Otoyollarda ortalama hızı aşmak.


Halilo

Katılımcı Üye
 
Katılım
23 Ocak 2025
Mesajlar
1,183
Tepkime puanı
1,095
Konum
Ankara, Türkiye
İsim
Halil
Araç
VW
Değerli bağlantılar hayırlı bayramlar dilerim.

Merak ettiğim bir durum var. Devlet otoyollarında (İstanbul-Ankara Anadolu otoyolu veya TAG otoyolu) iki gişe arası ortalama hıza düşüp ceza yiyen veya ceza yiyeni gören oldu mu acaba ? Radar değil, Ankara Gaziantep arası 3 tane radar atmışlardı zaten otoyollara :)


Sanırım bu sistem aktif olarak her zaman açık şekilde çalışmıyor anladığım kadarıyla
 

Değerli bağlantılar hayırlı bayramlar dilerim.

Merak ettiğim bir durum var. Devlet otoyollarında (İstanbul-Ankara Anadolu otoyolu veya TAG otoyolu) iki gişe arası ortalama hıza düşüp ceza yiyen veya ceza yiyeni gören oldu mu acaba ? Radar değil, Ankara Gaziantep arası 3 tane radar atmışlardı zaten otoyollara :)


Sanırım bu sistem aktif olarak her zaman açık şekilde çalışmıyor anladığım kadarıyla
Ankara adana arası yemiştim. Niğde otoyol çıkışından adana girişine kadar olan mesafede ortalama hızdan yazmışlardı. 2 gişe arası giriş çıkış saatlerine dikkat etmekte fayda var yani.
 
Ankara adana arası yemiştim. Niğde otoyol çıkışından adana girişine kadar olan mesafede ortalama hızdan yazmışlardı. 2 gişe arası giriş çıkış saatlerine dikkat etmekte fayda var yani.
Pozantı tekir rampasında ceza yemek çok büyük başarı hocam. O yolda 3. Şeride kadar zıplayan tırcı ağabeyler yüzünden hızlı gitmek pek ihtimal dahilinde olmuyor.
 
Pozantı tekir rampasında ceza yemek çok büyük başarı hocam. O yolda 3. Şeride kadar zıplayan tırcı ağabeyler yüzünden hızlı gitmek pek ihtimal dahilinde olmuyor.
Hocam 169 km mesafe imiş bahsettiğim 2 gişe arası. O zamanki hız limiti 130 imiş. 147 ortalama hız ile yemişim. Tekiri takılmadan geçtiğim nadir yolculuklardan biriydi. Normalde pozantıda hep dururdum ama orada da durmadım. Öyle olunca o yolculukta cezayı yiyeceğimiz varmış dedik. O zamandan beri 2 gişe arası sürelere dikkat etmeye başladım.
 
Hocam 169 km mesafe imiş bahsettiğim 2 gişe arası. O zamanki hız limiti 130 imiş. 147 ortalama hız ile yemişim. Tekiri takılmadan geçtiğim nadir yolculuklardan biriydi. Normalde pozantıda hep dururdum ama orada da durmadım. Öyle olunca o yolculukta cezayı yiyeceğimiz varmış dedik. O zamandan beri 2 gişe arası sürelere dikkat etmeye başladım.
Ankara’dan Antep’e gelirken pek dikkat etmedim açıkçası şu anlık bir şey görünmüyor.

Yarın dönüşte dikkat ederek gideyim o halde hocam. Teşekkür ederim baştacısınız 🙏🏻🙏
 

Geri
Üst