DSG'li aracıma yazılım atmayı düşünüyorum sağlıklı mı?


Recepsahan

Yeni Üye
Katılım
24 Nis 2026
Mesajlar
6
Tepkime puanı
1
Konum
Kocaeki
İsim
Reçep şahan
Araç
Golf7 1.6 tdi
Arkadaşlar merhaba golf 7 1.6tdi 2014 sahibiyim aracıma yazılım atmayı düşünüyorum fakat dq200 şanzıman var araçta bu şanzımalar 250 torka kadar dayanıyor yazılım attığında 330 torka kadar çıkıyor bu arabanın şanzımanına zarar verirmi vermezmi bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Herkeze iyi bayramlar
 

Arkadaşlar merhaba golf 7 1.6tdi 2014 sahibiyim aracıma yazılım atmayı düşünüyorum fakat dq200 şanzıman var araçta bu şanzımalar 250 torka kadar dayanıyor yazılım attığında 330 torka kadar çıkıyor bu arabanın şanzımanına zarar verirmi vermezmi bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Herkeze iyi bayramlar
Şanzıman da motor da kaldırır. Sadece şanzımanın mekatronik ünitesini sürekli takip etmeniz lazım. Takip etseniz bile normal araçlarda bile şanzımanda mekatronikte sıkıntı çıkıyor, yazılımlı ve agresif kullanımda sorunu çıkarma ihtimali yüksek.

Ek olarak 1.6 tdi motorun beygiri ve yakıtı gayet iyi, yazılım atınca amacınız yakıt düşmesi vs gibi şeylerse hiç öyle olmuyor agresif kullanmaya müsait hale geliyor. Bir gün giderken gaza oturduğunuz esnada 3000 devirde pat diye ses duyabilirsiniz.

Bundan dolayı yazılım yaptırmaya değmez.
 
Manuel olsa soft yazılım yapıp keyfili şekilde kullanın derdim ama dsg de pek zevkli değil.
4-5 ay civarı yazılımlı kullandım iptal ettirdim. araba tapa gazda ara hızlanmalarda güzel hissettiriyordu eyvallah ama normalde otobanda giderken sanki bişey arabayı tutuyorda araba kendini sıkıyor gibi hissediyordum. bazen hafif tekleme yapıyordu.

stage 1 ve stage 1 plus olarak denemiştim

175 bin km de iptal ettirmiştim yanlış hatırlamıyorsam şu an 210 binde 4 enjektör sıfır taktım çoğu yazılımlı tdi dan daha ciğerlidir...

partikül egr üzerinde geçen odisle baktım 13 gr kül birikimi var.


Bana soracak olursan hiç karışma hocam. hele ki aracının km si yüksekse üzme arabanı. illa yapıcam diyorsanda hazır dosya atanlardan uzak dur.

Tdi motorda RSA iyidir senin isteğine göre yazılım yapabilirler araba hafif canlansın diyorsan ona göre soft bişeyler yazabilirler
 
Manuel olsa soft yazılım yapıp keyfili şekilde kullanın derdim ama dsg de pek zevkli değil.
4-5 ay civarı yazılımlı kullandım iptal ettirdim. araba tapa gazda ara hızlanmalarda güzel hissettiriyordu eyvallah ama normalde otobanda giderken sanki bişey arabayı tutuyorda araba kendini sıkıyor gibi hissediyordum. bazen hafif tekleme yapıyordu.

stage 1 ve stage 1 plus olarak denemiştim

175 bin km de iptal ettirmiştim yanlış hatırlamıyorsam şu an 210 binde 4 enjektör sıfır taktım çoğu yazılımlı tdi dan daha ciğerlidir...

partikül egr üzerinde geçen odisle baktım 13 gr kül birikimi var.


Bana soracak olursan hiç karışma hocam. hele ki aracının km si yüksekse üzme arabanı. illa yapıcam diyorsanda hazır dosya atanlardan uzak dur.

Tdi motorda RSA iyidir senin isteğine göre yazılım yapabilirler araba hafif canlansın diyorsan ona göre soft bişeyler yazabilirler
Rsa veya 2 cr düşünüyordum bu iki firma log alıyor diye ama gelen yorumlara istinaden yaptırmamaya karar verdim ilerliyen zamanlarda manuel alırsam 1449 turbo atırırım muhtamelen cevap veren herkeze teşekkür ederim iyi günler ve sürüşler dilerim
 
Rsa veya 2 cr düşünüyordum bu iki firma log alıyor diye ama gelen yorumlara istinaden yaptırmamaya karar verdim ilerliyen zamanlarda manuel alırsam 1449 turbo atırırım muhtamelen cevap veren herkeze teşekkür ederim iyi günler ve sürüşler dilerim
Kocaelindeyseniz Reveletion Performance yi öneririm. Onlar da log alıyor. Ben çok memnunum. Mekanik olarakta elleri baya uzun. Çözemeyeceğiniz sorun yok.
 
Arkadaşlar merhaba golf 7 1.6tdi 2014 sahibiyim aracıma yazılım atmayı düşünüyorum fakat dq200 şanzıman var araçta bu şanzımalar 250 torka kadar dayanıyor yazılım attığında 330 torka kadar çıkıyor bu arabanın şanzımanına zarar verirmi vermezmi bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim. Herkeze iyi bayramlar
stage 1 dışına çıkmazsanız sorun olmaz ancak uzun süre kullanıp değişiklik yapmayacaksanız ankara ümit doğan Remaps'ı öneririm.
diğer türlü dsg yazılımı şart ama risk her zaman olur :)
 

Geri
Üst