Değerli bağlantılar hayırlı bayramlar dilerim.
Merak ettiğim bir durum var. Devlet otoyollarında (İstanbul-Ankara Anadolu otoyolu veya TAG otoyolu) iki gişe arası ortalama hıza düşüp ceza yiyen veya ceza yiyeni gören oldu mu acaba ? Radar değil, Ankara Gaziantep arası 3 tane radar atmışlardı zaten otoyollara
Sanırım bu sistem aktif olarak her zaman açık şekilde çalışmıyor anladığım kadarıyla
Merak ettiğim bir durum var. Devlet otoyollarında (İstanbul-Ankara Anadolu otoyolu veya TAG otoyolu) iki gişe arası ortalama hıza düşüp ceza yiyen veya ceza yiyeni gören oldu mu acaba ? Radar değil, Ankara Gaziantep arası 3 tane radar atmışlardı zaten otoyollara
Sanırım bu sistem aktif olarak her zaman açık şekilde çalışmıyor anladığım kadarıyla