorla alakalı neyin eksik neyin fazla olduğunu anlarsınız.

Ama hem passatta şu bir gerçek ; 1.5 TSİ motor o araca en çok yakışan motor. Araba canın hangi hızda gitmek isterse o hızda gitmendeki en iyi konforu yaşatıyor.

100-120 ile gidersen az yakıt. 180-200 ile de aracı yormadan, uzun oranlı 7.vitesiyle akıtarak götürüyor. Zaten gaza hafif dokunarak bile 220 km süratleri çok rahat görüyor
 
Bu gün kavrama volanı değiştirdiğim yere gittim sorun volandanmış.

Pazartesine kadar haber gelicek yüksek ihtimal parçacı garantiden karşılayacak. her ne kadar 1 sene dolmuş olsa da 37 bin km/1 senede volanın bozulması imkansız. sabah akşam bozmaya uğraşsam bozamam.

ilk kavrama volanımın 174 bin km boyunca gitmesi bu durumu açıklıyor.

%90 üretim hatası %10 benim çok fazla temel ayar yaptırmamdan kaynaklı olabilir. ayrıca şanzıman sökülmüşken uzun zamandır değiştirmeyi planladığım şanzıman kulağı travers burcu çubuk kulak salıncak burçları vs alt takım parçalarınıda bu vesileyle değiştirmeyi planlıyorum. hepsi tek seferde yapılsın bitsin. sonrası yüksek ihtimal aracı yıkayıp ilana koymak olacak. benden buraya kadar...
 
Bu gün kavrama volanı değiştirdiğim yere gittim sorun volandanmış.

Pazartesine kadar haber gelicek yüksek ihtimal parçacı garantiden karşılayacak. her ne kadar 1 sene dolmuş olsa da 37 bin km/1 senede volanın bozulması imkansız. sabah akşam bozmaya uğraşsam bozamam.

ilk kavrama volanımın 174 bin km boyunca gitmesi bu durumu açıklıyor.

%90 üretim hatası %10 benim çok fazla temel ayar yaptırmamdan kaynaklı olabilir. ayrıca şanzıman sökülmüşken uzun zamandır değiştirmeyi planladığım şanzıman kulağı travers burcu çubuk kulak salıncak burçları vs alt takım parçalarınıda bu vesileyle değiştirmeyi planlıyorum. hepsi tek seferde yapılsın bitsin. sonrası yüksek ihtimal aracı yıkayıp ilana koymak olacak. benden buraya kadar...
Bu kadar toparlayıp kendine getirmişken de satmak üzer.
 
34 bin tl yi yedi rahatladı :D

Sorun volan kaynaklıydı bu gün değiştirdik sorun çözüldü volan kitlememiş ama aşırı boşluk yapmış yüksek ihtimal hatalı üretimdi. çıkan volan garantiye gönderildi.

sökmüşken alt şanzıman kulağı tüm salıncak burçları değiştirildi. bakalım luk türkiye umarım beni mağdur etmez.

kavramanın ayarına da baktık 1 sene önce takıldığı gibi tertemiz kalmış morarma falan yok ölçümünü yapıp geri taktık. içi epey toz olmuştu hava tuttuk tertemiz oldu

alt şanzıman kulağı ve burçlar berbat ötesiydi şanzıman kulağını swag, burçları lemförder kullandık



37 bin/1 sene kullanılan kavrama volanın durumu bu şekilde
IMG_1326.JPEG6A90FA86-AD7A-4128-9C86-D3E4769543C5.jpg
 

Geri
Üst