Golf 7 araca R dönüşüm

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Merttr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Pahalı değil mi hocam normalde 10 13k arası değişiyor fiyatlar, hatta güneşli garaj 15 bine boyalı teslim ediyor ama kalitesi nasıldır bilemem
7,5 R olması lazım ordakinin. Ama yine de fiyatı çok iyiymiş gerçekten. Hem de boyalı.
Kaliteleri muhtemelen aynıdır hepsi çin malı sonuçta.
7R sanırım az olduğu için pahalı yazılmış olabilir.
 
maşallah araç çok güzel olmuş hocam ama bir U led istiyor ve arkaya led stop çok daha güzel görüntü verir
 
7,5 R olması lazım ordakinin. Ama yine de fiyatı çok iyiymiş gerçekten. Hem de boyalı.
Kaliteleri muhtemelen aynıdır hepsi çin malı sonuçta.
7R sanırım az olduğu için pahalı yazılmış olabilir.
Evet hocam 7.5 r
 
maşallah araç çok güzel olmuş hocam ama bir U led istiyor ve arkaya led stop çok daha güzel görüntü verir
7 R sahibinden duymak ayrıca sevindirdi :D Çıkma orijinal bulabilirsem yapıştıracağım hemen
 

Geri
Üst