Manuel olsa soft yazılım yapıp keyfili şekilde kullanın derdim ama dsg de pek zevkli değil.
4-5 ay civarı yazılımlı kullandım iptal ettirdim. araba tapa gazda ara hızlanmalarda güzel hissettiriyordu eyvallah ama normalde otobanda giderken sanki bişey arabayı tutuyorda araba kendini sıkıyor gibi hissediyordum. bazen hafif tekleme yapıyordu.
stage 1 ve stage 1 plus olarak denemiştim
175 bin km de iptal ettirmiştim yanlış hatırlamıyorsam şu an 210 binde 4 enjektör sıfır taktım çoğu yazılımlı tdi dan daha ciğerlidir...
partikül egr üzerinde geçen odisle baktım 13 gr kül birikimi var.
Bana soracak olursan hiç karışma hocam. hele ki aracının km si yüksekse üzme arabanı. illa yapıcam diyorsanda hazır dosya atanlardan uzak dur.
Tdi motorda RSA iyidir senin isteğine göre yazılım yapabilirler araba hafif canlansın diyorsan ona göre soft bişeyler yazabilirler