SATILIK Satılık Golf 7 Orijinal Ürünler


Canokay

Üye
Katılım
12 Kas 2023
Mesajlar
94
Tepkime puanı
44
Konum
Kocaeli
İsim
Bora
Araç
Golf
Genel Bilgiler
Satılık Orijinal Golf 7 Multimedya
Fiyat
5000
Şehir
Kocaeli
Merhaba, golf 7.5 orijinal ürünler mevcut . Retrofitler sonrası bu parçalara ihtiyaç kalmadı. Ürünlerin hepsi orijinal ve sorunsuzdur.

Orijinal farlar: 7000 tl
Multimedya: 5000 tl
Ayna(cam ve kapak yok): 4000 tl
Ayna tuş takımı: 1500 tl
Bagaj amblem: 1500 tl
Küllük: 1000 tl
 

Ekli dosyalar

  • IMG_2756.jpeg
    IMG_2756.jpeg
    480.3 KB · Görüntüleme: 237
  • IMG_2757.jpeg
    IMG_2757.jpeg
    612.3 KB · Görüntüleme: 227
  • IMG_2758.jpeg
    IMG_2758.jpeg
    590.2 KB · Görüntüleme: 197
  • IMG_2759.jpeg
    IMG_2759.jpeg
    320.6 KB · Görüntüleme: 194
  • IMG_2761.jpeg
    IMG_2761.jpeg
    442.7 KB · Görüntüleme: 185
  • IMG_2760.jpeg
    IMG_2760.jpeg
    271.7 KB · Görüntüleme: 230
Son düzenleme:

Merhaba multimedya ekranı apple car play destekli mi ?
 
Emin değilim. RCD 330 değil bu, o yüzden desteklemeyebilir.
Hocam hayırlı satıslar
aracından çıkarıp sattığın cıhazın carpley li olup olmadığını bilmiyormusun?
Ben açıklayım hocam
Birincisi carpley i ekran değil unute destekler
Ikıncısı senın sattığın unute carpley desteklemez
 
Hocam hayırlı satıslar
aracından çıkarıp sattığın cıhazın carpley li olup olmadığını bilmiyormusun?
Ben açıklayım hocam
Birincisi carpley i ekran değil unute destekler
Ikıncısı senın sattığın unute carpley desteklemez
Teşekkürler, evet bilmiyorum çünkü ben aracı aldığımda mib2 CarPlay takılı ünite ile aldım, bu cihazı kullanmadım, eski sahibi orijinal ekranı diye verdi ama ben ihtiyaç olmadığı için satıyorum. Umarım açıklayıcı olmuştur cevabım.
 
Teşekkürler, evet bilmiyorum çünkü ben aracı aldığımda mib2 CarPlay takılı ünite ile aldım, bu cihazı kullanmadım, eski sahibi orijinal ekranı diye verdi ama ben ihtiyaç olmadığı için satıyorum. Umarım açıklayıcı olmuştur cevabım.
Şimdi oldu satış ilanını da düzeltmişsin şu an
Hayırlı satışlar
 


Geri
Üst